deadprez moest een beetje huilenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:23 schreef wise het volgende:
Voelen mensen zich nu eigenlijk speciaal als ze gekozen zijn tot iets op een forum¿ Door mensen die ze niet kennen en zich waarschijnlijk anders gedragen want internet¿
Soms ben je mad, soms ben je jelly en soms zit het diep blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:23 schreef wise het volgende:
Voelen mensen zich nu eigenlijk speciaal als ze gekozen zijn tot iets op een forum¿ Door mensen die ze niet kennen en zich waarschijnlijk anders gedragen want internet¿
Geef alle ruziezoekers een dikke knuffel, ouwe beer van me.quote:
Heeft hij jou ook al gehosseld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geef alle ruziezoekers een dikke knuffel, ouwe beer van me.
En als dat niet lukt worden ze gewoon vastgebonden in je kelder.quote:
Jupquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
En als dat niet lukt worden ze gewoon vastgebonden in je kelder.
wat een fittie zegquote:
Brrquote:
man man man man man lam lam lam lam lam lamquote:
nee man ben veel te lomp voor dat spelquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Open ff haxball anders, fuck die SC.
Blijf jij eens van de vodka afquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
man man man man man lam lam lam lam lam lam
Whahhahahahaha
Guus heeft veel vooruitgang geboekt gisteren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee man ben veel te lomp voor dat spel
Ja daaromquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus heeft veel vooruitgang geboekt gisteren.
Zo is iedereen ooit begonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja daarom
Ik druk als een spast alle toetsen in en maak een eigen goal
en dan nog juichen ook
Ik heb geen vodka op. lop. top. kippenhok.quote:
Ow, willoow pilloow smilloow grilloowquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb geen vodka op. lop. top. kippenhok.
Dat was dan ook niet zo heel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus heeft veel vooruitgang geboekt gisteren.
Wat is "KLB Crebear"?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ow, willoow pilloow smilloow grilloow
je geeft neuks om alles?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat ik alles neuk wat los en vast zit
Doe dat eens bij die Tatjana Simic genomineerden, die hebben behoefte aan een vaderfiguur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat ik alles neuk wat los en vast zit
Slaapzak Slaapbak Slaapwak Slaapmak Slaapzat Slaapkat Slaapkutquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ow, willoow pilloow smilloow grilloow
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaapzak Slaapbak Slaapwak Slaapmak Slaapzat Slaapkat Slaapkut
Oh hohoho Hahaha
Ik was eigenlijk op jou aan het mikkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe dat eens bij die Tatjana Simic genomineerden, die hebben behoefte aan een vaderfiguur.
Je moet dat ding hard tegen de muur gooien, werkt altijd.quote:
Oh hahahahahaha whahahaha hihihiquote:
Groetjes terug uit het regenachtige Holland.quote:
Groetjes terug doe jij ze naar de rimboe?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Groetjes terug uit het regenachtige Holland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |