Ik vind het een goed uur, natuurlijk mis ik de helft vanwege het eten.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Het volgende uur is absoluut top!
De lijst wordt weer toffer en toffer
Welke? Ik hou er sowieso helemaal niet van, al vind ik Don't You wel te doenquote:
Ik mag jou welquote:
Sja vrouwen mogen ook stemmen hèquote:Op maandag 29 december 2014 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toch vreemd, Vandaag al Blured lines voorbij horen komen. Straks krijgen we een verkrachte versie van Hallelujah door een of ander Idols wijf.. Maar geen Ozzy en Eminem.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:01 schreef Stickertje het volgende:
morgen is 75% van de lijst al geweest
Tik 'm aanquote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij sabelen we dat nummer elk jaar samen compleet neer
Je kunt ook reserverenquote:Op maandag 29 december 2014 17:59 schreef Slobeend het volgende:
Top2000 cafe is inderdaad een farce. 3 uur wachten op 45 minuten proberen te luisteren naar de muziek. Man man man
Ja idd! Vanavond nog Guus Meeuwis, De kast, Kane, Michael Buble, Kensington...quote:Op maandag 29 december 2014 18:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]kan goed merken aan de kwaliteit dat ze al dichter bij de 1 komen
Heeft die het wel naakt ingezongen?quote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef het_fokschaap het volgende:
Schijnt trouwens dat Rod Stewart helemaal niet in een zeilboot zat toen hij Sailing inzong
de kast is kwaliteitquote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja idd! Vanavond nog Guus Meeuwis, De kast, Kane, Michael Buble, Kensington...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavondquote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja idd! Vanavond nog Guus Meeuwis, De kast, Kane, Michael Buble, Kensington...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |