SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 2-4
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/v Van Barneveld/Caven
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
Wereldrecord aantal missers aan het begin van een WK wedstrijd volgens de Sky Sports commentator.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel een bull of 6?quote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wereldrecord aantal missers aan het begin van een WK wedstrijd volgens de Sky Sports commentator.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bel 'm effe.quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan die Dolan niet ff doorgooien![]()
Smith straalt weer als vanouds alleen maar negativiteit uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat geldt ook al een jaar of 5 niet meer.quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik had laatste post dus mocht een nieuw deel openen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gekkehuis, dat je je daar druk om maakt, godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik had laatste post dus mocht een nieuw deel openen.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt ook al een jaar of 5 niet meer.Ghehe, was benieuwd naar de reacties.quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gekkehuis, dat je je daar druk om maakt, godverdommeUI Made bij VanilleKwark.![]()
Dat was alleen de regel toen er nog geen reeksen bestonden.quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt ook al een jaar of 5 niet meer.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik had laatste post dus mocht een nieuw deel openen.![]()
![]()
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 14:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Ghehe, was benieuwd naar de reacties.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
![]()
Van binnen jank je.quote:Op maandag 29 december 2014 14:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
[..]
[..]
Ghehe, was benieuwd naar de reacties.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Smith straalt weer als vanouds alleen maar overgewicht uit.![]()
Grijze grauwe barrels, kanjerlelijke donker oranje shafts en vreselijke zwart rode flights.
Kan het nog lelijker?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beter dan 0/15quote:Op maandag 29 december 2014 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dolan 89.46 > 6/18
Smith 85.45 > 1/17![]()
Liever een saaie drol dan die viesdikke negatieveling met z'n pauperkopLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik weet niet hoe jij er zelf uitziet, dus wellicht kan het lelijker ja.quote:Op maandag 29 december 2014 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Grijze grauwe barrels, kanjerlelijke donker oranje shafts en vreselijke zwart rode flights.
Kan het nog lelijker?![]()
Geen bijster sterke Will, Smith.quote:Op maandag 29 december 2014 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Smith is ook zo labiel als van Barneveld zonder haptonoom![]()
Liever een talent die ver kan komen of kan stunten dan zo'n kansloos saaie teringdebiel die nooit stunt tegen het grotere plebs en nooit de QF haalt op een major. Nou, Dolan heeft twee keer dat gehaald maar in zijn eigen landquote:Op maandag 29 december 2014 14:19 schreef Szura het volgende:
Liever een saaie drol dan die viesdikke negatieveling met z'n pauperkop
Dolan.
![]()
Tegeltje graagquote:Op maandag 29 december 2014 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever een talent die ver kan komen of kan stunten dan zo'n kansloos saaie teringdebiel die nooit stunt tegen het grotere plebs en nooit de QF haalt op een major. Nou, Dolan heeft twee keer dat gehaald maar in zijn eigen land![]()
![]()
Van de bird?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
The bird is the wordquote:Op maandag 29 december 2014 14:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan ze terug naar de BDO dan?
Bunting
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je verpest zijn grapquote:Op maandag 29 december 2014 14:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaan ze terug naar de BDO dan?![]()
Hèhè.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kijk uit, strakt stijgt hij op.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
![]()
Dikker dan dit kan helemaal niet.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Die Michael Smith was vorig jaar nog dikker toch?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Stephen Bunting lijkt op Peter Griffin (Family Guy), zijn muziek is Surfin Bird van Trashmen. Vandaar.quote:Op maandag 29 december 2014 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
![]()
Okquote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Stephen Bunting lijkt op Peter Griffin (Family Guy), zijn muziek is Surfin Bird van Trashmen. Vandaar.![]()
![]()
Dat is een verwaarloosbaar percentage.quote:Op maandag 29 december 2014 14:30 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat die een kilo of 15 dikker was.![]()
En BDO champ.quote:Op maandag 29 december 2014 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Stephen Bunting lijkt op Peter Griffin (Family Guy), zijn muziek is Surfin Bird van Trashmen. Vandaar.AFCA
weekend misschienquote:Op maandag 29 december 2014 14:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Is ad ontslagen trouwens? Hij deed toch altijd de middagsessie?![]()
KOEKOEK!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
'Dat is ook de Michael Smith die we graag zien'
Nou geloof me, er is geen enkel moment dat ik viesdikjunior graag zie.![]()
Er moet een wk sneldarten komen. Gewoon Klaassen, Anderson , Smith, van gerwen etc. Niet die trage stront als Taylor, Dolan en Pipe![]()
Taylor is geen trage stront.quote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef Thezeurminator het volgende:
Er moet een wk sneldarten komen. Gewoon Klaassen, Anderson , Smith, van gerwen etc. Niet die trage stront als Taylor, Dolan en Pipe![]()
Ben redelijk nieuw met volgen van dart sinds 2013 ongeveer. Maar gisteren behoorde Taylor tot de trage spelers.quote:![]()
Die stond vandaag om 8:00 gewoon weer pallets te sorteren.quote:Op maandag 29 december 2014 14:33 schreef Thezeurminator het volgende:
Is ad ontslagen trouwens? Hij deed toch altijd de middagsessie?![]()
Kirchner niet noemen...quote:Op maandag 29 december 2014 14:35 schreef Thezeurminator het volgende:
Niet die trage stront als Taylor, Dolan en Pipe![]()
Ergens een livestream te vinden?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nieuwsok er zijn weer 2 miljoen mensen dood. Terug naar het darten graag.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
7/12 na de 2de set en gemiddelde rond de 110.quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
MICHAEL SMITH
Match Average
97.22
Check Out Percentage
24.14% 7/29![]()
U heeft onze zender aangezet want u wilt darts zien? HIER IS NIEUWS!!!quote:Op maandag 29 december 2014 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Nieuwsok er zijn weer 2 miljoen mensen dood. Terug naar het darten graag.
![]()
Leugens, het was Shaun Greatbatch (was alleen live op NL'se TV, maar toch)quote:![]()
In 84 was ie al gegooid op TV. Lowe dacht ikquote:Op maandag 29 december 2014 14:41 schreef Roceco het volgende:
[..]
Leugens, het was Shaun Greatbatch (was alleen live op NL'se TV, maar toch)![]()
Je overdrijft enorm met teringtraag.quote:Op maandag 29 december 2014 14:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij is wel teringtraag, alleen gooit hij lekkere scores.![]()
Erop en erover.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet live.quote:Op maandag 29 december 2014 14:42 schreef Sportex het volgende:
[..]
In 84 was ie al gegooid op TV. Lowe dacht ikReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Smith moet ook eens wat afleiding zoeken. Die staat altijd alweer achter Dolan voordat hij zijn eerste pijl gooit.![]()
Lekkere finish!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
9-darter komt eraan!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Boooee!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jelle Klaasen 7.75quote:Op maandag 29 december 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overdrijft enorm met teringtraag.
Martin Phillips 8.84
Michael Van Gerwen 9.18
Vincent Van der Voort 9.78
Mervyn King 10.09
Gary Anderson 10.26
Adrian Lewis 10.72
Gary Robson 10.76
Ronnie Baxter 11.22
Colin Lloyd 11.52
Wes Newton 12.46
Scott Waites 12.85
Dave Chisnall 12.91
Raymond Van Barneveld 13.07
James Wade 13.18
Simon Whitlock 13.62
Ted Hankey13.76
Mark Walsh 13.79
Phil Taylor 15.70
Dennis Priestley 19.50
Justin Pipe 22.13
Hier vind ik wat spelers zoals ze gooiden in 2011.![]()
In 2011 ja. Dat Lewis 10.72 gooit geloof ik helemaal niks van.quote:Op maandag 29 december 2014 14:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jelle Klaasen 7.75
Martin Phillips 8.84
Michael Van Gerwen 9.18
Vincent Van der Voort 9.78
Mervyn King 10.09
Gary Anderson 10.26
Adrian Lewis 10.72
Gary Robson 10.76
Ronnie Baxter 11.22
Colin Lloyd 11.52
Wes Newton 12.46
Scott Waites 12.85
Dave Chisnall 12.91
Raymond Van Barneveld 13.07
James Wade 13.18
Simon Whitlock 13.62
Ted Hankey13.76
Mark Walsh 13.79
Phil Taylor 15.70
Dennis Priestley 19.50
Justin Pipe 22.13
Hier vind ik wat spelers zoals ze gooiden in 2011.![]()
Reyesquote:Op maandag 29 december 2014 14:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Die Reyes is ook zo'n verschrikking qua gooien.![]()
![]()
Die maakt het ten minste nog leuk door met patroontjes te gooien.quote:Op maandag 29 december 2014 14:52 schreef Thezeurminator het volgende:
Die Reyes is ook zo'n verschrikking qua gooien.
Rood - Geel - Rood
Of
Rood - Rood- Geel
Maakt het wel boeiender.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 14:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Die maakt het ten minste nog leuk door met patroontjes te gooien.
Rood - Geel - Rood
Of
Rood - Rood- Geel
Maakt het wel boeiender.![]()
![]()
Denk het wel ja. Zal zijn bijnaam wel geweest zijn op de basisschool en de middelbare school.quote:Op maandag 29 december 2014 14:56 schreef Thezeurminator het volgende:
Is Bully boy de naam van Smith omdat hij lijkt op die dikke jongen die altijd je lunchgeld afpakte?![]()
Niet slecht, van een 80 gemiddelde en 5% uitgooi percentage eindigen met 98 en 30%.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
stemde de peiling?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
En ik moet werkenquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Altijd die diepgaande gesprekken met Nederlandse dartfans die maar wat roepen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
"Ja Benito heeft zijn vorige wedstrijd gewonnen, van uh....Dave Chisnall."quote:Op maandag 29 december 2014 15:04 schreef BB-King het volgende:
Altijd die diepgaande gesprekken met Nederlandse dartfans die maar wat roepen.
OMG we hebben een kennerVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik ook niet, ik vind het een ei.quote:Op maandag 29 december 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die niet zo'n enorme fan van Vincent is?
Zo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vincent ziet er altijd zo ongezond uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat draaiende dartbord zorgt er wel voor dat alle spelers die op dat dartbord gooien hun wedstrijd winnen.![]()
En hij praat als Frank Rijkaard.quote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Vincent ziet er altijd zo ongezond uit.![]()
Heeft het hoofd alsof er een glas cola overheen is gegooidquote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Vincent ziet er altijd zo ongezond uit.![]()
Stel je voor, Vincent van de Voort met het winnende doelpunt in de WK voetbal finale.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Accuzuur.quote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft het hoofd alsof er een glas cola overheen is gegooidUI Made bij VanilleKwark.![]()
Voor de eerste wedstrijd van vandaag deed Dolan dat tochquote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat draaiende dartbord zorgt er wel voor dat alle spelers die op dat dartbord gooien hun wedstrijd winnen.![]()
oh sorryquote:Op maandag 29 december 2014 15:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voor de eerste wedstrijd van vandaag deed Dolan dat toch![]()
Vincent gaat die Duitser oprollen. Schrijf dat maar op."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
neequote:Op maandag 29 december 2014 15:07 schreef marcodej het volgende:
Vincent gaat die Duitser oprollen. Schrijf dat maar op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Qua hoofd doet hij niet eens zo heel veel onder voor Robben, misschien had Vincent hem wel gescoord.quote:Op maandag 29 december 2014 15:07 schreef BB-King het volgende:
Stel je voor, Vincent van de Voort met het winnende doelpunt in de WK voetbal finale.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die 191 komen er.
Sets: 74 [19x 3-0, 29x 3-1, 25x 3-2, 1x 4-2]
Legs: 304
100+: 761
140+: 429
180: 145
Most maximums: 14, Gary Anderson
Fewest maximums: 1, Laurence Ryder
Most legs played: 33, Darren Webster v Dean Winstanley
Fewest legs played: 12, Terry Jenkins v Laurence Ryder
Highest finish: 164, Terry Jenkins
Lowest highest finish in a match: 40, Robert Thornton
Highest average: 103.02, Gary Anderson
Lowest average: 84.48, Ronnie Baxter
Highest check out percentage: 47.22% (17/36), Gary Anderson
Lowest check out percentage: 0% (0/6), Laurence Ryder![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua hoofd doet hij niet eens zo heel veel onder voor Robben, misschien had Vincent hem wel gescoord.![]()
Vd Voort natuurlijk. Zijn vetpercentage ligt overduidelijk hoger.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Max Hopp had dit als introlied moeten hebben.
Hoeba hoeba hoeba Hopp Hopp Hopp.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
De favoriet volgens de ranking gooit op het bord.quote:Op maandag 29 december 2014 15:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voor de eerste wedstrijd van vandaag deed Dolan dat toch![]()
Zn kaalheid gehalte ook.quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vd Voort natuurlijk. Zijn vetpercentage ligt overduidelijk hoger.AFCA
Koos had dit al voorgesteld ja.quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef BB-King het volgende:
Hoeba hoeba hoeba Hopp Hopp Hopp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat een kutbijnaam, The Dutch Destroyerwat was er nou mis met Greased Lightning Vinnie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
JALALALALA VAN DER VOORT
quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef BB-King het volgende:
Hoeba hoeba hoeba Hopp Hopp Hopp.![]()
![]()
Dus deze gaan winnen:quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vd Voort natuurlijk. Zijn vetpercentage ligt overduidelijk hoger.
Evening Session
Third Round
Tuesday December 30
Afternoon Session
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes![]()
Ja hoorquote:Op maandag 29 december 2014 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fuh![]()
Vanavond wel tijd om te kijken?![]()
Dan wel.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ik denk dat Hamilton viesdikker is dan Wright.quote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus deze gaan winnen:
Evening Session
Third Round
Tuesday December 30
Afternoon Session
Die mof kan er geen klote van joh.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee Wadequote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus deze gaan winnen:
Evening Session
Third Round
Tuesday December 30
Afternoon Session
Ik en Jacques vinden dat je nu onzin uitslaat.quote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die mof kan er geen klote van joh.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: