Dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Gotta Feeling is dus beter dan Year of the Cat
quote:
Hij staat zelfs op 134. Met Zeg me dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef Sfeermaker het volgende:
Het Nederlandse lied kan best mooi zijn.
275 Andre Hazes - Zij Gelooft In Mij
274 Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Gerechtigheid!
quote:
quote:
quote:
Lijkt me duidelijkquote:
Ik vind het een vreselijk zeiknummer van een niet zo boeiende band die wel wat geinige dingetjes heeft gedaanquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
De band vind ik weinig bijzonder verder, maar dit nummer springt eruit
Ik ben er net geweest.. nu hoef ik de deur niet meer uit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef Fred_B het volgende:
Geen heel slecht uur, maar ik moet toch even naar de supermarkt nu.
Dat mag, da's geen schande hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]We hebben ze in februari toevallig gezien bij een instore optreden in Haarlem. Was best goed.
En pas voor de tweede keer in de lijst. Wel voor het eerst hoger dan Eva Cassidy.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is misschien wel het mooiste nummer van Fleetwood Mac!
Waarover?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:56 schreef Sfeermaker het volgende:
Tijd voor nutteloze statistieken Mexi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Wat doet dat tussen noobie en ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:58 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Vanwaar de White Soxx video ertussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Muzikale opvoeding, begreep ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doet dat tussen noobie en ik?
Niks mis met mijn muzikale opvoedingquote:
quote:
Kijk hier maar als je me niet gelooftquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met mijn muzikale opvoeding
Alleen liedje en titel koppelen blijft een probleem, geloof ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met mijn muzikale opvoeding
Die ene!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet dat mooie LARP-nummer ook alweer waar Noobie ook zo dol op is?
Wie pint er nog en betaalt contant?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:01 schreef DeJori het volgende:
DE AUTOMATEN ZIJN LEEG WE GAAN ALLEMAAAL DOOOOOOD
Ik, maar ik ontwijk Rabobank pinautomaten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wie pint er nog en betaalt contant?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen liedje en titel koppelen blijft een probleem, geloof ik.
Maar wij zingen wel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |