Ga je het online bestellen? Gewoon doen en als het je niet bevalt terugsturen. Na het feestje.quote:
Excusi!quote:Op maandag 29 december 2014 22:00 schreef FANN het volgende:
Godsamme!![]()
Wel een leuke TT, dat dan weer wel
O Wacht... 40+....quote:Op maandag 29 december 2014 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen tettenpics van FANN hebben.
Doe idd maar wel....quote:
Nah, wordt ergens in Januari familiefeestje toch?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excusi!
Maar als je twijfelt moet je het gewoon niet doen. Wanneer heb je dat feestje?
Ksstquote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
O Wacht... 40+....
[..]
Doe idd maar wel....
Ná het feestje?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je het online bestellen? Gewoon doen en als het je niet bevalt terugsturen. Na het feestje.
Dan was je te goedkoop.quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren mijn inboedel op Marktplaats gezet en morgen komen er al mensen kijken die waarschijnlijk alles willen hebben
In positieve of negatieve zin?quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw geliefde Kim valt in het niet bij FANN.
Natuurlijk moet je iets nieuws, dat weet ik tochquote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, wordt ergens in Januari familiefeestje toch?
Ik heb wel andere dingen hoor, maar ja, je weet wel ...
Mazzelllllllllllll!!!!quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gisteren mijn inboedel op Marktplaats gezet en morgen komen er al mensen kijken die waarschijnlijk alles willen hebben
Ga je nou alweer scheiden?quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Misschien wel, maar ik ben er tevreden mee en ik ben al blij als ze het op komen halen.quote:
Jij begrijpt me!quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je iets nieuws, dat weet ik toch
Nee, dat nog niet, want eerst moeten al mijn muren gestuct en alles geschilderd, dus de planning is dat de nieuwe meubelen in februari komen. Mijn bank blijft wel staan, dus dan haal ik voorlopig maar de tuintafel naar binnen om aan te eten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Mazzelllllllllllll!!!!
Heb je al een nieuwe dan?
Elke keer een nieuw interieurquote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nou alweer scheiden?
1 keer is leuk, maar om dat nou elke maand te doen....
Blijft altijd afwachten of ze ook komen, krijg zelf morgen een Belg langs die bij Gent woont om wat op te halen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben er tevreden mee en ik ben al blij als ze het op komen halen.
Oh... leuk alles nieuwquote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet, want eerst moeten al mijn muren gestuct en alles geschilderd, dus de planning is dat de nieuwe meubelen in februari komen. Mijn bank blijft wel staan, dus dan haal ik voorlopig maar de tuintafel naar binnen om aan te eten.
Dus je hebt nog wel even de tijd om online te shoppen en het is bijna overal salequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |