Hebben ze ze tenminste goed onder de duimquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:27 schreef johnson555 het volgende:
ook altijd die vrouwen ernaast die bij elke poep en scheet instemmen met hun mannen![]()
![]()
Zal een mooi verbaal worden: "Ja, me broer stuurde me een filmpie, en ja, wat daarop stond, ja dah mag toch helegaar nie? Boetuh!".quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Wat ik ook leuk vind, is als ik iemand achter het stuur zie bellen even blijven hangen om het zo goed mogelijk in beeld te krijgen en dan geef ik het aan mijn broer die bij de politie werkt
En je opa? Zat die bij de NSB?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Wij hebben ook al enige tijd een dashcam vanwege het feit dat de gemiddelde automobilist het verkeersinzicht van een aardappel heeft. Het verbaast me met zoveel mongolen op de weg hoe vaak het goed gaat. Mochten we ooit een ongeluk krijgen dan kunnen we in ieder geval aantonen dat het niet onze schuld was.
Wat ik ook leuk vind, is als ik iemand achter het stuur zie bellen even blijven hangen om het zo goed mogelijk in beeld te krijgen en dan geef ik het aan mijn broer die bij de politie werkt
Ze happen weer lekkerquote:
Leuk, zal je broer je vast ook verteld hebben dat je voor een bekeuring voor mobiel bellen een staande houding moet hebben en deze niet op kenteken bekeurd kan worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Wij hebben ook al enige tijd een dashcam vanwege het feit dat de gemiddelde automobilist het verkeersinzicht van een aardappel heeft. Het verbaast me met zoveel mongolen op de weg hoe vaak het goed gaat. Mochten we ooit een ongeluk krijgen dan kunnen we in ieder geval aantonen dat het niet onze schuld was.
laatste clipje ahah time consumingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:24 schreef TwisterNederland het volgende:
Volgens mij waren er maar echt 1 of 2 clips welke 'compilatie waardig' zijn
3:59, die vrouw die daar loopt. Hoe heeft hij zijn rijbewijs kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef Erasmo het volgende:
Uit de beschrijving:
[..]
Stiekem hoop ik dat de leasemaatschappij meekijkt
Uit de comments nog een pareltje gevonden:
Lekker links plakken.
Ik vind jou hier eerder de asoquote:Op maandag 5 januari 2015 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Zijn er uberhaubt nog mensen hier die filmpjes van hunzelf posten? Deze is van mij een paar dagen geleden, wat een eikel:
En nee, invoeghulp van mijn kant was hier compleet onnodig, zowel voor als achter me was er alle ruimte, ik stond op cc dus hij had alle kans om in te voegen maar koos ervoor mij aan de kant te douwen. Nogal aso.
Omdat ik netjes rechts rij, geen gas geef of rem, lekker rustig op de cc rij, en verwacht dat mensen niet te achterlijk zijn om in te voegen?quote:
Oh, nu opeens niet meer...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ze happen weer lekkerNatuurlijk doe ik dat niet.
Nee, omdat je niet kunt anticiperen.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat ik netjes rechts rij, geen gas geef of rem, lekker rustig op de cc rij, en verwacht dat mensen niet te achterlijk zijn om in te voegen?
Hoezo moet IK anticiperen, ik rij rustig op de rechterbaan op cruise control. Naast mij komt een invoegstrook die fucking 2km lang is ofzo. En dan moet ik gaan uitwijken? ECHT NIET. De invoeger moet zelf zorgen dat hij er tussen komt. ZEKER als er zo veel ruimte is.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet kunt anticiperen.
ECHT WEL IK ZIE HET TOCH OP JE FILM MAN!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:21 schreef delano.888 het volgende:
En dan moet ik gaan uitwijken? ECHT NIET.
Lol ja ik laat me liever niet aanrijdenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
ECHT WEL IK ZIE HET TOCH OP JE FILM MAN!!!!!
Dat bedoel ik. Je ziet dat invoeger gewoon komt invoegen. Dan is het aan jou om daarop te reageren. Niet met de claxon, maar gewoon je rem intrappen. Daar heb je tijd zat voor.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo moet IK anticiperen, ik rij rustig op de rechterbaan op cruise control. Naast mij komt een invoegstrook die fucking 2km lang is ofzo. En dan moet ik gaan uitwijken? ECHT NIET. De invoeger moet zelf zorgen dat hij er tussen komt. ZEKER als er zo veel ruimte is.
Nee, zo hoort het niet. Hij moet zelf anticiperen en deze actie sloeg nergens op, de invoegstrook was echt nog heel lang, ik reed een constante snelheid (want cc), dus hij deed maar gewoon lekker waar hij zin in had, en ik moet het oplossen. Zo werkt het verkeer dus niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:28 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je ziet dat invoeger gewoon komt invoegen. Dan is het aan jou om daarop te reageren. Niet met de claxon, maar gewoon je rem intrappen. Daar heb je tijd zat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |