wanneer komen de Kidsquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, we zijn al getrouwd en ik heb haar achternaam overgenomen
Ad "Hij heeft 3 pijlen, nu nog 2, nu nog 1." van Gameren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef marcodej het volgende:
"Nou kijk is, ze hebben allebei hetzelfde nodig om te finishen!"
Zolang Bristow maar niet het commentaar doet, dat is echt sjernant.quote:
Die stream loopt zelfs iets voor op RTL.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zolang Bristow maar niet het commentaar doet, dat is echt sjernant.
We twijfelen of we nog meer willen, want Jessica heeft er nog een paar uit een eerder huwelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:martinajaxlyon twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 14:41:36@rtl7darts een vraag! Word en voor een wedstrijd door de spelers alcohol genuttigd ? reageer retweet
Wordt er*quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:martinajaxlyon twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 14:41:36@rtl7darts een vraag! Word en voor een wedstrijd door de spelers alcohol genuttigd ? reageer retweet
In de grindbak met die man.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is deze kutpot gauw afgelopen, én ligt die kut Hamilton eruit.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We twijfelen of we nog meer willen, want Jessica heeft er nog een paar uit een eerder huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We twijfelen of we nog meer willen, want Jessica heeft er nog een paar uit een eerder huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wright staat gewoon te bazenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
Maar toch staat Hamilton boven de 90 gemiddeld te gooien... bizar, het lijkt zoveel slechter...
Zeker, jammer dat ie die dubbel 16 miste...quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wright staat gewoon te bazen
Nou dat vind ik van die KRO gezelligheid waar ik een beetje misselijk van word.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef marcodej het volgende:
Zie ik jullie zondag ook allemaal in het BZV-topic? Ja toch, niet dan?
Komt door zijn depressieve kutkopquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
Maar toch staat Hamilton boven de 90 gemiddeld te gooien... bizar, het lijkt zoveel slechter...
Nee joh, is hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat vind ik van die KRO gezelligheid waar ik een beetje misselijk van word.
Heeft ze deze Love tas van jou gehad?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat huwelijk van Jessica met Joel McHale is toch op de klippen gelopen, maakt niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |