quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als er genoeg is voor de vader en je kind zie ik geen probleem.
Komt door tieten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:58 schreef Voszje het volgende:
Die foto's staan toch ook in het fotoboek, boeiend dat er nu eentje in dit topic staat. Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar laat het lekker. Dit bericht zonder nieuwswaarde heeft hierdoor meer reacties dan "Pinautomaten Rabobank zaterdag niet bijgevuld".
Ook dat is non-nieuws lijkt mij...quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:58 schreef Voszje het volgende:
Die foto's staan toch ook in het fotoboek, boeiend dat er nu eentje in dit topic staat. Je kunt het ermee eens zijn of niet, maar laat het lekker. Dit bericht zonder nieuwswaarde heeft hierdoor meer reacties dan "Pinautomaten Rabobank zaterdag niet bijgevuld".
Het was een combinatie van dingenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:05 schreef Voszje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het blijft toch ook behoorlijk veel gemiep om een foto.
Op zich, maar ik vind het toch iets meer nieuwswaarde hebben dan dit. Protest Brink's tegenover een Britse moeder met een tietlurkende kleuter..quote:
Fucking irritant.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:04 schreef Jigzoz het volgende:
Doet me denken aan die babyfoto's waarmee m'n moeder vroeger altijd aan kwam zetten als ik een nieuw vriendinnetje mee naar huis nam. Had ik 'r nog niet voorgesteld aan mijn ouders of ze zat al naast m'n moeder op de bank naar foto's te kijken van hoe ik als twee weken oud kind in bad gedaan werd.
"Goeie ballen, Jig" was dan vast grappig bedoeld, maar het is best gênant als je 14 bent.
Ik heb het gisteren stilletjes gevolgd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een combinatie van dingenJe had er gewoon bij moeten zijn.
Gahah zie je welquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren stilletjes gevolgd.
Ja, of dat we het menstruatieproduct van andere dieren eten. Of dat we dieren in hun eigen darmen proppen en dat dan opeten. Of dat we rot druivensap drinken. Of... Vul maar aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:20 schreef nixxx het volgende:
Ach, pas vreemd dat niemand er moeilijk over doet dat volwassen mensen de borstvoeding van een ander ras dagelijks drinken...
Quote van de dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, of dat we het menstruatieproduct van andere dieren eten. Of dat we dieren in hun eigen darmen proppen en dat dan opeten. Of dat we rot druivensap drinken. Of... Vul maar aan.
Menstruatieproduct ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, of dat we het menstruatieproduct van andere dieren eten. Of dat we dieren in hun eigen darmen proppen en dat dan opeten. Of dat we rot druivensap drinken. Of... Vul maar aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |