Ja precies. Niks mis mee, zou het alleen niet zelf opzetten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef patat het volgende:
[..]
Nee kan er ook nooit zo inkomen, meer gewoon dat het 'wel aardige' muziek is.
De slechtste is toch echt Karin Bloemen gevolgd door De Dijk en Blofquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik al gegokt
Gewoon het slechtste van het uur kiezen, en da's jouw smaak
Is dat Ruben Nicolaiquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik een totaal ongeloofwaardige reclame..ruben nicolai die begint over beleggen..
Pa is allang geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit heeft nog te maken met het vorige liedje.
Of die met valerio zeno over verzekeringenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik een totaal ongeloofwaardige reclame..ruben nicolai die begint over beleggen..
Sowieso, beleggingsreclames en geloofwaardigheid...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind Ruben sowieso ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valerio is wel een baasquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Of die met valerio zeno over verzekeringen
Bad is al geweestquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit heeft nog te maken met het vorige liedje.
Droogklootquote:
Komt nog, van U2quote:
die hadden moeten stoppen na de eerste twee platenquote:
quote:
TMFquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Valerio was bij TMF zo'n baas met dat programma waar hij elke keer mee ging lopen.. ik weet niet meer hoe dat programma heette.
Mad?quote:
gpffquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
die hadden moeten stoppen na de eerste twee platen
Tja ik kan er ook niks aan doen dat ze daarna bagger gingen maken.quote:
Vroegâh, toen muziekzenders nog muziek uitzondenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar ben ik mee opgegroeid ja.
Hahahahaha,quote:
Ja dat wel, maar zo goed gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahahahaha,
Moet wel nep zijn. Toch?
The Bucketquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niks aan doen dat ze daarna bagger gingen maken.
Radio 2 is anti-Queen en nu douwen ze het door onze strotten, zodat iedereen straks anti-Queen isquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef Dos37 het volgende:
Wat een kutrecalme denk de hele tijd dat Don't Stop Me Now komt
Ja ik zag ineens shred staan hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zo goed gedaan![]()
Zijn er ook wel van andere bands.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Radio 2 is anti-Queen en nu douwen ze het door onze strotten, zodat iedereen straks anti-Queen is
Volgend jaar geen Queen plaat meer in de lijst.
Ik vond die van JJ Cale over snow ook wel lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond een liedje van KoL over Snow, itt RHCP, wel leuk
Foo Fighters doet Stairway to Heavenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zo goed gedaan![]()
Zijn er ook wel van andere bands.
van dezelfde plaat als The Bucketquote:
Aha!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
van dezelfde plaat als The Bucket
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef datismijnmening het volgende:
Oooooooowooooooooohooooooooooooooooh!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |