Pa zat 's ochtends al aan het bier volgens mij...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah ja, zoiets vergeet je dan nooit meer hè.
Dat heet fruhshoppen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Pa zat 's ochtends al aan het bier volgens mij...
Die pick-up meubeltjes hadden zelfs een singeltjes wisselaar. Wij hadden er ook een.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:10 schreef drakin het volgende:
Op dat nachtlampje na is deze hele pagina totaal niet herkenbaar.
Rooksetjes? Kleding voor de man?
Die tafel? Of plaatjes draaien? Houtsoort ken ik wel van radio's maar een pick up daarin?
Dat was op het platteland niet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:10 schreef drakin het volgende:
Ja dat zal wel, maar ik ken ze dus echt niet en ben wel een 40 plusser.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pick-up meubeltjes hadden zelfs een LP wisselaar. Wij hadden er ook een.
Ja ja, wij ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pick-up meubeltjes hadden zelfs een singeltjes wisselaar. Wij hadden er ook een.
Ik heb in de 3 grootste steden van het Noorden gewoond, wat nou platteland?quote:
Het laatste misschien, ik ben 47 en herken veel van de dingen die ik hier zie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar ik ken ze dus echt niet en ben wel een 40 plusser.
Bij sommige dingen denk ik dan dat je 50 plusser zeker moet zijn of een keertje in een ander deel van Nederland.
Gaat ze ons potverdorie 50+ noemen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar ik ken ze dus echt niet en ben wel een 40 plusser.
Bij sommige dingen denk ik dan dat je 50 plusser zeker moet zijn of een keertje in een ander deel van Nederland.
Zie je, wel 5 jaar ouder!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het laatste misschien, ik ben 47 en herken veel van de dingen die ik hier zie.
Ik ken het wel, maar gelukkig hadden mijn ouders dat behang niet hangen anders hadden zij mij echt kunnen afvoeren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik keek me scheel op het behang.
[ afbeelding ]
Joh?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:10 schreef drakin het volgende:
Rooksetjes? Kleding voor de man?
Die tafel? Of plaatjes draaien? Houtsoort ken ik wel van radio's maar een pick up daarin?
Bekijk het positief, je bent gewoon eerder begonnen met leven! Onze gemiste kans hoor, nu herkent niet iedereen al dat moois.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal wel weer de oudste lul zijn hier......
Dat was een gedoe om die band erin te krijgen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Joh?![]()
Voor mij allemaal typerende dingen uit m'n jeugd toch wel.
En deze dan?
[ afbeelding ]
Nou zoveel zal het niet schelen, mijn oma leeft zelfs nog.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Bekijk het positief, je bent gewoon eerder begonnen met leven! Onze gemiste kans hoor, nu herkent niet iedereen al dat moois.
Daar bleef ik zelf maar netjes van af.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een gedoe om die band erin te krijgen.
Nee, we begonnen toch met cassettebandjes en LP's, we hadden nog wel een pick up waar je het toerental kon kiezen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Eska het volgende:
[..]
Joh?![]()
Voor mij allemaal typerende dingen uit m'n jeugd toch wel.
En deze dan?
[ afbeelding ]
Die van mij nu een paar maanden niet meer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou zoveel zal het niet schelen, mijn oma leeft zelfs nog.
33, 45, en 78 toeren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, we begonnen toch met cassettebandjes en LP's, we hadden nog wel een pick up waar je het toerental kon kiezen.
Ik meende dat het ene voor een singeltje was en het andere voor een LP, als je de andere deed klonk het wel heel grappig.quote:
Mijn ouders hadden ook zo'n soort bandrecorder, maar bij mij begon het met lp's en bandjes i.d.d.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, we begonnen toch met cassettebandjes en LP's, we hadden nog wel een pick up waar je het toerental kon kiezen.
mijn oma, mijn moeder, mijn zus, haar dochter en die heeft ook al jong geschopt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Die van mij nu een paar maanden niet meer.
Yepquote:
Allemaal laatbloeiers in de familie en ik en mijn ma waren niet de eerstgeborenen. Nog 3 generaties over nu ze er niet meer is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
mijn oma, mijn moeder, mijn zus, haar dochter en die heeft ook al jong geschopt.
Dat maakt 5 generaties.
Je had van die adapters voor in de Singeltjes te doen ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
YepVooral die 78 toeren was wel lachen als ik er een plaat op afspeelde van een ander toerental
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |