Ja, dat zou ik ook denken. Ik kan t alleen nergens vinden, en heb nu 3 tubes zalf in huis........ zie door de bomen het bos niet meerquote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef L-E het volgende:
Ik ken dan weer mensen die menen dat pure vaseline te veel de huid 'afsluit', wij hadden het icm met lanette, dat was ook erg fijn!
Met drie mensen. Ik begin, mijn man probeert haar naar iets te laten kijken en mijn zus maakte het af omdat ik te chagrijnig werd omdat ze niet bleef zittenquote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ohh Spark ik wou nog over die foto van Eva zeggen dat ie zo cute is!! Met dr staartjes![]()
Hoe krijgen jullie dat in godsnaam voor elkaar trouwens? E wordt wóest als ze geen zin heeft in een staartjeEn ik ben vreselijk onhandig op dat vlak, dus dan heeft ze meestal maar een halfslachtig rommelig staartje.
Schandalig? ..quote:Op maandag 29 december 2014 23:50 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb voor kerst een iPad van mijn man gekregen. Onze oude was kapot gevallen laatst en nu heb ik er 1 gekregen als bedankje omdat ik altijd achter hem gestaan heb met zijn studie. Lief hè?!![]()
Maar onze oude iPad kende al jullie namen, nu moet ik steeds alles extra goed nalezen om te controleren of er fouten in staan. Shandaly wordt schandalig bijvoorbeeld![]()
Luxeproblemen, ik weet het
Ja dat is een goede trouwens. Bij mn eigen haar heeft dat nooit gewerkt maar dat is ook veel dikker en stugger dan dat van M.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef aapieannie het volgende:
Mabawa een vriendinnetje van mij deed bij haar dochter om de dag vloeibare kokosolie in haar haar savonds dan pluisde het niet zo in de ochtend misschien is dat een optie??
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft het haar zoals ik het ook heb. Ik had ook heel weinig als dreumes en peuter.
Weet je wat me wel eens kan verbazen. Als ik tijdens boodschappen kindjes van twee of drie in kinderwagens zie. Soms denk ik dan echt: "Hoe dan?"![]()
Riley wil dat echt niet meer.
Dat kan weer terugkomen hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Omentielvo het volgende:
Riley heeft het haar zoals ik het ook heb. Ik had ook heel weinig als dreumes en peuter.
Weet je wat me wel eens kan verbazen. Als ik tijdens boodschappen kindjes van twee of drie in kinderwagens zie. Soms denk ik dan echt: "Hoe dan?"![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:17 schreef Omentielvo het volgende:
Als ik tijdens boodschappen kindjes van twee of drie in kinderwagens zie. Soms denk ik dan echt: "Hoe dan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog superleuk nieuws! Een vriendinnetje is bevallen van haar zoontje vannachtIk vind het zo tof! En met mijn andere vriendinnetje gaat het redelijk. Het kindje loopt nog steeds achter met groei maar doet het nog goed op de ctg/echo's. Volgende week gaan ze haar halen, dan is ze 37 weken zwanger en ik ben de enige die precies weet wanneer
Ik vind het zo'n eer!!
![]()
Sarcasme. Herken het.
Kokosolie. En ver weg blijven van conditioner en verzorging waar siliconen inzitten. Dan hoef je ook geen shampoo te gebruiken waar sls in zit. Dat droogt je haar namelijk enorm uit en voor krullen is dat echt funest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:05 schreef Mabawa. het volgende:
Ah beterschap zieke dreumesjes
Staartjes hoef ik niet te doen, maar hier wel haar dat 'eindelijk' voller en stugger begint te worden. Ik doe er nu bodylotion in om de krulletjes tevoorschijn te laten toveren. Kan ik er al 'echt' haarspul in doen denken jullie? Er is vast niemand van jullie die echt tips heeft voor mn kroeskopje he?In mn eigen bos doe ik cremevoeding en vet maar dat lijkt me zo'n troep op dat tere hoofdje.
Ja dat chloor er uit wassen is wel beter. Chloor droogt je haar ook enorm uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik was de haren van de kinderen eigenlijk sowieso amper met shampoo... Goed spoelen is echt wel voldoende. Alleen na het zwemmen tegenwoordig wil ik wel wat sop gebruiken.
Dank je! Ik ga kokosolie inderdaad maar proberen. Gebruik zelf al jaren een leave-in conditioner, werkt echt het beste als ik mn haar los draagquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kokosolie. En ver weg blijven van conditioner en verzorging waar siliconen inzitten. Dan hoef je ook geen shampoo te gebruiken waar sls in zit. Dat droogt je haar namelijk enorm uit en voor krullen is dat echt funest.
Je kunt ook een conditioner gebruiken bij wijze van leave-ein. Krullen kunnen dat wel hebben. Kroes al helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |