Van de wat oudere albums staat er niks in de lijst, maar daar zitten echt topnummers tussen hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Otherside van de RHCP is ook zwaar overrated. Zoals eigenlijk alles van ze
Zo rollen wijquote:
Hebben mannen emotie??quote:Op maandag 29 december 2014 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, mannen mogen geen emotie tonen inderdaad.
Behalve dan als een debiel springen en rammen.
Net gecheckt, ik ben een man.quote:
Alleen als het ons uitkomt.quote:
Houd je bekquote:
Toch is de Only For Men een prima zaak. En ik krijg niet eens betaald om dat te zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:03 schreef het_fokschaap het volgende:
als je Hans Kraaij jr. in je reclame gebruikt weet ik zeker dat ik daar niet moet zijn...
Het valt zelfs net buiten de top vijf van ABBA's in de Top2000.quote:Op maandag 29 december 2014 17:02 schreef djenneke het volgende:
664 Mamma Mia ABBA 1975 [Die staat toch in de top vijf?]
Lover of the Light en The Cave zijn draken.quote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef richolio het volgende:
Mumford & Sons staat ook 5 keer in de lijst. Terecht.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef richolio het volgende:
Nou, volgens mij, mama mia mama mia mama mia let me goooooooooooooooooooooooooooo staat heel hoogquote:Op maandag 29 december 2014 17:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het valt zelfs net buiten de top vijf van ABBA's in de Top2000.
Pulp.quote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef richolio het volgende:
Lover of the light ben ik het eens met je.quote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lover of the Light en The Cave zijn draken.
Ze zijn niet zo scherp meer hier, koffie nodig denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, volgens mij, mama mia mama mia mama mia let me goooooooooooooooooooooooooooo staat heel hoog![]()
Altijd jammer als je een matige grap moet uitleggen
quote:
hihahoquote:Op maandag 29 december 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal staat Mama Mia toch altijd op nummer 1 zelfs?
quote:Op maandag 29 december 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal staat Mama Mia toch altijd op nummer 1 zelfs?
Ik vond top 5 wat weinig eer.quote:
quote:
En nee, de Eagles tellen nietquote:Op maandag 29 december 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond top 5 wat weinig eer.
Okee, sorry! Heb hem door.quote:Op maandag 29 december 2014 17:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, volgens mij, mama mia mama mia mama mia let me goooooooooooooooooooooooooooo staat heel hoog![]()
Altijd jammer als je een matige grap moet uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |