Ik zou ook niet naar www.radio2.nl/www.radio2.nl gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij niet?
http://www.radio2.nl/www.(...)van-uur-tot-uur.html
Natte droom?quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb vannacht over Maggie macneal gedroomd, ze zat bij me in de klas![]()
Top2000 doet rare dingen met je.
Ja op een of andere manier weten collega's altijd bijzonder creatief en humoristisch uit de hoek te komen. Overal hetzelfde.quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Er was in m'n droom iets mis in het kleine magazijntje in het restaurant, en ik werd geëlektrocuteerd toen ik de deurklink vastpakte![]()
Ik zei dat de volgende dag op werk, dus iedereen alleen maar grappen dat ik vandaag maar niet het magazijntje in moest gaan
quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij niet?
http://www.radio2.nl/www.(...)van-uur-tot-uur.html
Prutsersquote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar www.radio2.nl/www.radio2.nl gaan.
Zekerquote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier weten collega's altijd bijzonder creatief en humoristisch uit de hoek te komen. Overal hetzelfde.
Daarom wilden ze terug naar de kust.quote:
eigenlijk wel, was wel een nakomertjequote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef essnhills het volgende:
Is het erg als ik zeg dat dit me niks zegt?
quote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker terug naar de kust geweest
quote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom wilden ze terug naar de kust.
Neh..quote:
Een Fiat Panda?quote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet vandaag mijn auto leeghalen, morgen nieuwe ophalen
Laat je de motor wel zitten?quote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet vandaag mijn auto leeghalen, morgen nieuwe ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |