NEIL DIAMONDBIERquote:
Daaromquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat ie heel veel ijsklontjeszakjes (mooi scrabblewoord) voor dat geld kan kopen
Of zijn vriezer vreet stroom bij het leven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat ie heel veel ijsklontjeszakjes (mooi scrabblewoord) voor dat geld kan kopen
Ik moest heel hard huilen toen er door Teardrop van Massive Attack werd geluld, zeker omdat de dj zei dat het een van zijn favoriete nummers was. Je gaat toch niet door je favoriete muziek kletsen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt barbaren daar. Ook door alle intro's heen lullen.
Ergste was nog wel dat zo'n gozert door de intro van Do I Wanna Know? heen blaatte.
Hoe ga je zo'n zak ijs koud houden danquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of zijn vriezer vreet stroom bij het leven.
Op Fok! is het Neil Diamontquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
NEIL DIAMONDBIER
of
NEIL DIAMONDTIETEN
dan?
Past niet op het bordquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij 4'33" vind ik het eerste deel ook altijd het leukst, daarna het laatste stuk, dat middendeel vind ik een beetje makkelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij platen waarbij het intro/outro echt iets is is dat schijtirritant ja
quote:
Hij zal ze wel direct nodig hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe ga je zo'n zak ijs koud houden dan
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bij 4'33" vind ik het eerste deel ook altijd het leukst, daarna het laatste stuk, dat middendeel vind ik een beetje makkelijk.
Zit genoeg ijs in om het koud te houden, toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe ga je zo'n zak ijs koud houden dan
Bij die 2 delen gebeurt er tenminste nog watquote:
Nooit eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs heeft zijn dag week niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |