abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 januari 2017 @ 09:36:06 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167918796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 01:09 schreef MillsStork het volgende:

[..]

Wat een extreem bizarre conclusie is dit dan. :')
Dat idd.
Het zijn gewoon fatsoenlijk mensen die zich niet laten verleiden tot allerlei uitspraken die tot in den treure herhaald kunnen worden (ik denk vaak dat ik naar zwarte kousen grefo's zit te kijken en ben dan weer verbaasd als zij een broek blijkt te dragen :') ).

Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om hier asociale opmerkingen over ze te maken die je onder je eigen naam niet zou maken, maar het zijn gewoon nette mensen die aantonen dat het met een groot gezin ook anders kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:59:44 #227
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_167924003
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat idd.
Het zijn gewoon fatsoenlijk mensen die zich niet laten verleiden tot allerlei uitspraken die tot in den treure herhaald kunnen worden (ik denk vaak dat ik naar zwarte kousen grefo's zit te kijken en ben dan weer verbaasd als zij een broek blijkt te dragen :') ).

Het is natuurlijk wel lekker makkelijk om hier asociale opmerkingen over ze te maken die je onder je eigen naam niet zou maken, maar het zijn gewoon nette mensen die aantonen dat het met een groot gezin ook anders kan.
Helemaal mee eens. De Adema's zijn heel prettige mensen, en ik vind dat ze de kinderen fantastisch opvoeden. De twee oudste meisjes helpen vaak mee zonder dat erom gevraagd moet worden, ze houden echt rekening met elkaar, en ze houden fatsoensnormen hoog. Erg leuk gezin.

De Baumgards zijn inmiddels zo mediageil dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze nog moeten doen om steeds maar weer op te vallen, en die namen van die kinderen vind ik echt belachelijk.

De Vinkjes vind ik ronduit ordinair en niets aan het programma toevoegen. De potsierlijkheid waarmee ze zich ook allemaal uitdossen (haarstukjes, veel te veel sloerie-make-up, zonnenbank en tattoos, en die knullen die er allemaal hetzelfde uitzien plus de namen..... Bentley.... o|O ) is dan wel weer komisch om te zien.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 14:14:25 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167924321
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:59 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. De Adema's zijn heel prettige mensen, en ik vind dat ze de kinderen fantastisch opvoeden. De twee oudste meisjes helpen vaak mee zonder dat erom gevraagd moet worden, ze houden echt rekening met elkaar, en ze houden fatsoensnormen hoog. Erg leuk gezin.
Erg mooi om te zien inderdaad hoe die meehelpen. Leuk gezin.

quote:
De Baumgards zijn inmiddels zo mediageil dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze nog moeten doen om steeds maar weer op te vallen, en die namen van die kinderen vind ik echt belachelijk.
Dat mediageil vind ik eigenlijk wel meevallen - of ik zie het niet zo. Tjah, die namen, vind het zelf ook verschrikkelijk maar zal wel hun cultuur zijn ofzo? Die enorme tattoo die hij liet zetten vond ik dan wel een afknapper, vind hem verder een keurige man. Zo'n tattoo had beter bij Willy gepast.

Aan de andere kant ook redelijk conservatief, want Eugene zou het zeer waarderen als de jongen waarmee zijn dochter op stap ging, eerst toestemming zou vragen. En de man/vrouw verdeling. Anne en Alex doen het huishouden samen een werken beide, Samantha is echt huisvrouw. Nu is die de afgelopen 24 jaar ook wel 18 zwanger geweest volgens mij dus is werken sowieso lastig _O-

quote:
De Vinkjes vind ik ronduit ordinair en niets aan het programma toevoegen. De potsierlijkheid waarmee ze zich ook allemaal uitdossen (haarstukjes, veel te veel sloerie-make-up, zonnenbank en tattoos, en die knullen die er allemaal hetzelfde uitzien plus de namen..... Bentley.... o|O ) is dan wel weer komisch om te zien.
Klopt, kamper tokkies. Die meiden met een enorme laag plamuur en allemaal zonnebank bruin. En met een petje op de foto, asteblieft, doe even normaal.

Of hoe ze in die vreetschuur zaten, ik zou me doodschamen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_167925933
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat hij uit een eerdere relatie 2 kinderen heeft is geen geheim toch?
Eugene nog 2 andere kinderen? Daar heeft hij of zijn familie nog nooit ergens iets ver gezegd. Dat is een verhaal dat door iemand op een forum is verteld maar Eugene en familie hebben dat nooit zelf verteld.
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 15:31:30 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167926099
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat hij uit een eerdere relatie 2 kinderen heeft is geen geheim toch?
Dat van mij was gekheid :P Dit is nieuw voor mij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_167927715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:24 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:

[..]

Eugene nog 2 andere kinderen? Daar heeft hij of zijn familie nog nooit ergens iets ver gezegd. Dat is een verhaal dat door iemand op een forum is verteld maar Eugene en familie hebben dat nooit zelf verteld.
dat ze t er zelf in t programma nooit over hebben gehad, betekent niet automatisch dat t niet waar is hè ;)
pi_167928807
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat ze t er zelf in t programma nooit over hebben gehad, betekent niet automatisch dat t niet waar is hè ;)
Dat is zo, maar een verhaal dat zomaar wordt verteld hoeft ook niet waar te zijn. Zolang de familie er zelf niks over zegt ga ik er gewoon vanuit dat het niet waar is.
pi_167942342
Als je op de FB pagina van de Baumgards kijkt is daar een hele merchandising aan de gang. Je kunt koekjes bestellen, kalenders bestellen, je feest opleuken met een dj, t'shirts bestellen en je evenementen laten organiseren.

https://www.facebook.com/(...)68507046445/?fref=ts
pi_167943783
Wat een leuke gezinnen de Adema's en Baumgards. De eerste zo lief en harmonisch. Baumgards een gezellig en humorvol gezin.
Vind de namen in beide gezinnen wel echt afgrijselijk.
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_167944178
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 02:46 schreef praadje het volgende:
Als je op de FB pagina van de Baumgards kijkt is daar een hele merchandising aan de gang. Je kunt koekjes bestellen, kalenders bestellen, je feest opleuken met een dj, t'shirts bestellen en je evenementen laten organiseren.

https://www.facebook.com/(...)68507046445/?fref=ts
Omg die draait inderdaad wel op volle toeren inderdaad :D

Maar nu nog wel vriendelijk met koekjes enzo, hopelijk worden ze niet overgenomen door een of andere gladde manager.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_167953789
Wat me opvalt wanneer je op dit forum, maar ook op twitter en facebook leest is dat veel mensen afgeven op de familie Adema. Het zijn wel de enige uit deze serie waar je zeker van kunt zijn dat ze hun zaakjes netjes op orde hebben, en dat ze hun kinderen netjes groot krijgen zonder dat het de maatschappij veel kost. Dat vraag ik mij bij de andere gezinnen wel eens af?
pi_167954639
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 16:49 schreef _The_General_ het volgende:
Wat me opvalt wanneer je op dit forum, maar ook op twitter en facebook leest is dat veel mensen afgeven op de familie Adema. Het zijn wel de enige uit deze serie waar je zeker van kunt zijn dat ze hun zaakjes netjes op orde hebben, en dat ze hun kinderen netjes groot krijgen zonder dat het de maatschappij veel kost. Dat vraag ik mij bij de andere gezinnen wel eens af?
Ja ik snap dat dus ook niet idd. Het is een heel normaal gezin verder. Dus ik snap dat afgeven op hun ook niet echt.
pi_167955218
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 09:50 schreef danos het volgende:

[..]

Omg die draait inderdaad wel op volle toeren inderdaad :D

Maar nu nog wel vriendelijk met koekjes enzo, hopelijk worden ze niet overgenomen door een of andere gladde manager.
En dan de kalenderverkoop er nog bij. Eugene wilde iets bijzonders voor Samantha, maar blijkbaar ziet Samantha overal geld in dus zijn de kalenders voor iedereen te bestellen.
pi_167956359
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:45 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:

[..]

En dan de kalenderverkoop er nog bij. Eugene wilde iets bijzonders voor Samantha, maar blijkbaar ziet Samantha overal geld in dus zijn de kalenders voor iedereen te bestellen.
Volgens mij was dat van begin of aan het idee achter die kalender. Niet zo'n gek idee ook, genoeg mensen die het zullen kopen. Romantisch verhaaltje er omheen doet het alleen maar beter.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167970744
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 08:36 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

de afgelopen 2 seizoenen zinspeelde ze ook al over een 14de, is er toen ook niet van gekomen

waarschijnlijk is dit haar manier van een cliffhanger creëren
Oh dat had ik vorige seizoenen niet meegekregen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167970749
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ik snap dat dus ook niet idd. Het is een heel normaal gezin verder. Dus ik snap dat afgeven op hun ook niet echt.
Nee inderdaad. Ik vind het alle drie leuke gezinnen in de zin dat ze goed met elkaar omgaan en je de liefde gewoon voelt, zeg maar. Maar de Adema's hebben hun zaakjes net wat beter op orde en geven ook een mooi voorbeeld aan hun kinderen. Dat vind ik bij die andere gezinnen niet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168003761
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 08:47 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik vind het alle drie leuke gezinnen in de zin dat ze goed met elkaar omgaan en je de liefde gewoon voelt, zeg maar. Maar de Adema's hebben hun zaakjes net wat beter op orde en geven ook een mooi voorbeeld aan hun kinderen. Dat vind ik bij die andere gezinnen niet.
De kinderen van de Baumgards komen op mij over als keurige mensen hoor.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_168007636
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 14:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

De kinderen van de Baumgards komen op mij over als keurige mensen hoor.
Heb ik ergens het tegendeel beweerd dan?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168026960
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb ik ergens het tegendeel beweerd dan?
Maar de Adema's hebben hun zaakjes net wat beter op orde en geven ook een mooi voorbeeld aan hun kinderen. Dat vind ik bij die andere gezinnen niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_168034454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 13:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Maar de Adema's hebben hun zaakjes net wat beter op orde en geven ook een mooi voorbeeld aan hun kinderen. Dat vind ik bij die andere gezinnen niet.
Licht eens toe, want je maakt jezelf niet echt duidelijk zo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168049819
Geen zin in. Lees gewoon wat je daar over de Adema's en de andere gezinnen gezegd hebt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:49:47 #247
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169240911
Een van de Baumgard meisjes is onder een vrachtwagen gekomen.

16-jarige fietser gewond na aanrijding met vrachtwagen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169241087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Een van de Baumgard meisjes is onder een vrachtwagen gekomen.

16-jarige fietser gewond na aanrijding met vrachtwagen.
Oh wow, hopelijk komt ze er goed vanaf. Hoe weet je dat het een van de baumgards is?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 2 maart 2017 @ 14:02:11 #249
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169241157
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh wow, hopelijk komt ze er goed vanaf. Hoe weet je dat het een van de baumgards is?
Via de sosjaal media van Yokechia.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169241243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:02 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Via de sosjaal media van Yokechia.
Oja ik zie het op haar insta.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')