Even een zijspoor, zou je zwanger kunnen zijn? Wat je beschrijft had ik exact toen ik net zwanger was deze ronde, ik zag het echt niet meer zitten. Dat is gelukkig wel bijgetrokken, want die afkeer is echt enorm rot iddquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:16 schreef Mabawa. het volgende:
Zo... Ik denk dat hier de knoop doorgehakt is. Ik ga stoppen met bv. De afgelopen weken zijn de nachten meer drama geworden dan ze al waren en ik begin niet leuke gedachten te krijgen als M aan het drinken is. Reactie als hij net aanhapt is eigenlijk direct weer afkoppelen, dat wil ik in ieder geval doen, vaak doe ik het niet. Het voelt ook gewoon niet prettig, mn tepels voelen raar/pijnlijk en dat terwijl ik nooit pijn heb ervaren door de bv.
Maar goed hoe gaan we dit aanpakken?? Overdag drinkt hij soms 2 keer en soms 6. De nachten dus veel. Ik wil beginnen bij de nachtvoedingen eigenlijk. Omdat ik een je weet maar nooit gevoel heb en ik de avondvoeding nog wel fijn vind
Iemand tips?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Even een zijspoor, zou je zwanger kunnen zijn? Wat je beschrijft had ik exact toen ik net zwanger was deze ronde, ik zag het echt niet meer zitten. Dat is gelukkig wel bijgetrokken, want die afkeer is echt enorm rot idd
ja dat is helaas met mijn voorgevel ook geen optiequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met rechterhand de eerste schelp pakken, op borst zetten, vastklemmen met rechteronderarm, met linkerhand tweede schelp pakken, op borst zetten, vasthouden met rechterhand, met linkerhand kolf aanzetten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:40 schreef BlueEyes het volgende:
Ik krijg dubbelzijdig kolven echt niet voor elkaar!
Maar heb ook in 15min per borst max de boel ook wel leeg. Met opbrengsten variërend van 70-150-200 ml per borst.
Vanmorgen nog op CB geweest, meneer heeft na zijn 'dipje' gelukkig een eigen lijntje gevonden!200 ml PER BORST !! Is dat in die 15 mins?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi lijntje!disclaimer
dan moet je goed mikkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:05 schreef L-E het volgende:
Ik zette gewoon de kolf aan en deed dan pas de schelpen aan mijn borst, of kan dat niet met elke kolf? (hier de medela pisa)
Bloeduitstortingen ftw!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je goed mikkenmij lukt dat iig niet
Ja handkolven zou ook achter het stuur geen succes zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef Hilmo het volgende:
Hahahah aah geweldig mabawa! Mijn hand kolf moet ik al er tegenaan houden met 2 handen, anders schiet de melk eronder uit. Ben benieuwd naar de kolf die ik straks kkrikg. Vanochtend 120 ml en 60ml gekolfd. Straks moet ik collega uit het kantoor vragen te gaan en dan onder tijdsdruk kolven, ben benieuwd...
Kolf in je BH doen, in voedingsbh? Dan kan ik hem niet vastzetten em BH zit niet echt strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |