SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Goed jullie best doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[FIFA 15: FUT SC] #249 FEEST bij MrvanTrapZ![]()
Lijkt me echt kut om daar dan jaren voor te studeren en je uiteindelijk acht uur per dag op FOK zitquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef Kamikazie het volgende:
Vraag me toch af hoe serieus je je baan moet nemen als je de hele dag andere dingen kan doen![]()
Mijn pc en laptop staan allebei te renderen. Dus kan ondertussen vrij weinig anders doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef Kamikazie het volgende:
Vraag me toch af hoe serieus je je baan moet nemen als je de hele dag andere dingen kan doen
Altijd handig als ik ff geen zin heb om te werken.![]()
Ach je oefent er op je studie anders ook al aardig voorquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut om daar dan jaren voor te studeren en uiteindelijk acht uur per dag op FOK zitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoop dat het werk wat ik ga doen wel zo uitdagend is dat ik er mijn aandacht bij nodig hebquote:maar misschien is dat ook maar een droom die ver van de werkelijkheid staat hoor.
![]()
Bij mijn werk heb ik ook wel mijn aandacht nodig maar soms heb ik een rust moment (data transfer wat lang duurt, queries die lang lopen etc etc. )quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoop dat het werk wat ik ga doen wel zo uitdagend is dat ik er mijn aandacht bij nodig hebmaar misschien is dat ook maar een droom die ver van de werkelijkheid staat hoor.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja daar heb ik geen idee van, is ook niet iets persoonlijks ofzo vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mijn werk heb ik ook wel mijn aandacht nodig maar soms heb ik een rust moment (data transfer wat lang duurt, queries die lang lopen etc etc. )![]()
![]()
Oh ik vat het niet persoonlijk op maar iedereen denkt altijd IT'ers uit hun neus vreten (zelfs mijn vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen idee van, is ook niet iets persoonlijks ofzo vroeg het me gewoon af).
http://www.powned.tv/nieu(...)rotterdam_daalt.html
Komt omdat Trapz op zijn werk op FOK! zit zeker
Ga is TV's jatten !![]()
Bohh wat een lunch heeft mijn chimeid ingepakt.Sushi
Gaat nog wat worden met de stad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rotterdam_daalt.html
Komt omdat Trapz op zijn werk op FOK! zit zeker
Ga is TV's jatten !
Tja, als je heel de dag op fok te vinden bent is dat niet zo heel gekke gedachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik vat het niet persoonlijk op maar iedereen denkt altijd IT'ers uit hun neus vreten (zelfs mijn vriendin).
![]()
dat is waar. gr grquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tja, als je heel de dag op fok te vinden bent is dat niet zo heel gekke gedachten natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ambtenaren en IT'ers improductieve klaplopers zijn hetquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik vat het niet persoonlijk op maar iedereen denkt altijd IT'ers uit hun neus vreten (zelfs mijn vriendin).
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer alleen dat zonder de IT de halve wereld op zijn gat ligt. gr grquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
Ambtenaren en IT'ers improductieve klaplopers zijn hetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ze maar een voorbeeld nemen aan bouwvakkers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ambtenaren en IT'ers improductieve klaplopers zijn het![]()
Ook luie flikkers.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat ze maar een voorbeeld nemen aan bouwvakkers bijvoorbeeldPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Feli ouwe baasquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer alleen dat zonder de IT de halve wereld op zijn gat ligt. gr gr![]()
![]()
Wat een one luv in dit topic.Thanks bruv.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gr grquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
https://twitter.com/OptaMaver
Wie is dit?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tranen in mijn ogen vannacht. Sommige zijn echt goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
https://twitter.com/OptaMaver
Wie is dit?![]()
![]()
Sommige bioscopen wilden nu Team America draaien i.p.v. The Interview, maar dat is nu verboden door de filmmaatschappij![]()
![]()
Deze vond ik leuk:quote:quote:48 - Aantal diersoorten waar Maver een foto van heeft gemaakt in Beekse Bergen. naturalVooral die combinatiequote:0 - Aantal diersoorten die Maver herkende in Beekse Bergen. slow![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deze vond ik leuk:
[..]
[..]
Vooral die combinatie![]()
Die woorden erachter ook de hele tijd.
Godverdomme zeg
Aan de ene kant is degene die het doet enorm sneu aan de andere kant mijn grootste held ooit![]()
![]()
En Jhoopie:quote:@OptaMaver 20. Aantal euros die ik nog van hem tegoed hep #scam #maverscam # mavergate![]()
Dit is toch gewoon trapz.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Die woorden erachter ook de hele tijd.
Godverdomme zeg
Aan de ene kant is degene die het doet enorm sneu aan de andere kant mijn grootste held ooit
#FreeTrapz![]()
godvertwitter:lefutebol twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 13:36:56@OptaMaver 100 - Het percentage van opwinding dat Maver ervaart dankzij een windhoos.DAT IS EEN FACKING WINDHOOS https://t.co/zIK4brUiRY reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
godvertwitter:lefutebol twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 13:36:56@OptaMaver 100 - Het percentage van opwinding dat Maver ervaart dankzij een windhoos.DAT IS EEN FACKING WINDHOOS https://t.co/zIK4brUiRY reageer retweet
![]()
Die kende ik nog niet
![]()
Feli Trapziequote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij gaat helemaal loesoetwitter:lefutebol twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 13:50:14@OptaMaver 10-Mavers vingertopjes. AANGEVROREN Watdefak.Was dus een leugen.Hij heeft echt nooit gewerkt.#AHpekelvlees http://t.co/epQyAV0eAH reageer retweet
Die tweets weer, vooral Supporting
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
![]()
Ik heb een nieuw horloge nodig, budget is tot 200 euroik heb er zelf niet zoveel verstand van en heb ook niet echt een goed idee van wat ik nou precies wil
iemand suggesties?
![]()
Trapz wel uitkijken, dadelijk staat Peter R. nog voor je deur met zijn nieuwe programma over internetpesten
Elke dag![]()
![]()
Bohh wat een baas #clubliefdeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb deze met zwarte band en witte binnenkant:quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Ik heb een nieuw horloge nodig, budget is tot 200 euroik heb er zelf niet zoveel verstand van en heb ook niet echt een goed idee van wat ik nou precies wil
iemand suggesties?
![]()
![]()
http://uk.weirdape.clothing/collections/mens-watchesquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
iemand suggesties?
Vind het wel mooie dingenAlleen vast geen geweldige kwaliteit en je moet ze opwinden. Er zitten ook wel hele aparte ontwerpen tussen.
![]()
![]()
Gewoon Zwitsers kopen want KwallieMisschien iets duurder uit maar kan je er ook 40 jaar meedoen ipv 2 jaar met een 'hip' merk
Tissot
Elke dag![]()
Ik heb een Nautica, Festina en een Seiko. punctual
Mijn favoriet:
maver is vlugge japie?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Meer Loekiequote:Alsjemenou
Elke dag![]()
Vind je?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:12 schreef rolls-reus het volgende:
Deze is best vet![]()
http://store.diesel.com/nl/timeframes_cod28001386ia.html![]()
http://store.diesel.com/nl/timeframes_cod28001289wf.html
Deze heb ik nu maar ik wil wat om af te wisselen, heb er ook eentje van fossil maar die zit niet zo lekker![]()
![]()
Ik heb liever een paar goedkopere Oozoo horloges die ik kan afwisselen dan 1 dure
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb liever een paar goedkopere Oozoo horloges die ik kan afwisselen dan 1 dure![]()
![]()
Je hebt ook swatch horloges waar je elke dag een leuk kek plastic bandje kan wisselen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:13 schreef rolls-reus het volgende:
http://store.diesel.com/nl/timeframes_cod28001289wf.html
Deze heb ik nu maar ik wil wat om af te wisselen, heb er ook eentje van fossil maar die zit niet zo lekkerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://store.diesel.com/nl/timeframes_cod28000173cs.html
Zoiets lijkt me wel leuk voor erbij, alleen een beetje duur![]()
![]()
Ik zou maar gauw dat account weghalen van twitter anders volgen er maatregelen. Heb al menig mensen ingeschakeld dus ik zou het maar gauw verwijderen. Dit meen ik serieus. Trapz. Verwijderen die twitter account en heel snel. Wat een zielige sneue trieste bedoeling.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou maar gauw dat account weghalen van twitter anders volgen er maatregelen. Heb al menig mensen ingeschakeld dus ik zou het maar gauw verwijderen. Dit meen ik serieus. Trapz. Verwijderen die twitter account en heel snel. Wat een zielige sneue trieste bedoeling.![]()
![]()
Ga huilen man![]()
Dus toch Peter Rrrrr de Vries op de stoep van Trapzquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Je bent zelf zielig, sneu en triest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Per post van Maver 1 nieuwe tweet van Trapz, is dat een goeie? Geen Tweets meer en geen Maver meer. Win win dus![]()
![]()
Mensen ingeschakeld? Wat moeten we ons hierbij voorstellen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou maar gauw dat account weghalen van twitter anders volgen er maatregelen. Heb al menig mensen ingeschakeld dus ik zou het maar gauw verwijderen. Dit meen ik serieus. Trapz. Verwijderen die twitter account en heel snel. Wat een zielige sneue trieste bedoeling.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Net of hij ook maar iets doet wat niet zou mogenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou maar gauw dat account weghalen van twitter anders volgen er maatregelen. Heb al menig mensen ingeschakeld dus ik zou het maar gauw verwijderen. Dit meen ik serieus. Trapz. Verwijderen die twitter account en heel snel. Wat een zielige sneue trieste bedoeling.Is nou niet dat hij je voor en achternaam noemt of wat dan ook. Maar toevallig een naam die jij ook hebt op een forum. Dat je het niet leuk vind ja kan ik begrijpen. Is alleen weinig tegen te doen.
![]()
Regels van twitter zeggen toch wat anders. Ik zou maar gauw het weg halenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Net of hij ook maar iets doet wat niet zou mogenIs nou niet dat hij je voor en achternaam noemt of wat dan ook. Maar toevallig een naam die jij ook hebt op een forum. Dat je het niet leuk vind ja kan ik begrijpen. Is alleen weinig tegen te doen.
![]()
Wat zijn die regels dan? Waarom doe je zo vaagquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Regels van twitter zeggen toch wat anders. Ik zou maar gauw het weg halenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat zeggen die dan? Dat je geen twitter account mag aanmaken met de zelfde naam als een fok account? of wat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Regels van twitter zeggen toch wat anders. Ik zou maar gauw het weg halen![]()
Veel plezier in Newcastle en op de bootquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef Freire het volgende:
Jammer dat ik precies in deze fittie weg moet![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier Thomas'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
TR gemacht voor het bedreigen van mij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou maar gauw dat account weghalen van twitter anders volgen er maatregelen. Heb al menig mensen ingeschakeld dus ik zou het maar gauw verwijderen. Dit meen ik serieus. Trapz. Verwijderen die twitter account en heel snel. Wat een zielige sneue trieste bedoeling.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Adios mattiequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:28 schreef Freire het volgende:
Jammer dat ik precies in deze fittie weg moet
![]()
Volgens mij doet dat Twitter account niks fouts?
https://support.twitter.com/articles/20170459-twitter-regels
Maver je kan ook contact opnemen met de legal department van dit twitteraccount.
DM voor contactgegevens.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver is zijn handelsmerk G, zonder dat heeft ie niets meerquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij doet dat Twitter account niks fouts?
https://support.twitter.com/articles/20170459-twitter-regels
Elke dag![]()
![]()
Maver MerchDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan die Twitter-account misschien hier in de TT? Ik vergeet hem steeds![]()
![]()
Als ik denk te weten wat dit is, kan je het maar beter weghalen, niet netjes om mavers inrichting hier te postenquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door 2Happy4U op 19-12-2014 14:52:15 ]![]()
Omdat jullie maar over voetbal gaan praten en niet over het pesten van iemand anders.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
O weer gezellig zitten babbelen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat jullie maar over voetbal gaan praten en niet over het pesten van iemand anders.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:57 schreef mash_ het volgende:
FB / Help mij deze twitter account te blokkeren lol![]()
Poor poor poor maver
![]()
FB / Help mij deze twitter account te blokkeren lol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef Freire het volgende:
10 - Aantal personen die bezig zijn om het account offline te krijgen. dangerousthomasgod
veel plezier he![]()
Nee. Alle quotes worden ook weggegooid. 2happy ding zit gewoon alles weg te gooien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:00 schreef Twitterpolitie het volgende:
Wat is dit heb ik een autodelete ofzo![]()
Maar! Wat is er nou al iets bekend over speciale packs?![]()
Jij zou eigenlijk Maver moeten helpen. Of is dit niet tegen de twitterregels in meneer de Twitterpolitie?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:00 schreef Twitterpolitie het volgende:
Wat is dit heb ik een autodelete ofzo![]()
FB / Help mij deze twitter account te blokkeren lol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Houd het maar weer gezellig over FUT.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Not bonucciadquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat zijn jullie meningen over Bonucci?![]()
Degelijk, alleen niet erg wendbaar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat zijn jullie meningen over Bonucci?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk twitteraccount heeft hij. Maar die inform van hem is wel goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat zijn jullie meningen over Bonucci?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Over fut praten lukt wel
Per direct.
Tis
Altijd gezeik hier
Maar wat voor team zou ik maken?
Als ik 1.6 miljoen heb.
Verder dan standaard teams kom ik niet.
Eigenlijk weet ik ook niks leuks.
Raar wel, zoveel spelers zo weinig inspiratie
Zo gaat over fut en zo vergeet ik het account niet.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:08 schreef mash_ het volgende:
Over fut praten lukt wel
Per direct.
Tis
Altijd gezeik hier
Als ik 1.6 miljoen heb.
![]()
![]()
Bonnuci is een koning, maar niet op futDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:08 schreef mash_ het volgende:
Over fut praten lukt wel
Per direct.
Tis
Altijd gezeik hier
Als ik 1.6 miljoen heb.
quote:Ik heb het al gereport bij twitter maar ze reageren niet.
Elke dag![]()
Zowel Chiellini als Barzagli zijn beter, maar als ccb in 352 deed hij niet degelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat zijn jullie meningen over Bonucci?![]()
Godverdomme wat mooi
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
gifcamquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:10 schreef mash_ het volgende:
Ff wat anders. met welk programma maken jullie gifjes?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tnxsquote:Ik wil een actie van Andersen hebben. 1 nadeel. nu moet ik de samenvatting gaan bekijken om te zien of het er in zit.
![]()
![]()
Gewoon het filmpje uploaden naar gfycat.com die converteren hem automatischquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
TnxsIk wil een actie van Andersen hebben. 1 nadeel. nu moet ik de samenvatting gaan bekijken om te zien of het er in zit.
![]()
En hoe kom ik aan een stukje film uit een samenvatting van fox sport?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon het filmpje uploaden naar gfycat.com die converteren hem automatisch![]()
Heb zelf Camtasia, of gewoon Youtube downloaderquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan een stukje film uit een samenvatting van fox sport?![]()
O dat heb ik geloof ik ook nog op mijn laptop staan. tnxsquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb zelf Camtasia, of gewoon Youtube downloader![]()
Serieus waarom worden die posts telkens verwijderd?Het is toch gvd een slowchat? We pesten niemand hij maakt zelf dat topic aan..
Met Camtasia zelf kun je ook gifjes maken, als je een UI wilt bijvoorbeeld is dat handigerquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
O dat heb ik geloof ik ook nog op mijn laptop staan. tnxs![]()
Alleen over fut posten!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Wie is Maver en waarom trollen we hem? #durftevragen![]()
twitter:MijlpaalMin twitterde op vrijdag 19-12-2014 om 14:55:41#FF Deze accounts mogen niet ontbreken op je voetbal-tijdlijn! @sportzeloot @L1Kamsteeg @tussendelinies @InfostradaNL @optamaver @Catenaccio reageer retweet
Elke dag![]()
Omdat hij ons soms bedreigt en de mods tegen ons opzet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:29 schreef Scorpie het volgende:
Wie is Maver en waarom trollen we hem? #durftevragenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
gr gr
3e keer dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benatia al 60k goedkoper dan vanmorgen, gelukkig meteen verkocht
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nice timDankzij jou gekeken of goden mij goedgezind zijn voor tentamen dadelijk :
Elke dag![]()
35k pack?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nice timDankzij jou gekeken of goden mij goedgezind zijn voor tentamen dadelijk :
[ afbeelding ]![]()
bohhquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En succes
En gefeliciteerd Trapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jupquote:Thanksquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh
En succes
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohh
En succes
[ afbeelding ]
ik haat jouquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:53 schreef DutchSL het volgende:
Door Tim nog zo'n kut pack geopend
Allemaal zijn schuld.
[ afbeelding ]
Wel twee silvers met 91 pace..
gr gr![]()
Wat een held is die Tim86
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou maar gauw die haat weghalen van fok anders volgen er maatregelen. Heb al menig mensen ingeschakeld dus ik zou het maar gauw verwijderen. Dit meen ik serieus. Zhano. Verwijderen die haat en heel snel. Wat een zielige sneue trieste bedoeling.![]()
www.twitter.com/OptaDutchSLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Held.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:02 schreef Zhano het volgende:
Met een huzarenslaatje op de bank SR kijken#maverstyle
Straks weer is clubs?![]()
![]()
Ik haat iedereen die geluk in packs heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haal cod ff kunnen we vanavond knallenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik haat iedereen die geluk in packs heeftEn ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
Lol die prijs van if nainggolan is flink gezaktDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat plaatje zag ik niet. O ja nu wel.quote:
Ik had er nog vet veel op staan.. alles is vast ineens gedaald.![]()
IF Cazorla ook meer dan 3x minder waard gewordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol die prijs van if nainggolan is flink gezakt![]()
![]()
Kan iemand op de Xbox kijken of er al geboden is op een Mendoza (RM van America) want volgens mij is dat een 0 weight speler.![]()
Ik had nog een IF Aguilar en Vargas gekocht.. ben benieuwd of die zijn verkocht. IF Aguilar is gedaald naar minder dan 30k.![]()
IF Kabasele heeft wel een goede defending upgrade gekregen zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ben ook weer eens een middagje niet online hoor
#FreeTrapz![]()
Domdomdomdomquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog een IF Aguilar en Vargas gekocht.. ben benieuwd of die zijn verkocht. IF Aguilar is gedaald naar minder dan 30k.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was ook mijn gedacht.quote:
En koop cod dan hobbelenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja vandaag geen zin gehad om na de mediamarkt te fietsenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was ook mijn gedacht.
En koop cod dan hobbelen![]()
![]()
Pak het busje dan. Ik ben toch pas rond 8 thuisquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vandaag geen zin gehad om na de mediamarkt te fietsen
Elke dag![]()
iam dissappointquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vandaag geen zin gehad om na de mediamarkt te fietsen![]()
ga dan eerst fietsen en dan naar de mediamarktquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja vandaag geen zin gehad om na de mediamarkt te fietsen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Stelletje mavers hier trouwens. allemaal dikke spelers uit packs trekken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
over een maandje trouwens je herkansing?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verlies compenseer ik wel met andere deals.of duurt dat daar veel langer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verlies compenseer ik wel met andere deals.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kinderachtig.
Jullie weten vast wel wat ik bedoel.
Dicht tot zeker na de kerst.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Kut tt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Game sc was ook wel prima
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat doet claudia de breij nou weer op nummer 19Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
True, maar als het over FUT ging daar had ik wel het gevoel dat ik liep te spammenquote:En om onze SC nou op te splitsen van ontopic zaken.. Dat lukt ons toch niet
![]()
![]()
Allemaal vrouwen die daarop hebben gestemd. En nu moeten we er op oudejaarsavond naar luisterenquote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef over_hedge het volgende:
Wat doet claudia de breij nou weer op nummer 19![]()
![]()
Nou heb wel wat beters te doen dan naar de radio te luisteren op oudejaarsavond. Maar zat ff de top 25 te kijken en dat viel mij wel op.quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen die daarop hebben gestemd. En nu moeten we er op oudejaarsavond naar luisterenIk ken heel dat nummer niet eens
Mooi nummerke joh. Ze zong het vorige week nog in het glazen huis. Kippenvel, alles.quote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou heb wel wat beters te doen dan naar de radio te luisteren op oudejaarsavond. Maar zat ff de top 25 te kijken en dat viel mij wel op.Ik ken heel dat nummer niet eens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
12 geloof ik.quote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Komt het Toty begin van januari of eind?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goed bezig !quote:Op maandag 29 december 2014 13:13 schreef Rijst het volgende:
Eerste wedstrijd met IF Kagawa een hattrick.![]()
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj
me leven is weer goedFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Jongens ik ben op zoek naar een tablet voor mijn opa en oma. 10 inch, Android en ongeveer 200 euro. Iemand ervaring met Asus/Samsung tablets in die klasse?![]()
Maver zit altijd thuis dus dat lijkt mij nietquote:Op maandag 29 december 2014 14:17 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Dit had een post van Maver24 kunnen zijn.
- bericht geschreven door Kiid24 -![]()
Gewoon samsung galaxy tab.quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Jongens ik ben op zoek naar een tablet voor mijn opa en oma. 10 inch, Android en ongeveer 200 euro. Iemand ervaring met Asus/Samsung tablets in die klasse?![]()
Ik heb een asus ding in die prijsklasse. Was wel meer dan 10 inc geloof ik. Werkt prima.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ho ho ho (let it snow gr gr), maar ik ben nog steeds op mijn werk hoor! Heb nog niet veel gedaan, maar ben fysiek nog wel aanwezigquote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef Mandekker het volgende:
Ik moet trouwens gewoon tot 17:00 arbeid verrichten, dus Kiid kan de tering krijgen.![]()
![]()
oh en mensen die net doen of er 2 meter sneeuw ligt en het super glad is en daarom nog geen 30 km per uur gaan rijden zijn irritant.Op de snelweg en normale wegen is er nu totaal niks aan de hand. Hoog uit op de parkeerplaatsen en binnenplaatsen. Dus gewoon door rijden allemaal!
Je boy gaat morgen kijken voor een autoquote:Op maandag 29 december 2014 14:36 schreef over_hedge het volgende:
oh en mensen die net doen of er 2 meter sneeuw ligt en het super glad is en daarom nog geen 30 km per uur gaan rijden zijn irritant.Op de snelweg en normale wegen is er nu totaal niks aan de hand. Hoog uit op de parkeerplaatsen en binnenplaatsen. Dus gewoon door rijden allemaal!
. Vandaag op mijn fietsje een stuk 'moeten' lopen vanwege gladheid
![]()
![]()
Je fiets ook niet zo vaak op de snelweg of de weg maar een fietspad?quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy gaat morgen kijken voor een auto. Vandaag op mijn fietsje een stuk 'moeten' lopen vanwege gladheid
Geen idee of die glad zijn.
Neem aan dat snelwegen niet meer zo glad zijn, het is vooral in woonwijken nuquote:Op maandag 29 december 2014 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je fiets ook niet zo vaak op de snelweg of de weg maar een fietspad?Geen idee of die glad zijn.
![]()
![]()
Ja. dat daar mensen voorzichtig rijden prima. Dat doe ik ook. Meer de gewone wegen is nu echt niks meer aan de hand. Maar echt veel mensen doen net of er 2 meter sneeuw ligt of zo.quote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neem aan dat snelwegen niet meer zo glad zijn, het is vooral in woonwijken nuHeel irritant als je daar achter rijdt en ze nergens kan inhalen.
(dit ging over half 12)
Zou zo een klb topic kunnen zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt, maar verkeer is altijd wel een terechte klacht (om in KLB sfeer te blijven)quote:Op maandag 29 december 2014 14:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. dat daar mensen voorzichtig rijden prima. Dat doe ik ook. Meer de gewone wegen is nu echt niks meer aan de hand. Maar echt veel mensen doen net of er 2 meter sneeuw ligt of zo.Heel irritant als je daar achter rijdt en ze nergens kan inhalen.
(dit ging over half 12)
Zou zo een klb topic kunnen zijn.![]()
![]()
Kramaric -> Chelsea -> Vitesse?
Wel triest dat Chelsea zo werkt. Hij is en wordt nooit goed genoeg voor Chelsea, ze willen alleen geld aan hem verdienen![]()
Daar hebben ze er wel meer van lopen denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 14:47 schreef wieisboos het volgende:
Kramaric -> Chelsea -> Vitesse?
Wel triest dat Chelsea zo werkt. Hij is en wordt nooit goed genoeg voor Chelsea, ze willen alleen geld aan hem verdienen![]()
Sowieso moeten mensen die het eng vinden de weg niet op gaan. Zorgt alleen maar voor meer ongelukken als mensen het eng vinden en dan onzeker gaan rijden.quote:Op maandag 29 december 2014 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt, maar verkeer is altijd wel een terechte klacht (om in KLB sfeer te blijven)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je moet er wel mee rekening houden dat als men opbelt naar de baas met: 'ik durf niet te rijden' dat je dan een hele lange vakantie tegemoet gaat in 2015quote:Op maandag 29 december 2014 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sowieso moeten mensen die het eng vinden de weg niet op gaan. Zorgt alleen maar voor meer ongelukken als mensen het eng vinden en dan onzeker gaan rijden.![]()
![]()
Gaan ze maar met het openbaar vervoer.quote:Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet er wel mee rekening houden dat als men opbelt naar de baas met: 'ik durf niet te rijden' dat je dan een hele lange vakantie tegemoet gaat in 2015
Al is dat best lastig als de ns alweer de helft van de treinen niet laat rijden.
Dat lijkt mij nu helemaal verschrikkelijk. Die treinen zijn nu dan ook natuurlijk overvol met mensenquote:Op maandag 29 december 2014 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaan ze maar met het openbaar vervoer.
Al is dat best lastig als de ns alweer de helft van de treinen niet laat rijden.![]()
![]()
Lijkt mij ook niet echt fijn nee. Ik moet normaal met de bus en metro dat is nog best te doen. Maar de treinquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu helemaal verschrikkelijk. Die treinen zijn nu dan ook natuurlijk overvol met mensen![]()
Blij dat ik daar vrijwel nooit meer in hoef te zitten.
Ik vind bus juist verschrikkelijkquote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet echt fijn nee. Ik moet normaal met de bus en metro dat is nog best te doen. Maar de trein![]()
Blij dat ik daar vrijwel nooit meer in hoef te zitten.
. Trein hangt er vanaf, als je precies in de tijd zit dat alle scholieren met de trein gaan dan is het echt verschrikkelijk. Maar kan je een (half)uurtje later dan is het prima te doen vind ik
![]()
147 gevonden?quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy gaat morgen kijken voor een auto. Vandaag op mijn fietsje een stuk 'moeten' lopen vanwege gladheid
![]()
![]()
Wtf net de futmascup gewonnen, eindelijk. Dus mega pack verdient, ga ik naar packs . Is die mega pack nergens te vinden
![]()
iemand enig idee hoe dit kan, had geen disconnect of serverproblemen o.i.d. Ben ook niet uit ultimate team gegooid....
![]()
ultimate team even opnieuw opstartenquote:Op maandag 29 december 2014 15:00 schreef bombmannl het volgende:
Wtf net de futmascup gewonnen, eindelijk. Dus mega pack verdient, ga ik naar packs . Is die mega pack nergens te vinden
![]()
iemand enig idee hoe dit kan, had geen disconnect of serverproblemen o.i.d. Ben ook niet uit ultimate team gegooid....
![]()
Die bus waar ik mee moet zit echt nooit vol. Dus dan vind ik het prima.quote:Op maandag 29 december 2014 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind bus juist verschrikkelijk. Trein hangt er vanaf, als je precies in de tijd zit dat alle scholieren met de trein gaan dan is het echt verschrikkelijk. Maar kan je een (half)uurtje later dan is het prima te doen vind ik
Eigenlijk valt of staat het OV met het feit of het druk is of niet. Is het druk? Dan is het kutquote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die bus waar ik mee moet zit echt nooit vol. Dus dan vind ik het prima., is het rustig dan is het wel te doen.
![]()
in plaats van geld aan coins opmaken lekker geld gooien naar de garagequote:Op maandag 29 december 2014 15:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu wachten tot hij weer in stukken naar de garage kanmaar viel wel mee toch, als ik zo je topic las in PTA
![]()
![]()
Heb ik gedaanquote:Op maandag 29 december 2014 15:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
ultimate team even opnieuw opstarten![]()
![]()
En of het ov op de tijd er is dat het aangegeven staat.quote:Op maandag 29 december 2014 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk valt of staat het OV met het feit of het druk is of niet. Is het druk? Dan is het kut, is het rustig dan is het wel te doen.
Haha, zou een slechte zaak zijn als ik dat geld zou uitgeven aan coinsquote:Op maandag 29 december 2014 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in plaats van geld aan coins opmaken lekker geld gooien naar de garagemaar viel wel mee toch, als ik zo je topic las in PTA
. De laatste keer is alweer een maand of anderhalf geleden.
![]()
Ik had 3 miljoen, dat werd al snel 2.5 miljoen door packs en nu is het nog minder omdat mijn vermogen zit in IF Cazorla's + team![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:00 schreef bombmannl het volgende:
![]()
EA
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
EA getwitterd. Binnen 1 minuut een reply met. We are currently working on the server, therefore you get 2 packs.
&
Sorry for the issues regarding our fut servers. Claim your free pack @ .....
Ben benieuwd![]()
dat is een scam grapjasquote:Op maandag 29 december 2014 15:26 schreef bombmannl het volgende:
EA getwitterd. Binnen 1 minuut een reply met. We are currently working on the server, therefore you get 2 packs.
&
Ben benieuwdFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
en wat zat er in je pack?quote:Op maandag 29 december 2014 15:26 schreef bombmannl het volgende:
&
Ben benieuwd![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:26 schreef bombmannl het volgende:
&
Ben benieuwd![]()
![]()
een trojaans paardquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bohhh 400K profit op IF agueroaltijd lekker
#FreeTrapz![]()
Wixquote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef Morgen- het volgende:
Die site is ook nog eens gemaakt met wixze doen niet eens moeite om het professioneel te maken
daar heb ik nog een website mee gemaakt voor een schoolproject
![]()
![]()
bohh wixkidquote:Op maandag 29 december 2014 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wixdaar heb ik nog een website mee gemaakt voor een schoolproject
![]()
Wixweiserquote:Op maandag 29 december 2014 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wixdaar heb ik nog een website mee gemaakt voor een schoolproject
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Haha welkom hierquote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef Morgen- het volgende:
Die site is ook nog eens gemaakt met wixze doen niet eens moeite om het professioneel te maken
![]()
![]()
Goede kerst allemaal gehad hier?
Had een leuk 100k packje tijdens tweede kerstdag, Aguero, Courtois en SIF Lacazette
PSN: DePresident_![]()
gomez en pirlo.quote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe in te vullen? Tevez en Higuain heb ik al.
Heb de 2 legends even verkocht tot na het totyDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vind van welquote:Op maandag 29 december 2014 16:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gomez goed dit jaar? Vorig jaar was die wel een baas
Leukkk, hij is weer open.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Trouwens, Rasmus Elm op het middenveld.![]()
Ik heb een tijdje een middenveld met hem, Rooney en Mata gehad en dat is best te genieten.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Met bukkakrov in de spitta?quote:Op maandag 29 december 2014 16:53 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, Rasmus Elm op het middenveld.![]()
Ik heb een tijdje een middenveld met hem, Rooney en Mata gehad en dat is best te genieten.![]()
Ja.quote:
quote:
Wel okee, maar ik heb het uiteindelijk toch veranderd en een paar spelers laten vallen omdat ik David Silva erin wilde. Die blijkt dus bagger te spelen, dus ga ik het waarschijnlijk weer terugvormen naar dit team.quote:Op maandag 29 december 2014 17:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nog best netjes. Hoe speelt het?
Vind zijn SIF echt geweldig maar dan moet je hem wel als cam gebruiken, als cm is hij waardeloos door zijn h/l workratesquote:Op maandag 29 december 2014 17:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel okee, maar ik heb het uiteindelijk toch veranderd en een paar spelers laten vallen omdat ik David Silva erin wilde. Die blijkt dus bagger te spelen, dus ga ik het waarschijnlijk weer terugvormen naar dit team.![]()
Die kan ik lang niet betalen, ik speel eigenlijk amper FIFA dit jaar. Gewoon zijn LM versie.quote:Op maandag 29 december 2014 17:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind zijn SIF echt geweldig maar dan moet je hem wel als cam gebruiken, als cm is hij waardeloos door zijn h/l workrates
BohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, lekker eten hier omnomnom.quote:
Zaterdag om 19u was ik er. 08.00 vertrokken van huis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhquote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, lekker eten hier omnomnom.
Zaterdag om 19u was ik er. 08.00 vertrokken van huis![]()
![]()
Mis je mij al een beetje?quote:Op maandag 29 december 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, lekker eten hier omnomnom.
Zaterdag om 19u was ik er. 08.00 vertrokken van huis![]()
Het speelde best prima.quote:
hazardquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Brammess het volgende:
hallo jongens
Neymar of Reus? Prijs maakt niet uit en de 5* skills ook niet
anders neymar![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 17:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
hazard is te duur
ik hou neymar voorlopig nog ffquote:Op maandag 29 december 2014 17:25 schreef Brammess het volgende:
hallo jongens
Neymar of Reus? Prijs maakt niet uit en de 5* skills ook niet"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: