Ja, dat zou ik ook denken. Ik kan t alleen nergens vinden, en heb nu 3 tubes zalf in huis........ zie door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef L-E het volgende:
Ik ken dan weer mensen die menen dat pure vaseline te veel de huid 'afsluit', wij hadden het icm met lanette, dat was ook erg fijn!
Met drie mensen. Ik begin, mijn man probeert haar naar iets te laten kijken en mijn zus maakte het af omdat ik te chagrijnig werd omdat ze niet bleef zittenquote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ohh Spark ik wou nog over die foto van Eva zeggen dat ie zo cute is!! Met dr staartjes![]()
Hoe krijgen jullie dat in godsnaam voor elkaar trouwens? E wordt wóest als ze geen zin heeft in een staartjeEn ik ben vreselijk onhandig op dat vlak, dus dan heeft ze meestal maar een halfslachtig rommelig staartje.
Schandalig? ..quote:Op maandag 29 december 2014 23:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb voor kerst een iPad van mijn man gekregen. Onze oude was kapot gevallen laatst en nu heb ik er 1 gekregen als bedankje omdat ik altijd achter hem gestaan heb met zijn studie. Lief hè?!![]()
Maar onze oude iPad kende al jullie namen, nu moet ik steeds alles extra goed nalezen om te controleren of er fouten in staan. Shandaly wordt schandalig bijvoorbeeld![]()
Luxeproblemen, ik weet het
Ja dat is een goede trouwens. Bij mn eigen haar heeft dat nooit gewerkt maar dat is ook veel dikker en stugger dan dat van M.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef aapieannie het volgende:
Mabawa een vriendinnetje van mij deed bij haar dochter om de dag vloeibare kokosolie in haar haar savonds dan pluisde het niet zo in de ochtend misschien is dat een optie??
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft het haar zoals ik het ook heb. Ik had ook heel weinig als dreumes en peuter.
Weet je wat me wel eens kan verbazen. Als ik tijdens boodschappen kindjes van twee of drie in kinderwagens zie. Soms denk ik dan echt: "Hoe dan?"![]()
Riley wil dat echt niet meer.
Dat kan weer terugkomen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft het haar zoals ik het ook heb. Ik had ook heel weinig als dreumes en peuter.
Weet je wat me wel eens kan verbazen. Als ik tijdens boodschappen kindjes van twee of drie in kinderwagens zie. Soms denk ik dan echt: "Hoe dan?"![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Omentielvo het volgende:
Als ik tijdens boodschappen kindjes van twee of drie in kinderwagens zie. Soms denk ik dan echt: "Hoe dan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog superleuk nieuws! Een vriendinnetje is bevallen van haar zoontje vannachtIk vind het zo tof! En met mijn andere vriendinnetje gaat het redelijk. Het kindje loopt nog steeds achter met groei maar doet het nog goed op de ctg/echo's. Volgende week gaan ze haar halen, dan is ze 37 weken zwanger en ik ben de enige die precies weet wanneer
Ik vind het zo'n eer!!
![]()
Sarcasme. Herken het.
Kokosolie. En ver weg blijven van conditioner en verzorging waar siliconen inzitten. Dan hoef je ook geen shampoo te gebruiken waar sls in zit. Dat droogt je haar namelijk enorm uit en voor krullen is dat echt funest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:05 schreef Mabawa. het volgende:
Ah beterschap zieke dreumesjes
Staartjes hoef ik niet te doen, maar hier wel haar dat 'eindelijk' voller en stugger begint te worden. Ik doe er nu bodylotion in om de krulletjes tevoorschijn te laten toveren. Kan ik er al 'echt' haarspul in doen denken jullie? Er is vast niemand van jullie die echt tips heeft voor mn kroeskopje he?In mn eigen bos doe ik cremevoeding en vet maar dat lijkt me zo'n troep op dat tere hoofdje.
Ja dat chloor er uit wassen is wel beter. Chloor droogt je haar ook enorm uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik was de haren van de kinderen eigenlijk sowieso amper met shampoo... Goed spoelen is echt wel voldoende. Alleen na het zwemmen tegenwoordig wil ik wel wat sop gebruiken.
Dank je! Ik ga kokosolie inderdaad maar proberen. Gebruik zelf al jaren een leave-in conditioner, werkt echt het beste als ik mn haar los draagquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kokosolie. En ver weg blijven van conditioner en verzorging waar siliconen inzitten. Dan hoef je ook geen shampoo te gebruiken waar sls in zit. Dat droogt je haar namelijk enorm uit en voor krullen is dat echt funest.
Je kunt ook een conditioner gebruiken bij wijze van leave-ein. Krullen kunnen dat wel hebben. Kroes al helemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben haar grote-meisjesbed neergezet, ze kroop erin en na twee krijspartijen (omdat respectievelijk het bed nog moest worden opgemaakt en de pyama nog aan moest) ging ze liggen en hebben we haar niet meer gehoordwe waren redelijk flabbergasted over hoe makkelijk dat ging. Vannacht is ze wel twee keer wakker geweest nog, maar dat is al de hele week zo, dus dat ligt niet aan haar bedje.
[ Bericht 15% gewijzigd door Incantrix op 31-12-2014 07:34:56 ]3!
Ik weet niet of dat er duidelijk uit werd, maar het logeeraanbod stond dan voor ons drieën, en dat ziet mn vriend niet zitten. Maar ik zie het allemaal wel..... met een beetje mazzel wordt ze zelf wakker, en gaan we nog even gezellig naar beneden en daarna naar huis.quote:Op woensdag 31 december 2014 07:03 schreef Incantrix het volgende:
LB, logeren!! Het kan het ritme zo enorm verstoren, de kans bestaat dat je haar thuis niet meer in bed krijgt (hebben we eens gehad met Stef, niet met oud en nieuw overigens, daar hebben we alledrie nog dagen last van gehad..)
Ik snap denk ik wel waarom je vriend niet wil, maar misschien in het belang van de kleine meid toch even heroverwegen? Klinkt wel heel gezellig trouwens!
Dat klopt maar dat is hetzelfde als constant zeggen dat Ellie rood haar heeft dat zie je toch, net zoals dat ean weinig haar heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Cwen het volgende:
M'n pa heeft rood haar - nou ja, had want inmiddels is 'ie grijs natuurlijk. Maar dat gelooft m'n sm ook niet
. Die roept maar tegen iedereen dat ze "geen idee heeft waar dat rode haar vandaan komt". Soms, hè... *zucht*
FR, ze heeft ook niet veel haar, toch?. Maar het is idd wel vet irritant als men het er steeds over heeft, alsof het iets wezenlijks over je kind zegt ofzo.
-knip-
Ja hoor, dat had ik doorquote:Op woensdag 31 december 2014 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat er duidelijk uit werd, maar het logeeraanbod stond dan voor ons drieën, en dat ziet mn vriend niet zitten. Maar ik zie het allemaal wel..... met een beetje mazzel wordt ze zelf wakker, en gaan we nog even gezellig naar beneden en daarna naar huis.
Isabel heeft een mooi bed!!en wat fijn dat ze er zo graag in wou!
Fieder, de L.show![]()
![]()
![]()
Wij hebben er al een verjaardagsvisite op zitten, vriend is nu helpen klussen bij vrienden, en dan stráks, als E wakker wordt, gaan we naar ons feestadres
Ow is doodsbang!quote:Op woensdag 31 december 2014 22:47 schreef Omentielvo het volgende:
Hoe doen jullie dreumesjes het? Die van mij slaapt gelukkig nog. Bij elke knal (die zijn echt hard) ben ik wel een beetje bang dat ze wakker schrikt.
Allemaal een fijne jaarwisseling.
Hmm, bij mij zou J. pech hebben denk ik. Eens gekozen blijft gekozen... Maar als ik geen zin heb in een krijspartij zou ik zomaar kunnen doen wat jij deedquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:27 schreef Omentielvo het volgende:
Leuk om te lezen hoe de nachten gegaan zijn![]()
In de categorie kiezen. Hoe gaan jullie om met het volgende?
Riley kon net kiezen uit twee cakejes. En met chocola en een roze. Ze wilde eerst die met chocola. Zodra die uitgepakt was wilde ze die ander. Nu heb ik die van chocola opgegeten. Maar of dat opvoedkundig verantwoord is
Must you say this?quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:37 schreef Fieder het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!! En nu het jaar dat mijn baby al 2 wordt
Dat gebeurt hier ook regelmatig. Ik maak er geen strijd van, onder het mom van pick your battles. Als het echt niet anders kan (als een ander kindje de roze had ofzo) zeg ik nee en doorsta ik de driftbuiquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:27 schreef Omentielvo het volgende:
In de categorie kiezen. Hoe gaan jullie om met het volgende?
Riley kon net kiezen uit twee cakejes. En met chocola en een roze. Ze wilde eerst die met chocola. Zodra die uitgepakt was wilde ze die ander. Nu heb ik die van chocola opgegeten. Maar of dat opvoedkundig verantwoord is
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Must you say this?![]()
![]()
Maar bizar wel he, oud&nieuw krijgt met een kind nog weer zo'n extra dimensie vind ik! Voor mezelf is het ene jaar redelijk inwisselbaar met het andere, maar een kind maakt de eerste jaren zulke wezenlijke stappen! 2015 zal heel anders zijn dan 2014.
Man, ik word er helemaal emotioneel van![]()
![]()
Ik ook. Zo herkenbaar wat je zegtquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Must you say this?![]()
![]()
Maar bizar wel he, oud&nieuw krijgt met een kind nog weer zo'n extra dimensie vind ik! Voor mezelf is het ene jaar redelijk inwisselbaar met het andere, maar een kind maakt de eerste jaren zulke wezenlijke stappen! 2015 zal heel anders zijn dan 2014.
Man, ik word er helemaal emotioneel van![]()
![]()
Haha, nou ik prijs me gelukkig met dit forum, waar ik ze nog wel een tandje 'erger' ken jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:50 schreef L-E het volgende:
LB, blijf dicht bij jezelf. Ik voel me bij anderen ook vaak de moederkloek die haar kroost nauwlettend in de gaten houdt maar ik schud de blikken zo snel als ik kan van me af: je hebt een verantwoording naar je kind toe, niet naar 'anderen'
Hij krijgt komkommer als hij niet eet? En dat mag niet van het cb?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:58 schreef Fieder het volgende:
Volgens het cb zal hij dan beseffen dat hij niks anders krijgt en toch zijn eten opeten. Want nu heeft hij geleerd dat hij toch wel wat anders krijgt.![]()
Maar ik heb liever dat hij dan die komkommer bijv eet ipv niks.
Nouja, ik snap het cb wel in zoverre dat kindjes natuurlijk wel kunnen gaan beseffen dat ze aan tafel niet hoeven te eten als ze geen zin hebben, omdat er later toch wel wat lekkers aankomt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij krijgt komkommer als hij niet eet? En dat mag niet van het cb?!
Oke, ik ga dit even verwerken en kom hier later op terug
Ja, en toch moeten we dat loslaten he... Maar ik zal eerlijk toegeven dat ik het erg comfortabel vond dat ze steeds onder de middenlijn zatquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Hier ook herkenbaar LB. Het is een hele grote angst bij mij dat Eva te dik wordt, dat zou ik echt heel erg vinden.
Niet leuk maar elk kind is anders en elke moet is anders.Hier is het ene kind ook luidruchtiger dan de ander en bij het ene kind sta ik bij de 1e kick naast het bed en bij de ander wacht ik even af wat nu de bedoeling is. En dan hebben ze nog dezelfde moeder ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef LadyBlack het volgende:
Maar echt tof is het niet, als je de babyfoon in de buurt houdt, en dat men daar toch een beetje meewarig naar kijkt....
Wat vervelend dat het eten nog steeds zo moeizaam gaat. Zou inderdaad toch eens bij logopedie aankloppen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Logopedie had ik zelf ook in gedachten ja! We hebben nu geen logopedie meer met haar, wel gehad als baby.
Dat zijn ook meestal de dingen die haar zus wel lekker vindt. Dus ze ziet dat zij het eet en het lekker vindt dus het moet wel lekker zijn. Dat idee.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:39 schreef Fieder het volgende:
Kyara wat knap dat ze het dan toch proberen! Dat doet L echt niet, die schuift meteen zijn bord weg. Ik zal hem nooit dwingen iets te eten wat hij echt niet lust maar hij probeert het niet eens. En het zijn meestal dingen waarvan ik weet dat hij ze lekker heeft gevonden.
Oh leuk! dat is dan een beetje hetzelfde idee als waar wij naar toe gaan. Hier is het thema Kabouterbos.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:22 schreef Omentielvo het volgende:
Het peuterfestival heeft als thema onderwaterwereld. En wij gaan naar de voorstelling van Ageeth de Haan. Het theater wordt omgebouwd tot speelparadijs en na of voor de voorstelling kan je ook in het theater diverse dingen doen.
Ooooh leuk!! Thanks.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:06 schreef L-E het volgende:
Limone, in Amsterdam zit de Toverknol, aanrader!
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:54 schreef Limone het volgende:
Ik wil graag een heel verhaal typen dat M. zo goed eet en dat ik daar heel erg mijn best voor heb gedaan en dat ik daar zo trots op ben, maar na de post van Danic zie ik daar toch maar vanaf.![]()
Ik lees nu dit boek: French kids eat everything . Het is wat strenger dan het 'kinderen mogen zelf bepalen wat, waar en wanneer ze eten', maar dat vind ik ook wel weer verhelderend. Misschien een tip.
In jouw post lees ik dat het geen reet uitmaakt wat je doet. Als je kind niet wil eten kan je hoog en laag springen met je wortels. Het ligt dus helemaal niet aan de moeite die ik erin gestoken heb, M. eet nu eenmaal graag.quote:
Ik begrijp je volledig. Maar ga je toch op één puntje tegenspreken: ik denk namelijk niet dat jouw Eva niets meekrijgt van jullie frustraties. Ik vind die emotie heel logisch en die hebben wij ook heel veel gehad, en soms nog.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Wow Danicwat een herkenbare post! Hier begonnen de problemen rondom de voeding ook al in de kraamweek, er waren weken bij dat ze 60 cc per fles dronk. We hebben de eerste tijd maar door blijven proberen om die voeding erin te krijgen, we zaten soms wel 1,5 uur met een 1 fles. Toen Eva werd opgenomen in het ziekenhuis kregen we daar de tip om na maximaal een half uur gewoon te stoppen met de fles aan te bieden, ze wou niet meer en werd er alleen maar extra vermoeid van. Haar flessen zijn nooit groter geworden dan 120. (Nu ze alleen nog in de avond pap drinkt gaat er overigens wel ineens 180/6 in).
Vanaf het begin aan bijvoeding hebben we haar alles aangeboden wat veilig was, ze weigert of neemt een hapje. Gepureerd ging het nog wel, toen er eenmaal stukjes in kwamen ging het snel bergafwaarts.
Ik twijfel niet (meer) dat het aan onszelf ligt. Het is iets dat bij Eva hoort, onafhankelijk van wat wij doen. Los laten en dan gaan eten klinkt leuk, maar zo werkt het niet per definitie bij de moeilijke eters. Dat klinkt een beetje alsof Eva moeilijk eet omdat wij er dwangmatig mee bezig zijn zeg maar. Al voelt het misschien voor mij als een aanval en bedoelen jullie dat helemaal niet zo, dat zou ook kunnen. Ik denk dat Eva niet veel merkt van onze frustraties rondom haar eten.
Nou ja, logopedie proberen dus. Had vandaag de huisarts willen bellen, vergeten vanochtend. Ik heb wel dingen gekocht om een monkey platter te maken vandaag, ga eens kijken hoe dan gaat.
MM, gefeliciteerd!
Theater klinkt leuk zeg, volgens mij zijn er weinig zulke dingen hier in de buurt.
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort boekenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:54 schreef Limone het volgende:
Ik wil graag een heel verhaal typen dat M. zo goed eet en dat ik daar heel erg mijn best voor heb gedaan en dat ik daar zo trots op ben, maar na de post van Danic zie ik daar toch maar vanaf.![]()
Ik lees nu dit boek: French kids eat everything . Het is wat strenger dan het 'kinderen mogen zelf bepalen wat, waar en wanneer ze eten', maar dat vind ik ook wel weer verhelderend. Misschien een tip.
Ohja. Ik hou van dat soort boeken. Obviouslyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort boekenIk vind het zo belerend. Volgens mij kom je met een beetje common sense een heel eind. Daarbij vind ik het Amerikaanse eetgedrag niet echt vergelijkbaar met het onze, En mijn kind eet ook gewoon broccoli en spinazie, als haar pet ernaar staat
Waarschijnlijk heb je gelijk ja. Laat ik het anders zeggen: we hebben er nooit (oké, in het begin wel maar later niet) een gevecht van gemaakt. Geen strijd aan gegaan, geen opmerkingen over gemaakt. Maar je hebt gelijk dat ze het ongetwijfeld wel moet merken, is het alleen al omdat ze af en toe extra op de weegschaal moet bij het cb en daar haar problemen rondom de voeding bespreken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:33 schreef danic het volgende:
[..]
Ik begrijp je volledig. Maar ga je toch op één puntje tegenspreken: ik denk namelijk niet dat jouw Eva niets meekrijgt van jullie frustraties. Ik vind die emotie heel logisch en die hebben wij ook heel veel gehad, en soms nog.
Maar je ontkomt er bijna niet aan dat ze dit meekrijgen. Soms omdat je erover praat. En let je op je intonatie (zo luchtig mogelijk) dan begrijpen ze wel wat je zegt. En soms straal je het onbewust toch uit. Ze pikken zó ontzettend veel op!
Geen verwijt, maar ik denk dat het heel moeilijk is om dit niet te laten merken aan Eva. En je wilt zo graag dat het anders is, dat je kindje met smaak eet en het (bij wijze van) door haar hele gezicht en haren smeert. Gewoon, omdat ze het eten aan het ontdekken zijn. Maar dat doet jouw kind niet, sterker nog, het geniet helemaal niet van eten. En je wilt zo graag anders voor je kind. En dat voelen ze.
Die van mij (van 2 jaar dus)! Papa zegt ie wel, maar ik ben als ik geluk heb baba. En anders ben ik gewoon naamloosquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Hahah FR, je hebt wel een ondernemend typje hè![]()
Omen, wat spannend! Hopelijk gaat de terugplaatsing goed en word je tante!![]()
Eva zegt mama! Eindelijk! Ik dacht dat het nooit meer ging gebeuren maar vanmiddag zei ze ineens mama! Welk kind van 19 maanden kan nou ook geen mama zeggen?!
Ohh, wat shit! Ik vind het echt stom dat Eva geen mama kan zeggen. Ze zegt van alles maar mama niet, dat was baba inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die van mij (van 2 jaar dus)! Papa zegt ie wel, maar ik ben als ik geluk heb baba. En anders ben ik gewoon naamloos![]()
O, en mijn kind heeft een loopfiets van opa en oma gekregen. En hij wou er op, en hij wou zelfs lopen met zn voeten. Woohoo, morgen gaan we buiten proberen, maar dit is al langer dan ie ooit op de wheeliebug heeft willen zitten
D doet het andersom. D zegt al een tijdje mama, maar papa ... tja. Afgelopen weekend nog een keer, en iets dat leek op omamamama en opa werd bawa 2x maar verder is vooral heel kleurrijk gebrabbel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Hahah FR, je hebt wel een ondernemend typje hè![]()
Omen, wat spannend! Hopelijk gaat de terugplaatsing goed en word je tante!![]()
Eva zegt mama! Eindelijk! Ik dacht dat het nooit meer ging gebeuren maar vanmiddag zei ze ineens mama! Welk kind van 19 maanden kan nou ook geen mama zeggen?!
Nee. Bewust gevraagd voor een andere donor heeft zequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop voor d'r dat het snel raak dezelfde donor toevallig als bij riley?
En superknap dat jullie dat beide zo aandurven mijn geduld trekt dat niet gok ik zo een kind alleen bewust alleen opvoeden.
Wat zijn haar stats nu?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:30 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk ja. Laat ik het anders zeggen: we hebben er nooit (oké, in het begin wel maar later niet) een gevecht van gemaakt. Geen strijd aan gegaan, geen opmerkingen over gemaakt. Maar je hebt gelijk dat ze het ongetwijfeld wel moet merken, is het alleen al omdat ze af en toe extra op de weegschaal moet bij het cb en daar haar problemen rondom de voeding bespreken.
Ik hoop in ieder geval dat de mate waarin ze het meekrijgt niet bepalend is voor hoe zij tegen voeding aankijkt. Ik maak me er zorgen om maar ik word niet boos en zal haar nooit op geen enkele manier straffen omdat ze niet eet. Maar goed, hoe je het ook bekijkt: iedereen heeft eten nodig, ik maak me wel zorgen als ze bijna niet eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MM, omg!! Als jij gaat ben ik ook bijna weg hier! Enorm gefeliciteerd, hoe was het allemaal?![]()
Een peuter heb je!
Hier trouwens nog steeds vreselijke nachten, Peach is qua ritme compleet van haar pad af. Overdag heeft ze al drie dagen niet geslapen, in de nachten spookt ze als ik weet niet wat, ze wil gewoon niet slapen. Ik was vannacht in staat haar ledikant er weer bij te trekken, maar het spoken was juist een reden om haar kamertje aan te passen. Ze blijft nu alleen ook niet in haar bed liggen, staat ze 's-nachts om drie uur ineens op haar deur te kloppenmaar ook hier herkenning, Stef had ook zo'n periode en eigenlijk ben ik maar blij dat dit samenvalt met haar ik-kan-zelf-uit-bed-gespook, dan hebben we straks alles in één keer gehad. Want ook dit gaat weer over. Ooit
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Incantrix op 03-01-2015 09:22:03 ]3!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij vraagt ze dus om te proeven, evt als n soort wedstrijdje. En als ze dan nog niet willen laten gaan? En volgende keer weer proberen?
Ik weet het eigenlijk niet. De laatste echte CB afspraak was bij 14 maanden dacht ik, toen is ze gemeten en gewogen. De laatste gewichtsmeting die ik heb is van oktober, toen was ze bijna 17 maanden en woog ze 9350 gram. Haar lengte weet ik echt niet, maat 86 past goed qua lengte in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef danic het volgende:
[..]
Wat zijn haar stats nu?
Misschien kan ik je daarmee ook geruststellen. (Hopelijk)
Ja! Wat de fuck is dat eigenlijk voor gedrag idd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Speelt D ook echt op het speelkleed dan? Toen hier nog het speelkleed lag en E mobiel werd, ging ze pertinent overal spelen behalve op dat kleedEn t was nog hartstikke koud toen!!
Hier ook inderdaad. We hebben die kleden maar kort gebruikt. Voor Eva dan, onze hond heeft ze zichzelf toegewezen als mandje en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om er niets meer neer te leggenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Speelt D ook echt op het speelkleed dan? Toen hier nog het speelkleed lag en E mobiel werd, ging ze pertinent overal spelen behalve op dat kleedEn t was nog hartstikke koud toen!!
Die eigenschap hebben kinderen sowieso! Koop je het mooiste en duurste speelgoed en waar spelen ze mee? De lege doos waar dat stuk speelgoed IN zatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Wat de fuck is dat eigenlijk voor gedrag idd?Ondankbaar gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hysterisch als je dat wil opruimen he. SPEEL EENS MET DIE 80 EURO AAN DUPLO DIE ERNAAST LIGT MAN!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Die eigenschap hebben kinderen sowieso! Koop je het mooiste en duurste speelgoed en waar spelen ze mee? De lege doos waar dat stuk speelgoed IN zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laarsjes heeft ze overigens zelf aangedaan. Zodra ze ze ziet, trekt ze dr sloffen uit en móeten ze aan![]()
Fixed it!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Jemig LB, wat ziet ze er al eigenwijs uit
Ja! Dat was een autocorrectje van GotC toen Flowerbox twee streepjes had: 'gefeliciteerd, blowverbod!'quote:
Ja! Hahahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Dat was een autocorrectje van GotC toen Flowerbox twee streepjes had: 'gefeliciteerd, blowverbod!'
Ik kan daar dus nu nog heel hard om lachen.
Heel af en toe. Het is bij en tijd en wijle ook meer een opruimplek voor D's speelgoed dan echt een speelplek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Neen, de laatste maand stond de kerstboom erin en daarvoor was het al anderhalve maand een opruimplek voor speelgoed. Eigenlijk sinds hij los kon lopen wou hij haast niet meer in de box.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:37 schreef .Sparkling. het volgende:
Gebruikten jullie de box nu nog, Mandy?wij hebben hem een tijd geleden verkocht en daarvoor gebruikten we hem al maanden als opbergplek
![]()
blowverbod?Leuk die spellingcontrole
![]()
...
Zooooo herkenbaar. Favoriet stuk speelgoed als het keukenkastje niet op slot is, is een plastic kan met deksel...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Die eigenschap hebben kinderen sowieso! Koop je het mooiste en duurste speelgoed en waar spelen ze mee? De lege doos waar dat stuk speelgoed IN zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft nog geen zin om echt te gaan slapen Kyara ...Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Oh echt? Al helemaal weer vergeten!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! Dat was een autocorrectje van GotC toen Flowerbox twee streepjes had: 'gefeliciteerd, blowverbod!'
Ik kan daar dus nu nog heel hard om lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
+1quote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat alles goed is gegaan Spirit. Maar wat een mini, dat is ook echt dysmatuur. Hopelijk gaat het vanaf nu beter
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Spirit!
Jongens, ik zag net een geboortebord in de tuin en dat moet ik echt even overtypen, anders vergeet ik hem.
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Daarmee heeft hij in *** liggen wroeten
Alle leidingen verstopt behalve 1
Nu mag *** rusten met zijn derde been
Echt waar!
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:31 schreef L-E het volgende:
Goed nieuws Spirit, hoe gaat het met de nieuwbakken ouders? Ik vind het nog best een aardig gewicht voor alles wat er speelde eigenlijk. Hopelijk komen ze snel bij van alle toestanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Dat heb ik echt heel lang gehad nog na nummer 1... Ga je wel naar een fysio?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel heel heel veel bekkenpijn en pijn in m'n onderrug.
quote:Op zondag 4 januari 2015 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 17:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Spirit!
Jongens, ik zag net een geboortebord in de tuin en dat moet ik echt even overtypen, anders vergeet ik hem.
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Daarmee heeft hij in *** liggen wroeten
Alle leidingen verstopt behalve 1
Nu mag *** rusten met zijn derde been
Echt waar!
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef Omentielvo het volgende:
L-E, hoe gaat het met jou? Jouw oudste is toch bijna jarig?
En als ze 7 worden? Ga je dan nog steeds helemaal week en emotioneel worden en flashbacks hebben van de voorgaande jaren en hoe snel de tijd toch gaat?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]Wat goed dat je dat hebt onthouden! Hij is woensdag jarig idd, 7!
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef Omentielvo het volgende:
Zo gaaf. Op zijn achtste verjaardag zijn er gewoon drie kindjes in huize L-E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |