Nou in combinatie met haar uitspraken vond ik het een beetje vreemd. Maar ja ieder zijn opvoedingquote:
Nu begrijp ik het.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou in combinatie met haar uitspraken vond ik het een beetje vreemd. Maar ja ieder zijn opvoeding
Ja. Nu is hij zelf ook user dus misschien doet ze dit altijd. Maar als ik de burgerlul was geweest had ik het niet zo tof gevondenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:33 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het.
Zij plaatst foto van haar burgerlul en haar kleuter.
Toch vermoed ik dat haar kind er geen last van zal krijgen. En dat de reacties op haar post een beetje overtrokken zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou in combinatie met haar uitspraken vond ik het een beetje vreemd. Maar ja ieder zijn opvoeding
Nou, dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef DS4 het volgende:
Waar iedereen zich druk om maakt zeg... (zowel ten aanzien van het bericht in de OP, als bepaalde users en/of het posten van foto's van je kinderen online, wat volgens mij helemaal niet zo bijzonder is).
Hij is burgerlul dus makkelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Nu is hij zelf ook user dus misschien doet ze dit altijd. Maar als ik de burgerlul was geweest had ik het niet zo tof gevonden
Nee dat zal hier niet gebeuren denk ik. Ik vind het vreemd dat als er trollen zeggen dat het een kind is met down dat je ook gewoon een foto online gooit. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat haar kind er geen last van zal krijgen. En dat de reacties op haar post een beetje overtrokken zijn.
Dat vraag ik me dagelijks af.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat dusIk klikte op dit topic omdat het echt totaal geen nieuwswaarde heeft en ik me afvraag waarom die mevrouw überhaupt een nieuwsbericht ergens heeft gekregen.
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op maandag 29 december 2014 15:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lijkt wel ja.
Sowieso je kinderen zomaar op internet gooien
Vind jij niet dat het een beetje raar is om overal maar foto's van je kinderen online te zetten ?quote:
Volgens mij doet de halve wereld dat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind jij niet dat het een beetje raar is om overal maar foto's van je kinderen online te zetten ?
Ik niet eerlijk gezegd. Althans, als je "overal" niet te letterlijk bedoelt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind jij niet dat het een beetje raar is om overal maar foto's van je kinderen online te zetten ?
Kijk facebook snap ik nog. Zijn mensen die je kent, familie etc. Maar hier op Fok in een of ander topic vind ik het echt een beetje raar. In combinatie met de uitspraken dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik niet eerlijk gezegd. Althans, als je "overal" niet te letterlijk bedoelt.
Tietenzuigende kleuter en dan inhaken met je eigen man en kind.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk facebook snap ik nog. Zijn mensen die je kent, familie etc. Maar hier op Fok in een of ander topic vind ik het echt een beetje raar. In combinatie met de uitspraken dan.
Ik vind wel meer vreemd, maar om daar nu echt iets van te vinden, ik heb er zelf geen probleem mee hoor. We willen allemaal in alles gezien worden, dus dan de kinderen ook maar... lol.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor dat soort vragen het consultatiebureau.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:44 schreef TimeJumper het volgende:
Mijn kind is 3 en wil ook nog steeds de borst![]()
Hoe moet dat nouMoet ik nou naar een speciale oudercursus of zo
![]()
Tsja, ik ben zelf ook niet zo van foto's van mijzelf, laat staan mijn gezin, op fok te mikken, maar verder vind ik vooral dat iedereen die afweging zelf moet maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Kijk facebook snap ik nog. Zijn mensen die je kent, familie etc. Maar hier op Fok in een of ander topic vind ik het echt een beetje raar. In combinatie met de uitspraken dan.
Als er genoeg is voor de vader en je kind zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:44 schreef TimeJumper het volgende:
Mijn kind is 3 en wil ook nog steeds de borst![]()
Hoe moet dat nouMoet ik nou naar een speciale oudercursus of zo
![]()
Oh absoluut. Ik vond het prima vermaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben zelf ook niet zo van foto's van mijzelf, laat staan mijn gezin, op fok te mikken, maar verder vind ik vooral dat iedereen die afweging zelf moet maken.
Maar de kinderen hebben dus geen zeggenschapquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben zelf ook niet zo van foto's van mijzelf, laat staan mijn gezin, op fok te mikken, maar verder vind ik vooral dat iedereen die afweging zelf moet maken.
Klopt. Maar wij ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar de kinderen hebben dus geen zeggenschap
Zoals ik altijd tegen mijn dochter zeg: het is hier geen democratie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:51 schreef Leonos het volgende:
Maar de kinderen hebben dus geen zeggenschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |