SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
JizzzzAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
terechtquote:Op maandag 29 december 2014 17:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vorige topic was veruit het langzaamste topic ooit uit deze reeks.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Credits en Kudo's gaan naar yvonnequote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was veruit het langzaamste topic ooit uit deze reeks.![]()
![]()
No shitquote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was veruit het langzaamste topic ooit uit deze reeks.![]()
Zag net pas dat er een toernooi was waar je een 35k pack kon winnen. Snel even mijn team afgemaakt met Costa en maar begonnen met spelen...
Wat een baas is die Costa zeg![]()
Als je dan naar de stats kijkt van vorige eigenaren dan vraag ik me echt af wat die mensen aan het doen zijn.
In het 35k pack zat natuurlijk helemaal niets.![]()
![]()
ik heb 4 potjes met MOTM Higuain gespeeld en 0 met hem gescoord, knap heFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ah, vandaar.quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Credits en Kudo's gaan naar yvonne
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Hij is goed, maar het is geen SIF Lacazettequote:Op maandag 29 december 2014 18:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Zag net pas dat er een toernooi was waar je een 35k pack kon winnen. Snel even mijn team afgemaakt met Costa en maar begonnen met spelen...
[ afbeelding ]
Als je dan naar de stats kijkt van vorige eigenaren dan vraag ik me echt af wat die mensen aan het doen zijn.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die 35k packs in die cup, zijn die tradable of untradable?
Zit in de halve finale, maar had geen zin meer in al die oersaaie superverdedigende potjes (elke wedstrijd 1-0 gewonnen volgens mij).![]()
untradablequote:Op maandag 29 december 2014 18:13 schreef DutchSL het volgende:
Die 35k packs in die cup, zijn die tradable of untradable?
Zit in de halve finale, maar had geen zin meer in al die oersaaie superverdedigende potjes (elke wedstrijd 1-0 gewonnen volgens mij).![]()
Het is wel echt bizar hoeveel mensen je tegen komt die er alleen maar door heen willen rennen. Geen passes of crosses, geen trucjes. Alleen de bal naar de spits (of Walcott) en dan in een boog om mijn spelers proberen heen te lopen. Gelukkig zijn dat soort gasten verschrikkelijk slecht in verdedigen, als ik er 4 in schiet mogen zijn er best 1 of 2 keer omheen lopen.![]()
Vind hem ook niet goed, heb hem verkocht en SIF Lacazette gehaaldquote:Op maandag 29 december 2014 18:03 schreef The_Yakuza het volgende:
ik heb 4 potjes met MOTM Higuain gespeeld en 0 met hem gescoord, knap heIk voel me ook pas veilig als ik met 2-0 voorsta, zo vaak dat ik de hele wedstrijd domineer maar dat ze toch nog een keer met een (hoge) steekpas door mijn verdediging lopen met Ibarbo/Sturridge en de gelijkmaker makenquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is wel echt bizar hoeveel mensen je tegen komt die er alleen maar door heen willen rennen. Geen passes of crosses, geen trucjes. Alleen de bal naar de spits (of Walcott) en dan in een boog om mijn spelers proberen heen te lopen. Gelukkig zijn dat soort gasten verschrikkelijk slecht in verdedigen, als ik er 4 in schiet mogen zijn er best 1 of 2 keer omheen lopen.![]()
Ik heb net SIF Lacazette gehaaldquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind hem ook niet goed, heb hem verkocht en SIF Lacazette gehaald
4 in 3 met 2 assists, altijd in de goede positie, maar ik moest 3x tegen Kompany en Silva/Koscielny, dan gaat het nogal lastig![]()
Kompany is zo traag als wat en loop je zo voorbij en Koscielny loop je doorheen. Heb hem samen Aguero. hij heeft ook nog een hoge passing dus afspelen kan hij ookquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb net SIF Lacazette gehaald
4 in 3 met 2 assists, altijd in de goede positie, maar ik moest 3x tegen Kompany en Silva/Koscielny, dan gaat het nogal lastig![]()
lacazettequote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind hem ook niet goed, heb hem verkocht en SIF Lacazette gehaald
[..]
Ik voel me ook pas veilig als ik met 2-0 voorsta, zo vaak dat ik de hele wedstrijd domineer maar dat ze toch nog een keer met een (hoge) steekpas door mijn verdediging lopen met Ibarbo/Sturridge en de gelijkmaker makenif lacazette
sif lacazette
![]()
![]()
Liefst zou ik gewoon met mijn Negerteam alles spelen maar als iedereen Ibarbo gebruikt ga ik niet met Ba en Cisse spelenquote:Op maandag 29 december 2014 18:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
lacazetteif lacazette
sif lacazette
![]()
Goedkope spelers staan bovenaan, dat is toch logisch.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://bit.ly/1y1HeeK
Zegt genoeg over dit spel![]()
Top 5 allemaal boven de 84 pacequote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkope spelers staan bovenaan, dat is toch logisch.![]()
![]()
Valt mij nog alles mee. had eerder de musa en doumbia's verwacht.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Top 5 allemaal boven de 84 pacePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
vargasquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jonge heb geen geld voor Ramos. Met een Bundesliga verdediging wil ik perse Neuers maar die kost ook meer dan 3 ton.quote:![]()
![]()
paupertjequote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jonge heb geen geld voor Ramos. Met een Bundesliga verdediging wil ik perse Neuers maar die kost ook meer dan 3 ton.![]()
Neuer moet je niet willen, zelfs voor 20k niet.quote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jonge heb geen geld voor Ramos. Met een Bundesliga verdediging wil ik perse Neuers maar die kost ook meer dan 3 ton.![]()
![]()
op plek 0 staat Bukharov met 20 miljoen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://bit.ly/1y1HeeK
Top spelers waar het meeste mee wordt gescoord.Zegt genoeg over dit spel
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
1e ronde nieuwjaarscup doorstaan, wat een feest![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu verlening in de eerste ronde. Sterling walcott remy sturridge teamsquote:Op maandag 29 december 2014 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
1e ronde nieuwjaarscup doorstaan, wat een feest![]()
![]()
![]()
ik had doumbia en musaquote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu verlening in de eerste ronde. Sterling walcott remy sturridge teams![]()
morgen ook maar eens een leuk team maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha, keihard gebanned mattie. Geef maar de sleutels van wefut.com en wij maken er wel wat moois vanquote:![]()
Poolse Manolev?quote:Op maandag 29 december 2014 20:01 schreef Rijst het volgende:
ik snap deze comments niet
http://www.futhead.com/15/players/6651/jakub-wawrzyniak/PSN: DePresident_![]()
mooi team man helemaal topquote:Op maandag 29 december 2014 20:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maken tot toty.
Twijfel alleen over kroos daar.![]()
Valero is wel een baas in H2H, sowieso Fiorentina wel (alleen gooi ik wel Rossi en Cuadrado in de spits ipv Gomez en die Afrikaan)
![]()
Wie weet een BAZENteam met SIF Tevez en SIF Lacazette in 442(2)?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ah donderstraal toch een eind opquote:Op maandag 29 december 2014 19:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, keihard gebanned mattie. Geef maar de sleutels van wefut.com en wij maken er wel wat moois vanSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
vechten?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die commentator iddquote:
Ook een ds2 like imitatie van de stadion speaker
En nu Ki de sleutelspeler noemen![]()
![]()
![]()
leuke grap tochquote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Die commentator idd
het zou ds2 kunnen zijn
![]()
![]()
Grappen van DS2 >>>> deze grappenquote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
leuke grap tochhet zou ds2 kunnen zijn
Trouwens jammer dat het een own goal wasanders hattrick Lallana
![]()
henderson nam die corner toch?quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Grappen van DS2 >>>> deze grappen
Trouwens jammer dat het een own goal wasanders hattrick Lallana
![]()
Ja, maar duel op de doellijn was tussen Shelvey en Lallanaquote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
henderson nam die corner toch?![]()
de commentator gaat nu ook kutgrapjes van internet voorlezenquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja, maar duel op de doellijn was tussen Shelvey en Lallana![]()
![]()
Ga weg met je twitter.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)859711356930/photo/1
Rooney en Lloris zijn zeker voor het nieuwe TOTW![]()
oprotten! voordat het topic weer dicht gaatquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
welkom in het net heropende fut forum.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Rooney en Lloris zijn zeker voor het nieuwe TOTW
wil je nu weer weg gaan voordat het weer sluit?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat deed die speaker dan?quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Die commentator idd
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee hij had in de GAM SC ook nog even het nieuwe TOTW gepostquote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Freire het volgende:
10 - Het aantal dagen dat Maver ons niet lastig heeft gevallen. Magnificent![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee hij had in de GAM SC ook nog even het nieuwe TOTW gepost![]()
![]()
![]()
Die cup is echt niet leuk. Veel te sweaty. Maar dat is FUT sowieso..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niemand?quote:Op maandag 29 december 2014 20:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie weet een BAZENteam met SIF Tevez en SIF Lacazette in 442(2)?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ze zijn bij die nieuwe cup even vergeten dat je ook matchcoins krijgt na afloop van de wedstrijd geloof ik
#FreeTrapz![]()
Niet verkeerd! Maar wil Tevez wel graag op links (verder geen eisenquote:)
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Niet verkeerd! Maar wil Tevez wel graag op links (verder geen eisen)
verdediging kan natuurlijk alles zijn met deze 2 driehoekjes
#FreeTrapz![]()
Naar mannetje.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Rooney en Lloris zijn zeker voor het nieuwe TOTWMaar diep van binnen lach ik.![]()
Klopt. Altijd hetzelfde liedje met dat grafbedrijf.quote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef FCsuarez het volgende:
ze zijn bij die nieuwe cup even vergeten dat je ook matchcoins krijgt na afloop van de wedstrijd geloof ikHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Chill hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gegroet ouwehoe gaat het leven?
Vanavond wat potjes H2H gedaan voor de verandering, bijna alles gewonnen
![]()
Verder is er iemand in mijn leven gekomen in het bezit van een hartslag en vagina. Maar heb het er weer helemaal mee gehad, dus ga lekker solo 2015 in![]()
Met jou alles oké?Maar diep van binnen lach ik.![]()
lol.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Chill hoorVanavond wat potjes H2H gedaan voor de verandering, bijna alles gewonnen
![]()
Verder is er iemand in mijn leven gekomen in het bezit van een hartslag en vagina. Maar heb het er weer helemaal mee gehad, dus ga lekker solo 2015 in![]()
Met jou alles oké?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Misschien dom vraagje hoor:
Elke keer als ik fut opstart in fifa 15 (Xbox One) krijg ik alsnog die kut youri van gelder met z'n commentaar. Terwijl ik hem daarvoor gewoon op Engels zet. Is hier een fix voor?Rossoneri siamo noi.![]()
Systeem op Engels zetten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:53 schreef ForzaMilan het volgende:
Misschien dom vraagje hoor:
Elke keer als ik fut opstart in fifa 15 (Xbox One) krijg ik alsnog die kut youri van gelder met z'n commentaar. Terwijl ik hem daarvoor gewoon op Engels zet. Is hier een fix voor?Op de PS4 althans.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bronze en silver player packs.. dan kan ik wellicht wel weer wat spelers goedkoop oppikken. Maar ik heb nog zoveel spelers om te verkopen.![]()
Ja, ik pak altijd Engels in het begin als je FIFA net opstart.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Systeem op Engels zetten.Op de PS4 althans.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Systeem op Engels zetten.Op de PS4 althans.
Ok thx.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik pak altijd Engels in het begin als je FIFA net opstart.
Rossoneri siamo noi.![]()
Eens kijken of er nu wat mooie goals voorbij gaan komen. 8 long shot takers in m'n team nu.![]()
Werkt waarschijnlijk voor geen meter zoals gewoonlijk![]()
picsquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef Lastpost het volgende:
Eens kijken of er nu wat mooie goals voorbij gaan komen. 8 long shot takers in m'n team nu.![]()
Werkt waarschijnlijk voor geen meter zoals gewoonlijkSmile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |