abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148441907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:16 schreef Mabawa. het volgende:
Zo... Ik denk dat hier de knoop doorgehakt is. Ik ga stoppen met bv. De afgelopen weken zijn de nachten meer drama geworden dan ze al waren en ik begin niet leuke gedachten te krijgen als M aan het drinken is. Reactie als hij net aanhapt is eigenlijk direct weer afkoppelen, dat wil ik in ieder geval doen, vaak doe ik het niet. Het voelt ook gewoon niet prettig, mn tepels voelen raar/pijnlijk en dat terwijl ik nooit pijn heb ervaren door de bv.
Maar goed hoe gaan we dit aanpakken?? Overdag drinkt hij soms 2 keer en soms 6. De nachten dus veel. Ik wil beginnen bij de nachtvoedingen eigenlijk. Omdat ik een je weet maar nooit gevoel heb en ik de avondvoeding nog wel fijn vind

Iemand tips?
Even een zijspoor, zou je zwanger kunnen zijn? Wat je beschrijft had ik exact toen ik net zwanger was deze ronde, ik zag het echt niet meer zitten. Dat is gelukkig wel bijgetrokken, want die afkeer is echt enorm rot idd :*
pi_148442172
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef L-E het volgende:

[..]

Even een zijspoor, zou je zwanger kunnen zijn? Wat je beschrijft had ik exact toen ik net zwanger was deze ronde, ik zag het echt niet meer zitten. Dat is gelukkig wel bijgetrokken, want die afkeer is echt enorm rot idd :*
:o :o
Maar nee. Ondanks dat ik al een aantal maanden een implanon heb, heb ik ook onlangs getest en dat was negatief ;)
pi_148442561
Mabawa, ik kan het me goed voorstellen dat je tot deze keuze komt. Succes!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148456845
Succes Mabawa! Vannacht al wat geprobeerd of nog niet?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148457066
Succes Mabawa :*

Even een update van hoe het hier gaat :)
Ik heb niet meer gekolfd op werk deze week en de nachten gaan al beter. De afgelopen 2 nachten met 1 nachtvoeding rond 4 uur. Wel weer wennen na weken van doorslapen maar goed :+
Fv overdag gaat nog steeds niet helemaal goed, hij drinkt ongeveer de helft van wat hij voorheen deed met afgekolfde bv. Maar goede nieuws is wel dat ik hem gisteren zonder problemen een flesje kv heb kunnen geven :)

Ik hoop dat m'n productie op peil blijft en we op deze manier nog maanden vooruit kunnen O+
pi_148457466
Dank jullie! Vannacht direct aan de slag gegaan.
Hij lag om 19.30 op bed en werd om 20.50 en 22.45 wakker. Heb hem toen gewoon gevoed en weggelegd.
Om 23.05 werd hij weer wakker en 'moest ik dus aan de slag'. Even gevoed en wakker afgekoppeld, dat was uiteraard drama. We zijn zo'n beetje het hele bed door gegaan want hij bleef graven naar de borst. Oppakken maakt hem nog bozer. Dat heeft zo'n 20 minuten geduurd. Toen ben ik met 'm gaan lopen en zingen en na een minuut of 20 sliep hij eindelijk. Ik dacht echt waar ben ik aan begonnen??
Maar eigenlijk viel de rest me mee. Hij kwam om 1.30 dus toen weer kort gevoed en dat was 10 minuten liggend zingen en toen sliep hij. Om een uur of 3 kwam hij weer maar toen hij aan het drinken was viel ik zelf in slaap :@ dus werd wakker toen hij al sliep. Toen ik 'm opschoof klaagde hij even maar na wat wiegen viel hij weer in slaap. Om 4.20 was het wel weer iets meer drama. Beetje vergelijkbaar met 23.05. En daarna werd hij om 6.45 pas weer wakker :) En hij was niet boos op me want hij gaf me gelijk een kusje, aaide mijn gezicht en was vrolijk O+ Stiekem was ik best bang dat hij me niet meer lief zou vinden. :')

Dus ik ben niet heel ontevreden en we gaan vol goede moed verder! ^O^

Fazz dat gaat de goede kant op! Hopelijk kun je zo door inderdaad!
pi_148462446
Wat goed mabawa. Hopelijk werkt dat volgende keer nog beter.

Mijn borsten doen wat zeer na het kolven. Ik heb niet echt uitstekende tepels en weet niet hoe ik moet zien of de borst schelp te groot is. Denk het wel, moet hem er goed tegen aan houden, en best een stuk van tepelhof gaat erin. Daarna is de tepel wat paars gekleurd. Haal vandaag de Ardo elektrische op met schelpen. Kan ik ook dubbel kolven maar blijft dat zitten zonder handen? Beide vasthouden en apparaat besturen gaat toch niet? :')
pi_148462549
Volgens het filmpje van Medela houd je 1 schelp tegen je borst, zet je het ding dan aan en pak je dan schelp nr 2. Ik had er na even oefenen handigheid in om beide schelpen met een voedingsbh vast te zetten, kon ik handsfree kolven c_/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:23:29 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_148462851
Ik heb een pumpease besteld, die moet vandaag binnen komen. Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen ;)
disclaimer
pi_148463023
Ik zette het altijd vast in mijn beha. Even oefenen, maar lastig is het niet. Ik reed regelmatig al kolvend over de snelweg :')
pi_148463056
Met rechterhand de eerste schelp pakken, op borst zetten, vastklemmen met rechteronderarm, met linkerhand tweede schelp pakken, op borst zetten, vasthouden met rechterhand, met linkerhand kolf aanzetten. :7 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:30:54 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_148463098
Ik krijg dat niet klem genoeg in mijn bh. Zeker niet als er nog geen vacuüm is, en juist dan zit je met die knoppen te klooien :')
Kolvend over de snelweg _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met rechterhand de eerste schelp pakken, op borst zetten, vastklemmen met rechteronderarm, met linkerhand tweede schelp pakken, op borst zetten, vasthouden met rechterhand, met linkerhand kolf aanzetten. :7 .
ja dat is helaas met mijn voorgevel ook geen optie :') ach, hopelijk is die pumpease iets! Scheelt echt bakken tijd, dubbel kolven!
disclaimer
pi_148463405
Ik krijg dubbelzijdig kolven echt niet voor elkaar!
Maar heb ook in 15min per borst max de boel ook wel leeg. Met opbrengsten variërend van 70-150-200 ml per borst.

Vanmorgen nog op CB geweest, meneer heeft na zijn 'dipje' gelukkig een eigen lijntje gevonden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:42:25 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_148463472
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:40 schreef BlueEyes het volgende:
Ik krijg dubbelzijdig kolven echt niet voor elkaar!
Maar heb ook in 15min per borst max de boel ook wel leeg. Met opbrengsten variërend van 70-150-200 ml per borst.

Vanmorgen nog op CB geweest, meneer heeft na zijn 'dipje' gelukkig een eigen lijntje gevonden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
200 ml PER BORST !! Is dat in die 15 mins?

Mooi lijntje!
disclaimer
pi_148463603
In de eerste 12 weken had ik wel eens 240 in 20 minuten gehaald zelfs, toen stroomde de fles over :@
Heb kennelijk groot opslagvermogen Gezien de Pamela Andersonmaat ook niet vreemd ook :')
pi_148463669
Gaat weer goed Blue! En wow, wat een productie, daar kon ik alleen maar van dromen!!!

Ik moet trouwens wel zeggen dat dubbelkolvend rijden niet de standaard was hoor. Maar soms maar weinig tijd en dan moest ik wel. Dus dan was het schelp op linkerborst, kolf aan, beha erover wurmen, schelp op rechts, beha erover wurmen, even dubbelcheck of er wel tepel gezogen werd en geen stuk vel :P, shirt erover en gaan.
pi_148464192
Hahahah aah geweldig mabawa! Mijn hand kolf moet ik al er tegenaan houden met 2 handen, anders schiet de melk eronder uit. Ben benieuwd naar de kolf die ik straks kkrikg. Vanochtend 120 ml en 60ml gekolfd. Straks moet ik collega uit het kantoor vragen te gaan en dan onder tijdsdruk kolven, ben benieuwd...
Kolf in je BH doen, in voedingsbh? Dan kan ik hem niet vastzetten em BH zit niet echt strak :')
pi_148464296
Ik zette gewoon de kolf aan en deed dan pas de schelpen aan mijn borst, of kan dat niet met elke kolf? (hier de medela pisa)
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:07:40 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_148464384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:05 schreef L-E het volgende:
Ik zette gewoon de kolf aan en deed dan pas de schelpen aan mijn borst, of kan dat niet met elke kolf? (hier de medela pisa)
dan moet je goed mikken :D mij lukt dat iig niet :')
disclaimer
pi_148464411
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan moet je goed mikken :D mij lukt dat iig niet :')
Bloeduitstortingen ftw! :D
pi_148464626
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef Hilmo het volgende:
Hahahah aah geweldig mabawa! Mijn hand kolf moet ik al er tegenaan houden met 2 handen, anders schiet de melk eronder uit. Ben benieuwd naar de kolf die ik straks kkrikg. Vanochtend 120 ml en 60ml gekolfd. Straks moet ik collega uit het kantoor vragen te gaan en dan onder tijdsdruk kolven, ben benieuwd...
Kolf in je BH doen, in voedingsbh? Dan kan ik hem niet vastzetten em BH zit niet echt strak :')
Ja handkolven zou ook achter het stuur geen succes zijn :P
Maar gewoon in mijn voedingsbeha ja. Eerst losmaken en als kolf erin zit weer dichtklikken. Dan vormde het vanzelf om de schelp heen.
pi_148465111
Jij bent nu toch wel de koningin van het kolven mabawa :D Autorijdend kolven _O-
Ik doe het zoals DaD.
pi_148465292
Best jammer dat ik geen koninklijke productie had :+
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:53:58 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148466059
Mabawa _O_

Ik deed t ook zoals DaD. In voedingsbh heb ik geprobeerd, maar 1 keer ging de bh daardoor kapot en met een andere bh zat t niet goed waardoor ik t vacuum verloor...
pi_148466535
klemmen tegen de tafelrand jonguh!! :7 kon zelfs candy crushen!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')