Ik onthoud alleen rare dingen, die niet echt nuttig zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat jullie dat allemaal onthouden. Ik kan me dat helemaal niet meer herinneren. Of de muziekles die ik kreeg, was heel saai. Dat kan ook.
AJLO...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen rare dingen, die niet echt nuttig zijn.We moesten voor muziekles ook in duo's een liedje uitpluizen, of uitvoeren, iets over vertellen. Wij kozen Paula Abdul en MC SkatKat en deden daar een dansje op.
I'm like a minus, she's like a plusquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen rare dingen, die niet echt nuttig zijn.We moesten voor muziekles ook in duo's een liedje uitpluizen, of uitvoeren, iets over vertellen. Wij kozen Paula Abdul en MC SkatKat en deden daar een dansje op.
Mooi liedje van Boston he?quote:
Lijkt sprekendquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef Cee het volgende:
Ik haalde ze vroeger wel eens door de war met AC/DC.
Nee, die maakt zichzelf meteen van kant in Hold the Linequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Toto (de band) is het niet eens met deze titel.
Echt hequote:
Wat voor tapas? Succesquote:
Geen idee, heeft mijn moeder uitgezochtquote:
Second Hand Newsquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:31 schreef D. het volgende:
Doe mij maar iets minder slaapverwekkends van FM
misschien wel het beste album ooitquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind de Eva Cassidy cover mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |