ja, het telt natuurlijk ook wel bij elkaar op. Da's waarquote:Op maandag 12 januari 2015 11:41 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je meer productie krijgt doordat je overdag goed stimuleert en daarna komt je dochter ook vaker s avonds omdat ze honger heeft.
Dus dan wordt je totale vraag wel groter.
Als ze beter uit de fles gaat drinken, komt eea meer in evenwicht denk ik.
Maar dat is mijn gevoel bij je vraag. Wellicht dat iemand anders er een andere gedachte bij heeft.
Kuiken is altijd moe als we hem naar bed doen... Soms zit hij aan tafel al te gapen, daarna doen we hem in bad en naar bed. Hij valt dus wel drinkend in slaap, alleen het overleggen lukt mij dus niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:41 schreef WupWup het volgende:
Klinkt alsof je productie wat hoger is. Is op zich ook niet gek met een steeds hogere behoefte door baby, want groei. Overproductie is als je echt teveel hebt. Dat lees ik nu niet.
Burdie, for what it's worth: ik leg baby pas op bed als ze moe is. Soms is dat om half 7, soms pas om half 9. Als ze er niet aan toe is, zal ze niet gaan slapen. Ze drinkt zichzelf in een paar minuten in slaap, op ons bed, en ik leg haar dan niet over maar stut met kussens.
Dat heb ik ook ja, elke dag anders. Gisteren had ik ineens voor mijn doen heel veel (totaal 440 cc na 2 x kolven) en bleek S ook veel gedronken te hebben dus ik heb ongeveer gekolfd wat zij dronk. Hoop nu btw wel dat ik zo veel blijf kolven anders heeft S niet genoeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik weer met een stomme kolfvraag
Is het normaal dat kolfopbrengst zo ontzettend fluctueert? Gisteren dus 500, vandaag ongeveer 370![]()
Oh en M drinkt steeds beter, gisteren op het KDV al 160 cc bv gedronken uit de fles en vandaag al 2x 80 cc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |