Ik ben geoloog in opleidingquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:49 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over die stenen.
Benijdenswaardig. Ik ben autodidact.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben geoloog in opleiding
[ afbeelding ]
Wat leer je jezelf dan zoal?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:52 schreef Downwards het volgende:
[..]
Benijdenswaardig. Ik ben autodidact.
Nou nou even dimmenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik werkelijk zo slim was zat ik hier nu niet
Tis toch zo, dan had ik beter geweten dan al dat lange afstands gedoe..quote:
Ach, de rest van de users hier is wel intelligent en die zitten hier ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik werkelijk zo slim was zat ik hier nu niet
Wow. Cool. Dat wil ik ook, maar nooit genoeg concentratie voor om er echt voor te gaan zittenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het programmeren van drumcomputers, synthesizers en software.
Als je een progje kunt maken dat .raw heightmaps kan omzetten naar greyscale bitmaps...quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die bestaan toch? Heeft iemand je pas nog op gewezenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je een progje kunt maken dat .raw heightmaps kan omzetten naar greyscale bitmaps...
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:56 schreef Downwards het volgende:
[..]
ehh...weet jij nog hoe die heette???quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die bestaan toch? Heeft iemand je pas nog op gewezen
Ik houd mijn computer liever gewoon schoonquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon hacks en cracks downloaden jonguh
Nee, dat dan weer niet..quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ehh...weet jij nog hoe die heette???
En dikke kans dat het niet werkt, de meeste programma's die raw bestanden kunnen openen/converteren, zijn gemaakt op raw bestanden van fotocamera's
Niet alles is een virus hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd mijn computer liever gewoon schoon
Professioneel in de zin dat ik wel (vaker) platen heb uitgebracht (zowel op vinyl als digitaal). Verder met wat projectjes bezig die nog pril zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Ik hou zelf ook wel van een beetje coden, maar heel ver gaat dat niet.
Doe je er professioneel ook wat mee?
Het hoeft maar 1x mis te gaan en ik heb niet zoveel zin om een halve dag opnieuw alles te moeten gaan setuppenquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alles is een virus hoor
torrents worden veelal gecontroleerd
Backups maken jonguhquote:Op dinsdag 30 december 2014 03:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het hoeft maar 1x mis te gaan en ik heb niet zoveel zin om een halve dag opnieuw alles te moeten gaan setuppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |