dat is het ook. Het is een mega mega mega versterker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:35 schreef Mariposas het volgende:
Klinkt grappig stippelrientje! Leuk dat je familie er ook zo veel plezier aan beleeft en meeleeft. Maar het hartje horen met 8 weken met een stethoscoop? Volgens mij is dat zelfs met een doppler pas op z'n vroegst vanaf 10 weken te horen. Zal wel een ultra supersonische stethoscoop zijn dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:45 schreef Gevalletje het volgende:
Ik kon op de echo niet veel meer herkennen Risu! Ga ik over 2 weken vast ook hebben, ben gewent dat ie nog iets kleiner is en goed in beeld komt, zal nu ook wel te groot worden!
Ik gebruik nu Budesonide neusspray, maar vaak om de dag of als ik last heb. Heb geen verkoudheid of holteontsteking, maar allergie en na een tijdje zonder gaat m'n neus toch weer chronisch dichtzitten..
Leuk dat je familie er zo mee bezig is Stippel. Met de stethoscoop heb je geen Angelsounds meer nodig dan!
Goede SEO van Selvaria! Zal vast niks zijn als het op 1mm aankomt en de latere meting alweer anders was, maar extra babyspieken blijft leuk!NTS! En sterkte met je vader
.
Ja, volgens mij zijn dan de banden. Die voel ik ook heel duidelijk als mevrouw zich weer eens uitstrekt. Dan zet ze zo haar voeten erinquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef Gevalletje het volgende:
Heb sinds een paar dagen soms kort een zeurderig gevoel onderin m'n buik, misschien weer m'n darmen.. Maar sinds vandaag ineens ook steekjes onderin m'n buik. Heel laag, achter m'n schaambot of iets erboven. Heeft dat met het groeien te maken?![]()
Hoop dat het herkenbaar is voor iemand hier, ik maak me er nu nog niet te druk om!
dat moet ik alleen per nacht alquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef Risu het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn dan de banden. Die voel ik ook heel duidelijk als mevrouw zich weer eens uitstrekt. Dan zet ze zo haar voeten erinnaja, beter dan in mijn blaas. Ik merk nu wel het vaker naar de wc gaan. (Van gem. 3 keer pd naar gem 5 tot 6 keer pd. Is volgens mij nog niet erg vaak.)
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:25 schreef Risu het volgende:
[..]Deze twee plaatjes zijn van alleen het hoofd. Eentje van schuin bovenaf en een van opzij. Het is nu ook lastig, ze is zo groot geworden
![]()
Dat voel ik dan wel aan mijn buik ook. De schoppen zijn langzaamaan veranderd in schuiven. Een schop is nu zo hard dat ik er van schrik. Doet ze dan ook maar eens per dag nog. Naar buiten toe dan, naar beneden wordt volop geduwt. En dan moet ik ineens zoooo plassen. En af en toe voel ik dus een arm of been voorbij schuiven. Heel gaaf, maar best een irritant gevoel.![]()
Met mijn man gaat het trouwens weer iets beter. Wel pijn nog, maar slapen scheelt een hoop. Zo uitgerust kun je er weer beter tegen. Pds had ik ook even aan gedacht, maar de symtomen verschillen teveel van wat ik erin herken. Dokter denkt nou misschien parasiet, dus daar wordt nou naar gekeken, duurt een week. Als dat het is, is het binnen 2 dagen over. (Dus we hopen daarop) en dan kan de verzorging eindelijk wat meer mijn kant op. Ik ben nu wel klaar met heen en weer lopen om voor meneer wat te pakken. Pak maar eens iets voor mij.
Dacht dat bandenpijn meer aan de zijkant zat? Dit zijn echt ritmische steekjes in het midden, begint best irritant te worden.. Gaat gewoon door als ik rustig zit en baby niet beweegt. Ben nu al een aantal keer naar de wc geweest, iets vaker dan normaal misschien, maar verder niet anders. Heb het idee dat de steekjes in de buurt van m'n blaas zitten juist, ga gelijk weer aan blaasontsteking denken .. Ben ik sinds zwangerschap al 2x op getest, maar was het toen niet. Heb het ook nog nooit gehad dus ik kan het nergens mee vergelijken. Dus hou ik het maar even op groeipijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:28 schreef Risu het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn dan de banden. Die voel ik ook heel duidelijk als mevrouw zich weer eens uitstrekt. Dan zet ze zo haar voeten erinnaja, beter dan in mijn blaas. Ik merk nu wel het vaker naar de wc gaan. (Van gem. 3 keer pd naar gem 5 tot 6 keer pd. Is volgens mij nog niet erg vaak.)
Ik ben overdag juist best een zeikerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat moet ik alleen per nacht aloverdag valt het in verhouding wel mee volgens mij, maar 's nachts wordt ik er simpel van. kan beter op de wc gaan slapen
Ik wacht nog steeds op de energie terugkeer....quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef Krisvc het volgende:
Selvaria, fijn dat alles goed was. En inderdaad, beter het zekere voor het onzekere.
Risu, ik moest je echo even ontcijferen voordat ik ook maar iets door had. Normaal zie ik het snel, maar deze dit keer niet.
NTS, fijn dat je niet alleen hoefde. Jij hoeft niet gestraft te worden voor Draakjes acties.
Gevalletje, zeurderig gevoel onderbuik is hier ook bekend als bandenpijn.
Wat leuk, alle verhalen over bewegen! Daar kijk ik erg naar uit. Nu denk ik af en toe wat te voelen, maar dat lijkt me sterk met 13w3d.
Plassen. Dat is niet zwanger al belachelijk veel. Nu kan ik beter op het toilet blijven zitten denk ik soms.
Wanneer komt energie normaal gesproken weer een beetje terug? Met een week of 16 is normaal toch? Ik heb vandaag boodschappen gedaan en de koelkast ontdooid en heb tot 2 keer toe een dutje moeten doen. Ik ben er een beetje klaar mee en wil wel weer een beetje energie hebben.
Volgens mij heb ik zeker 2 weken veel/meer energie gehad deze zwangerschap. Dat is nu zo'n 10 weken geleden...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de energie terugkeer....
dochter is 5 maanden
Ik word 's nachts wel wakker, maar ga dan bewust niet op internet. Dan blijf ik wakker. Nu val ik redelijk snel weer in slaap (nadat ik geplast heb vaak).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 07:50 schreef NotTheSame het volgende:
* MELD *
Nog steeds alles binnenboord hier!
En jeutje, wat is het rustig hier! Geen nachtbrakers?
Krisvc ik heb deze keer maar een paar weken geen last gehad van vermoeidheid. Dat was in het tweede trimester. Bij Draak had ik er veel minder last van.
Faptist, joh, de gasten mogen blij zijn dat jullie je sowieso nog zo uitsloven voor een verjaardag! En gefeliciteerd met je man!
Schuiven/schoppen doet er hier ook eentje nog steeds trouw op rustmomenten. Mijn hele familie heeft met Nieuwjaar zo'n buikfeest mogen aanschouwen. Zelfs mijn schoon-nichtje (7wkn geleden bevallen) had het bij haar nog nooit zo erg gezien als bij mij.
Zo, ik ga de rest van de familie eens wakker maken. Mooie tijd vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |