Gelukkig is het hier nog rustig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
http://vuurwerkoverlast.nl/
3e keer melding gedaan. 1 derde van de klacht op ons dorp komt van mij.![]()
Ach ja ik ben nog verzuurder dan freek de jonge.
Ja hier ook maar ik meld elk knalletjequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier nog rustig.
Oh vanwege de vogels natuurlijk? De kwartels zijn mazzelkonten deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hier ook maar ik meld elk knalletje
Haha nee hoor niet vanwege de vogels.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh vanwege de vogels natuurlijk? De kwartels zijn mazzelkonten deze tijd van het jaar.
Je bent gewoon zorgzaamquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha nee hoor niet vanwege de vogels.
Ik genoot vroeger zo van vuurwerk dat gun ik dat jonge grut niet nu ik er zelf niet meer om geef.
Ga nu beginnen met The Judge. Robert Downey Jr. & Billy Bob Thornton speelt ook mee.quote:
Veel plezier alvast! Ik ben nog even druk met m'n logee (hondje van mij en ex is logeren) en dan ga ik plat, denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga nu beginnen met The Judge. Robert Downey Jr. & Billy Bob Thornton speelt ook mee.
God wat was die laatste goed in Fargo, die serie
Thanks! Hondjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Ik ben nog even druk met m'n logee (hondje van mij en ex is logeren) en dan ga ik plat, denk ik
En morgen een zwik nullen achter dat bedragquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb 20,- gewonnen met een kraslot. Klein beginnen he.
Voor hoeveel miljoen ga je?quote:
2 lijkt me wel mooi. Maar no such luck vrees ik. Een eigen geld, meer zit er vrees ik niet in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
En morgen een zwik nullen achter dat bedrag
[..]
Voor hoeveel miljoen ga je?
Hoop hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
En morgen een zwik nullen achter dat bedrag
[..]
Voor hoeveel miljoen ga je?
Slaap lekker Lavquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
2 lijkt me wel mooi. Maar no such luck vrees ik. Een eigen geld, meer zit er vrees ik niet in.
En nu pitten. Truste folks
Ja. Gek he? Past zo helemaal niet bij de oudejaarssfeer. Wel lekker though.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeiemorgen, het lijkt wel lente
Prima, sowieso als de zon maar schijnt, nu een graadje per dag erbij tot we aan de 25 zitten en dat weer tot half december, waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Gek he? Past zo helemaal niet bij de oudejaarssfeer. Wel lekker though.
Heb je je tigste VBL-award al binnen?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima, sowieso als de zon maar schijnt, nu een graadje per dag erbij tot we aan de 25 zitten en dat weer tot half december, waar kan ik tekenen?
quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je tigste VBL-award al binnen?
Ik zag je sig en vroeg het me af. Denk wel dat je hem binnen hebt hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog niet gekeken, zijn die al bekend?
Vorig jaar won ik alle die ertoe deden, dit jaar is het animo minder, het wordt dus tijd voor een andere sigquote:Op woensdag 31 december 2014 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag je sig en vroeg het me af. Denk wel dat je hem binnen hebt hoor
De verkiezingen hier doen het ook niet echt. Ik vind het niet zo erg want vaak wordt het aangegrepen om een paar steken uit te delen of nog wat rekeningen te vereffenen.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig jaar won ik alle die ertoe deden, dit jaar is het animo minder, het wordt dus tijd voor een andere sig
heb ik al een nominatie?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De verkiezingen hier doen het ook niet echt. Ik vind het niet zo erg want vaak wordt het aangegrepen om een paar steken uit te delen of nog wat rekeningen te vereffenen.
Niet in je hand houden dusquote:Op woensdag 31 december 2014 12:25 schreef Divje het volgende:
Hallon
Wat een klote-bommen zijn die Cobra's![]()
Doe zelf niet aan vuurwerkquote:
Hoi Div!quote:Op woensdag 31 december 2014 12:25 schreef Divje het volgende:
Hallon
Wat een klote-bommen zijn die Cobra's![]()
Ik ook niet, het enige wat bij ons knalt zijn champagnekurkenquote:Op woensdag 31 december 2014 12:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe zelf niet aan vuurwerk. Maar die dingen knallen me toch een partij hard tussen 2 flats in
Zat rechtop in bed.
Waarvoor?quote:Op woensdag 31 december 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hi Scrummie, ben je er er klaar voor?
quote:Op woensdag 31 december 2014 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Div!
Ik vind die hele harde klappen het ergste. Weet de naam niet. Brisantbom?
Ja dat zal dan die cobra zijn Div.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat die Cobra's. Hele diepe dreunen.
Of zijn ze carbid schieten in de buurt?
Hoop dat je wintquote:Op woensdag 31 december 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat zal dan die cobra zijn Div.
Ik heb mijn geluksgetal als eerste cijfer in mijn lot en ook een C en T, dus dat kan niet misgaan
Scrum, als je van WW2 films houdt is Fury echt een fucking aanraderquote:Op woensdag 31 december 2014 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ja, zeker. Na dit verloren jaar, zeker.
Jij?
Volgend jaar wordt beter. Ik voel hetquote:Op woensdag 31 december 2014 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij?
http://mens-en-gezondheid(...)tie-volwassenen.htmlquote:Op woensdag 31 december 2014 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
Een oom en tante van bijna 60 hebben allebei kinkhoest.
Moet ik nou wel of niet langsgaan morgen? Ik ben ingeënt.
Of moet ik dit in bigpharma vragen?
tnx. Zou wel kunnen maar ik ga hun huisje toch maar voorbij volgend jaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)tie-volwassenen.html
Ik zou ook niet gaan. Het is al een poosje geleden dat je je vaccinatie gehad hebt dus het zou zomaar kunnen dat die uitgewerkt is. En kinkhoest zit je niet op te wachten B.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tnx. Zou wel kunnen maar ik ga hun huisje toch maar voorbij volgend jaar.
Staat zeker nog op de planningquote:Op woensdag 31 december 2014 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrum, als je van WW2 films houdt is Fury echt een fucking aanrader
Gaan we vanuitquote:Op woensdag 31 december 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt beter. Ik voel het
Daar moet ik even over nadenken Scrum.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan we vanuitVoor ons allemaal!
Waar hoop jij op voor jezelf in 2015?
Dat mag! Je hebt nog 10 uur en 9 minutenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken Scrum.
Zeker niet doen. Kinkhoest is echt geen pretjequote:Op woensdag 31 december 2014 13:33 schreef Blaadjes het volgende:
Een oom en tante van bijna 60 hebben allebei kinkhoest.
Moet ik nou wel of niet langsgaan morgen? Ik ben ingeënt.
Of moet ik dit in bigpharma vragen?
pas toch die verjaardag van mn oma gehad weet je nog?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gaan. Het is al een poosje geleden dat je je vaccinatie gehad hebt dus het zou zomaar kunnen dat die uitgewerkt is. En kinkhoest zit je niet op te wachten B.
niet iedereen maar deze mensen waren er al voor de inentingen begonnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
huh in nederland krijgt toch iedereen kinkhoest inenting
ohhh weet niet hoe lang dat al bezig isquote:Op woensdag 31 december 2014 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
niet iedereen maar deze mensen waren er al voor de inentingen begonnen.
Sinds 1957quote:Op woensdag 31 december 2014 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ohhh weet niet hoe lang dat al bezig is
Ja hoor, is weer even afwachten wat het gaat brengenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 december 2014 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrum, als je van WW2 films houdt is Fury echt een fucking aanrader
20 euro gewonnen toch? Of echt jarig?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:15 schreef Scrummie het volgende:
Div jarig? Dat heb ik helemaal gemist!
GEFELICITEERD DIV
Word ik dan ook 2x zo snel ouderquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vanaf nu ben je 2x per jaar jarig.![]()
Wel leukquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan ze maar vast binnen hebben
Boskamp, prachtmens!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
VBL / Voetbal International #1033 Geen VI op Oudjaarsavond
zo mooi
Ja dat is hij echt!quote:
Nee, maar na zijn hartproblemen moest ie wel hequote:Op woensdag 31 december 2014 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is hij echt!
En hij is inmiddels ook flink afgevallen. Daar had hij in 2011 nog absoluut geen oren naar.
Ja, anders was hij er niet meer geweest.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar na zijn hartproblemen moest ie wel he
Hahaha ja, briljante familie. Echte Rotterdammers!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, anders was hij er niet meer geweest.
En we weten nu waar die koeken van hem vandaan komen. Door zijn moeder met de paplepel ingegoten
Nog even en sommigen hier weten of ze miljonair zijn geworden.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, briljante familie. Echte Rotterdammers!
Maareh, fijne jaarwisseling alvast voor iedereen!
Thanks babe.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog even en sommigen hier weten of ze miljonair zijn geworden.
jij ook fijne jaarwisseling Scrum
Je hebt het behoorlijk te pakken he? Lekker slapen straks liefiequote:Op woensdag 31 december 2014 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thanks babe.
Ga jij nog wat leuks doen straks?
Ik hoop om 1 uur in bed te kunnen liggen, ben op, kapot, moe, hoesten, verkouden nog, warm, koud en vandaag hele dag de keuken in geweest.
Pff ja, hou op, iedereen hier in huis dus sja, van het een komt het ander ...quote:Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt het behoorlijk te pakken he? Lekker slapen straks liefieHopelijk voel je je morgen weer wat beter
Ik ga straks naar het jaarlijkse buurtfeestje. Altijd zo gezellig.
Komt goedquote:
Dat zijn de lekkerste! Jij ook alvast de beste wensen Hek!quote:Op woensdag 31 december 2014 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Wij hebben ons hier iig al lens gegeten aan zelfgemaakte appelflappen
Daarook!quote:Op woensdag 31 december 2014 23:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Komt goedfijne jaarwisseling zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |