Slaap lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 21:59 schreef Grutsk het volgende:
Pfff, de platen die het volgende uur komen... jullie zien mij morgenochtend wel weer
Kate Bush is geen poepquote:Op maandag 29 december 2014 21:59 schreef DeJori het volgende:
Tussen George Baker en de Eagles alleen peop
quote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Lady in red...lager lager lager...
ja, ik weet het niet
Ik heb overwogen U96 - Das Boot te stemmen, maar dat valt zeker weer onder iets andes dan house.quote:Op maandag 29 december 2014 21:59 schreef D. het volgende:
In de Fok! House top 100 stond Underworld ook 1
Beetje de Queen van de house, dus doe maar liever iets anders
[..]
quote:
Je wilt ze dus uitleveren aan IS?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef DeJori het volgende:
Iedereen die op Michael Buble heeft gestemd zouden ze wat mij betreft ook standrechtelijk mogen executeren.
We keken toen heel breed, dus die stond er ook bijquote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb overwogen U96 - Das Boot te stemmen, maar dat valt zeker weer onder iets andes dan house.
die clip, beste .. band.. ooitquote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Ferdo het volgende:
600 George Baker Selection Little Green Bag
599 Green Day Basket Case
598 Ed Sheeran Lego House
597 Joe Jackson Real Men
596 Kate Bush Running Up That Hill
595 Green Day Wake Me Up When September…
594 Editors Smokers Outside The Hospital…
593 Lisa Lois Hallelujah
592 Nickelback How You Remind Me
591 Michael Buble Feeling Good
590 De Poema's Mijn Houten Hart
589 Europe The Final Countdown
Cover van
588 Eagles Lyin' Eyes
587 Prince When Doves Cry
Gewoon 2 van de mooiste 80s nummers achter elkaarquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef MaJo het volgende:
aan de afhakers, ik ga het ook niet lang meer volhouden ben ik bang
Dan weet je toch alle vragen?quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even het top 2000 spel spelen.
Dat lijkt me geen slecht idee. Zijn meestal toch vrouwen met korte pittige kapsels. Met een burka hebben die gasten daar ook geen last van.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je wilt ze dus uitleveren aan IS?
Heb geen verstand van dat genre, alleen wat populair was.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
We keken toen heel breed, dus die stond er ook bij
Hier de hele lijst: MUZ / [toernooi] House top 100 allertijden
quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen slecht idee. Zijn meestal toch vrouwen met korte pittige kapsels. Met een burka hebben die gasten daar ook geen last van.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen slecht idee. Zijn meestal toch vrouwen met korte pittige kapsels. Met een burka hebben die gasten daar ook geen last van.
Je zult er veel van herkennen als je ze hoortquote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb geen verstand van dat genre, alleen wat populair was.
Matig uurtje? Voor mij is meer dan de helft echt top.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef cafca het volgende:
600 George Baker Selection Little Green Bag
599 Green Day Basket Case
598 Ed Sheeran Lego House
597 Joe Jackson Real Men
596 Kate Bush Running Up That Hill
595 Green Day Wake Me Up When September…
594 Editors Smokers Outside The Hospital…
593 Lisa Lois Hallelujah
592 Nickelback How You Remind Me
591 Michael Buble Feeling Good
590 De Poema's Mijn Houten Hart
589 Europe The Final Countdown
588 Eagles Lyin' Eyes
587 Prince When Doves Cry
Matig uurtje, met wel een paar pareltjes ertussen
We gaan goed luisteren.quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Joe Jackson heb ik op gestemd. Benieuwd of ze mijn commentaar voorlezen
OP dat nummer kun je toch geen commentaar hebben?quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Joe Jackson heb ik op gestemd. Benieuwd of ze mijn commentaar voorlezen
quote:
Anders?quote:
het gaat eigenlijk over een kleine groenrug (dollarbiljet)quote:
Volgend jaar gaan wij samen, ik hoor het al.quote:Op maandag 29 december 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
hoe kunnen de mensen in het cafe saai blijven zitten en staan als dit nummer erop staat
Waarom heeft zo'n figuur ook zes noteringen...quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef DeJori het volgende:
Iedereen die op Michael Buble heeft gestemd zouden ze wat mij betreft ook standrechtelijk mogen executeren.
de muziek staat daar op standje fluisterquote:Op maandag 29 december 2014 22:05 schreef Stickertje het volgende:
hoe kunnen de mensen in het cafe saai blijven zitten en staan als dit nummer erop staat
Wij hoeven ons geen zorgen te maken over zijn financiële situatie denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Martinello het volgende:
Hans kan nog steeds goed teren op dit nummer.
Nee, ik heb hier op gestemd omdat ik commentaar heb op die andere, waar ze altijd de verkeerde versie van draaien.....quote:Op maandag 29 december 2014 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
OP dat nummer kun je toch geen commentaar hebben?
bij guus meeuwis konden ze het welquote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de muziek staat daar op standje fluister
Touché!quote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier op gestemd omdat ik commentaar heb op die andere, waar ze altijd de verkeerde versie van draaien.....
en Eagles.quote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Een van de beste uren dit.
2x Green Day, Editors, Kate Bush en ook nog The Final Countdown wat echt een botergeil nummer blijft imo.
Tel jij altijd af tijdens de seks?quote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef DecoAoreste het volgende:
2x Green Day, Editors, Kate Bush en ook nog The Final Countdown wat echt een botergeil nummer blijft imo.
Hier gaan wij het niet over eens worden denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef DecoAoreste het volgende:
En Ed Sheeran is ook nog wel leuk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |