SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Goed jullie best doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[FIFA 15: FUT SC] #249 FEEST bij MrvanTrapZ![]()
Lijkt me echt kut om daar dan jaren voor te studeren en je uiteindelijk acht uur per dag op FOK zitquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef Kamikazie het volgende:
Vraag me toch af hoe serieus je je baan moet nemen als je de hele dag andere dingen kan doen![]()
Mijn pc en laptop staan allebei te renderen. Dus kan ondertussen vrij weinig anders doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef Kamikazie het volgende:
Vraag me toch af hoe serieus je je baan moet nemen als je de hele dag andere dingen kan doen
Altijd handig als ik ff geen zin heb om te werken.![]()
Ach je oefent er op je studie anders ook al aardig voorquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut om daar dan jaren voor te studeren en uiteindelijk acht uur per dag op FOK zitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoop dat het werk wat ik ga doen wel zo uitdagend is dat ik er mijn aandacht bij nodig hebquote:maar misschien is dat ook maar een droom die ver van de werkelijkheid staat hoor.
![]()
Bij mijn werk heb ik ook wel mijn aandacht nodig maar soms heb ik een rust moment (data transfer wat lang duurt, queries die lang lopen etc etc. )quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoop dat het werk wat ik ga doen wel zo uitdagend is dat ik er mijn aandacht bij nodig hebmaar misschien is dat ook maar een droom die ver van de werkelijkheid staat hoor.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja daar heb ik geen idee van, is ook niet iets persoonlijks ofzo vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mijn werk heb ik ook wel mijn aandacht nodig maar soms heb ik een rust moment (data transfer wat lang duurt, queries die lang lopen etc etc. )![]()
![]()
Oh ik vat het niet persoonlijk op maar iedereen denkt altijd IT'ers uit hun neus vreten (zelfs mijn vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen idee van, is ook niet iets persoonlijks ofzo vroeg het me gewoon af).
http://www.powned.tv/nieu(...)rotterdam_daalt.html
Komt omdat Trapz op zijn werk op FOK! zit zeker
Ga is TV's jatten !![]()
Bohh wat een lunch heeft mijn chimeid ingepakt.Sushi
Gaat nog wat worden met de stad.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)rotterdam_daalt.html
Komt omdat Trapz op zijn werk op FOK! zit zeker
Ga is TV's jatten !
Tja, als je heel de dag op fok te vinden bent is dat niet zo heel gekke gedachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik vat het niet persoonlijk op maar iedereen denkt altijd IT'ers uit hun neus vreten (zelfs mijn vriendin).
![]()
dat is waar. gr grquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tja, als je heel de dag op fok te vinden bent is dat niet zo heel gekke gedachten natuurlijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ambtenaren en IT'ers improductieve klaplopers zijn hetquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh ik vat het niet persoonlijk op maar iedereen denkt altijd IT'ers uit hun neus vreten (zelfs mijn vriendin).
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer alleen dat zonder de IT de halve wereld op zijn gat ligt. gr grquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
Ambtenaren en IT'ers improductieve klaplopers zijn hetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ze maar een voorbeeld nemen aan bouwvakkers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ambtenaren en IT'ers improductieve klaplopers zijn het![]()
Ook luie flikkers.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat ze maar een voorbeeld nemen aan bouwvakkers bijvoorbeeldPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Feli ouwe baasquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jammer alleen dat zonder de IT de halve wereld op zijn gat ligt. gr gr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |