Toch niet Pjo he, dat is een extreem braaf beest.quote:Op maandag 29 december 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou naar huis gaan, maar toen kreeg ik een vogel niet in het transportkooitje en toen zijn we maar gebleven
Niet van mijquote:
Die hebben ook allemaal op Happy gestemd las ik, belachelijk!quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef Grutsk het volgende:
Waarom staat dit zo hoog?![]()
Dit moet weer de schuld van de vrouwen zijn
Stemrecht afnemenquote:Op maandag 29 december 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal op Happy gestemd las ik, belachelijk!
Ja, als ik zelf geen vrouw was zou ik zeggen neem ze het stemrecht af.quote:Op maandag 29 december 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben ook allemaal op Happy gestemd las ik, belachelijk!
Nee, die moet ook netjes bij zijn pappa en mamma blijven.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch niet Pjo he, dat is een extreem braaf beest.
Dit. Wat een saaie lul is dat.quote:Op maandag 29 december 2014 19:40 schreef cafca het volgende:
Cuntry mét fiddle, dus beter dan John Denver.
Als jullie slagen voor een speciaal muzieksmaakexamen, wellicht.quote:
Ik ook. Baas.quote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Greys en ik vinden dit leuk
Doe maar, scheelt weer 1x per 4 jaar.quote:Op maandag 29 december 2014 19:40 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja, als ik zelf geen vrouw was zou ik zeggen neem ze het stemrecht af.
Dat vind ik nogal rigoureus, ik pleit er voor dat alle stemmen van vrouwen eerst nog even door een man worden gecheckt op foutjes.quote:
ik ben ervan overtuigd dat ik slaagquote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als jullie slagen voor een speciaal muzieksmaakexamen, wellicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |