wss zag deadprez je naam hermann staan en heeft hij je pakketje gejatquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik had dus gisteren pakketje verwacht van bol.com. niet aangekomen, goed, een dag later kan altijd gebeuren. een halfuur geleden gaat de bel, dus ik snel naar beneden. ik doe de deur open, en ja hoor, er staat zo'n dik varken van PostNL met een pakketje. ik neem het aan, dank u wel, deur dicht.
blijkt het een telefoon te zijn die m'n moeder gisteren had besteld, en ik had mijn shit al een week geleden besteld
waar heb ik dit aan verdiend jongens
valt me tegen van dpquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wss zag deadprez je naam hermann staan en heeft hij je pakketje gejat
klinkt gezelliequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
hallo
ik speel weer dat online flight sim spel
ben half uur geleden opgestegen vanaf schiphol
vlieg naar amerika
moet dus 7-8 uur lang wachten________
moet je zeker 5eu betalen zodat de wachttijden korter zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:08 schreef Toto69 het volgende:
hallo
ik speel weer dat online flight sim spel
ben half uur geleden opgestegen vanaf schiphol
vlieg naar amerika
moet dus 7-8 uur lang wachten________
neequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet je zeker 5eu betalen zodat de wachttijden korter zijn
Haters gonna heetquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef MrSalazar het volgende:
Frank_Drebin gevat noemenDie gast trapt alleen maar open deuren in.
you hate him cuz you ain't himquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef MrSalazar het volgende:
Frank_Drebin gevat noemenDie gast trapt alleen maar open deuren in.
jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kun je ook tegen gebouwen aan vliegen
kom vechtenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef d4v1d het volgende:
toto is nerdje met zijn simulator spelletjes :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |