SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
JizzzzAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
terechtquote:Op maandag 29 december 2014 17:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
BOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Vorige topic was veruit het langzaamste topic ooit uit deze reeks.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Credits en Kudo's gaan naar yvonnequote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was veruit het langzaamste topic ooit uit deze reeks.![]()
![]()
No shitquote:Op maandag 29 december 2014 17:53 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was veruit het langzaamste topic ooit uit deze reeks.![]()
Zag net pas dat er een toernooi was waar je een 35k pack kon winnen. Snel even mijn team afgemaakt met Costa en maar begonnen met spelen...
Wat een baas is die Costa zeg![]()
Als je dan naar de stats kijkt van vorige eigenaren dan vraag ik me echt af wat die mensen aan het doen zijn.
In het 35k pack zat natuurlijk helemaal niets.![]()
![]()
ik heb 4 potjes met MOTM Higuain gespeeld en 0 met hem gescoord, knap heFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ah, vandaar.quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Credits en Kudo's gaan naar yvonne
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Hij is goed, maar het is geen SIF Lacazettequote:Op maandag 29 december 2014 18:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Zag net pas dat er een toernooi was waar je een 35k pack kon winnen. Snel even mijn team afgemaakt met Costa en maar begonnen met spelen...
[ afbeelding ]
Als je dan naar de stats kijkt van vorige eigenaren dan vraag ik me echt af wat die mensen aan het doen zijn.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die 35k packs in die cup, zijn die tradable of untradable?
Zit in de halve finale, maar had geen zin meer in al die oersaaie superverdedigende potjes (elke wedstrijd 1-0 gewonnen volgens mij).![]()
untradablequote:Op maandag 29 december 2014 18:13 schreef DutchSL het volgende:
Die 35k packs in die cup, zijn die tradable of untradable?
Zit in de halve finale, maar had geen zin meer in al die oersaaie superverdedigende potjes (elke wedstrijd 1-0 gewonnen volgens mij).![]()
Het is wel echt bizar hoeveel mensen je tegen komt die er alleen maar door heen willen rennen. Geen passes of crosses, geen trucjes. Alleen de bal naar de spits (of Walcott) en dan in een boog om mijn spelers proberen heen te lopen. Gelukkig zijn dat soort gasten verschrikkelijk slecht in verdedigen, als ik er 4 in schiet mogen zijn er best 1 of 2 keer omheen lopen.![]()
Vind hem ook niet goed, heb hem verkocht en SIF Lacazette gehaaldquote:Op maandag 29 december 2014 18:03 schreef The_Yakuza het volgende:
ik heb 4 potjes met MOTM Higuain gespeeld en 0 met hem gescoord, knap heIk voel me ook pas veilig als ik met 2-0 voorsta, zo vaak dat ik de hele wedstrijd domineer maar dat ze toch nog een keer met een (hoge) steekpas door mijn verdediging lopen met Ibarbo/Sturridge en de gelijkmaker makenquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is wel echt bizar hoeveel mensen je tegen komt die er alleen maar door heen willen rennen. Geen passes of crosses, geen trucjes. Alleen de bal naar de spits (of Walcott) en dan in een boog om mijn spelers proberen heen te lopen. Gelukkig zijn dat soort gasten verschrikkelijk slecht in verdedigen, als ik er 4 in schiet mogen zijn er best 1 of 2 keer omheen lopen.![]()
Ik heb net SIF Lacazette gehaaldquote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind hem ook niet goed, heb hem verkocht en SIF Lacazette gehaald
4 in 3 met 2 assists, altijd in de goede positie, maar ik moest 3x tegen Kompany en Silva/Koscielny, dan gaat het nogal lastig![]()
Kompany is zo traag als wat en loop je zo voorbij en Koscielny loop je doorheen. Heb hem samen Aguero. hij heeft ook nog een hoge passing dus afspelen kan hij ookquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb net SIF Lacazette gehaald
4 in 3 met 2 assists, altijd in de goede positie, maar ik moest 3x tegen Kompany en Silva/Koscielny, dan gaat het nogal lastig![]()
lacazettequote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind hem ook niet goed, heb hem verkocht en SIF Lacazette gehaald
[..]
Ik voel me ook pas veilig als ik met 2-0 voorsta, zo vaak dat ik de hele wedstrijd domineer maar dat ze toch nog een keer met een (hoge) steekpas door mijn verdediging lopen met Ibarbo/Sturridge en de gelijkmaker makenif lacazette
sif lacazette
![]()
![]()
Liefst zou ik gewoon met mijn Negerteam alles spelen maar als iedereen Ibarbo gebruikt ga ik niet met Ba en Cisse spelenquote:Op maandag 29 december 2014 18:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
lacazetteif lacazette
sif lacazette
![]()
Goedkope spelers staan bovenaan, dat is toch logisch.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://bit.ly/1y1HeeK
Zegt genoeg over dit spel![]()
Top 5 allemaal boven de 84 pacequote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkope spelers staan bovenaan, dat is toch logisch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |