quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jouw IQ is ook niet echt hoger dan het getal van je schoenmaat he?
Misschien moet je ff die foto weg halen als je je zo gaat gedragen ?quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jouw IQ is ook niet echt hoger dan het getal van je schoenmaat he?
Ja, FOK! zit immers vol met kindermoordenaars.quote:Op maandag 29 december 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien moet je ff die foto weg halen als je je zo gaat gedragen ?
Nee ze zet haar dochter voor schut.quote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, FOK! zit immers vol met kindermoordenaars.
Tja, van je familie moet je het hebben hey.quote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ze zet haar dochter voor schut.
Niet voor schut, zij is gewoon trots op haar meisje en wil dit met alle (retard)FoK!kers en de wereld delen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ze zet haar dochter voor schut.
Hoe zou jij het ervaren ?quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Leonos het volgende:
Maar als je toch gestopt bent met borstvoeding geven, kan je daar toch weer niet mee beginnen?
Hoe ervaart Joenne dat?
Misschien kunnen we het testen bij Ticootje?quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Moet er niet aan denken.
Nah. Ik sla even over.quote:Op maandag 29 december 2014 16:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het testen bij Ticootje?
Aan je kinderen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik geef liever worstvoeding.
Als jij er later achterkomt, dat je moeder foto's van je post, met berichten dat je lekker zolang mogelijk aan d'r tiet mag hangen, zal je dat waarderen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef DS4 het volgende:
Waar iedereen zich druk om maakt zeg... (zowel ten aanzien van het bericht in de OP, als bepaalde users en/of het posten van foto's van je kinderen online, wat volgens mij helemaal niet zo bijzonder is).
De vader mag ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als jij er later achterkomt, dat je moeder foto's van je post, met berichten dat je lekker zolang mogelijk aan d'r tiet mag hangen, zal je dat waarderen?
De reacties van je klasgenoten
Nog afgezien van het feit dat ik mij afvraag of dat traceerbaar is voor klasgenoten... heb ik het idee dat ze helemaal niet op haar kind doelde, maar een grapje maakte over haar kerel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef Leonos het volgende:
Als jij er later achterkomt, dat je moeder foto's van je post, met berichten dat je lekker zolang mogelijk aan d'r tiet mag hangen, zal je dat waarderen?
De reacties van je klasgenoten
Ja ieder zijn humor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat ik mij afvraag of dat traceerbaar is voor klasgenoten... heb ik het idee dat ze helemaal niet op haar kind doelde, maar een grapje maakte over haar kerel.
Maar dat zie ik wellicht verkeerd.
Beter minder geslaagde humor, dan humorloos reageren...quote:
Jij bent niet nieuwsgierig ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:18 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja, de menselijke seksualiteit is nogal breed. Ieder zijn ding, zou ik zeggen...
Of ergens in Nederland een volwassen man de moedermelk van zijn vrouw drinkt? Nee, ze doen maar. Of niet, ook goed. Als ze elkaar daarna met zweepjes willen slaan vind ik dat ook prima. Als ze dat niet doen ook.quote:
Bedoelde eigenlijk meer of jij het niet wilde proberen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of ergens in Nederland een volwassen man de moedermelk van zijn vrouw drinkt? Nee, ze doen maar. Of niet, ook goed. Als ze elkaar daarna met zweepjes willen slaan vind ik dat ook prima. Als ze dat niet doen ook.
Nee, daar heb ik bij alle drie mijn kinderen geen enkele interesse in gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk meer of jij het niet wilde proberen?
Burgerlul.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:23 schreef DrMabuse het volgende:
Is Joene de kleuter of de burgerlul?
Wat doet Joene (de kleuter toch) dan in dit zuig topic?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja van haar weet ik het niet. Hij wel ja.
Nee Joene is de vader en haar vriend/man. Hij is ook user.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:27 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Wat doet Joene (de kleuter toch) dan in dit zuig topic?
Het werkt wat verwarrend.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:27 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat sommigen fok net iets te serieus nemen. Waarschijnlijk zuigt de burgerlul wel eens aan de tiet van zijn vrouw. Lijkt mij geen wereldschokkend nieuws hoor...
Het is me nu duidelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee Joene is de vader en haar vriend/man. Hij is ook user.
Wie niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:27 schreef DS4 het volgende:
Ik denk dat sommigen fok net iets te serieus nemen. Waarschijnlijk zuigt de burgerlul wel eens aan de tiet van zijn vrouw. Lijkt mij geen wereldschokkend nieuws hoor...
En wat is daar het probleem van?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:30 schreef DrMabuse het volgende:
Z'n foto kleuter is nog zonder naam.
Maar wel publiek.
Nou in combinatie met haar uitspraken vond ik het een beetje vreemd. Maar ja ieder zijn opvoedingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |