Wat moet ik precies met dit handschrift doen of was je lokquote ergens anders voor?quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schitterend handschrift, ook bekend van mijn twitterprofielfoto.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat moet ik precies met dit handschrift doen of was je lokquote ergens anders voor?
Leef je uit!quote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kingstown moet even een overzichtje maken van hoe het toernooi er voor staat met de users als darters.
Ik weet alleen nog dat ik Peter Wright was en dat ik nog in het toernooi zit.
Ik denk dat het oorspronkelijk wel de bedoeling was dat Ad er vanmiddag zou zitten, maar dat RTL hem toch maar vroegtijdig heeft geloosd na alle kritiek.quote:Op maandag 29 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ad heeft nog niks op twitter gezet
Ik ben (met updaten) gestopt na de eliminatie van White, Kingstown. Dus tot daar is het bijgewerkt...quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt idd van Swetsenegger gewonnen. Ik zal eens een update maken.
Daar zat ik op te wachtenquote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sked en ik zitten daar op te wachten.quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ad heeft nog niks op twitter gezet
GûHWÈÈLDIGE dartavondquote:Op maandag 29 december 2014 19:58 schreef Sked het volgende:
Maijer denkt dat het geweldig wordt. Dit wordt dus een dikke anticlimax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |