Niks mis met dit nummerquote:Op maandag 29 december 2014 12:32 schreef D. het volgende:
Stemmen zou eigenlijk alleen moeten mogen als je kiesrecht hebt
en man bent!quote:Op maandag 29 december 2014 12:32 schreef D. het volgende:
Stemmen zou eigenlijk alleen moeten mogen als je kiesrecht hebt
I Could Never Take the Place of Your Manquote:Op maandag 29 december 2014 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oef, lastig. The Cross? The Beautiful Ones? Controversy? When Doves Cry?
quote:Op maandag 29 december 2014 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
To sail on a dream on a crystal clear ocean,
To ride on the crest of a wild raging storm
To work in the service of life and the living,
In search of the answers of questions unknown
To be part of the movement and part of the growing,
Part of beginning to understand,
Aye Calypso the places you've been to,
The things that you've shown us,
The stories you tell
Aye Calypso, I sing to your spirit,
The men who have served you so long and so well
Hi dee ay-ee ooo doo-dle oh
Oo do do do do do doo-dle ay yee
Doo-dle ay ee
quote:Op maandag 29 december 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n enorme hekel aan dit liedje
Als je John B. heet is het voorbestemdquote:Op maandag 29 december 2014 12:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo heet de plaatselijke autosloperij hier.
Slechte herinneringen ook, misschien komt het daardoorquote:
D. kent een betrouwbarequote:Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef peaceman het volgende:
the worst trip... jaja... andere dealer zoeken!
Ik ook, verdorie.quote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zat helemaal in het liedje en nu ben ik boos, heel boos
Ja stream loopt wat achterquote:
Die draaien ze helaas nooit inclusief koortje. Is de single zonder koortje? Noobie?quote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
5. You Can't Always Get What You Want
Paulquote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zit klaar voorThe Modfather
quote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
You do something to me.
Bonnetje is kwijt, bij het oud vuil dan maarquote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebben we het bonnetje nog? kunnen we 'm terugbrengen naar Q?
Hij begon vorig jaar best ok en tussen de middag is hij vaak ook wel te doen, maar dit jaarquote:Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Bonnetje is kwijt, bij het oud vuil dan maar
Ik heb er altijd jeuk van gekregenquote:Op maandag 29 december 2014 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij begon vorig jaar best ok en tussen de middag is hij vaak ook wel te doen, maar dit jaar
veel vooralquote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen het intro echt mooi, de rest is gewoon een leuke gimmick.
Wat zouden ze hebben gebruikt toen ze dit schreven?
misschien weet D. het?quote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen het intro echt mooi, de rest is gewoon een leuke gimmick.
Wat zouden ze hebben gebruikt toen ze dit schreven?
quote:“‘I Am the Walrus’ was made up of three distinctly different songs—the first is the beginning of the song, which John was given the idea of by hearing a distant police siren. The second song was about John sitting in his garden at home ("sitting in an English garden…”). The third was a song which was invented after John learned that a teacher was having his students study Beatles songs for meaning. John created the song with nonsense lines such as “elementary penguins”, “sitting on a cornflake”, and “crabalocker”. John later said “Let (the students) work that one out.”
Pete bestquote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie drumt er eigenlijk bij de beatles?
Ach er zijn users die het slechter hebben getroffenquote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ergens een verkeerde indruk achtergelaten geloof ik
Harrison toch?quote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie drumt er eigenlijk bij de beatles?
quote:
oh ja? Ik nietquote:Op maandag 29 december 2014 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook wel het eea gebruikt hoor.
Tot volgend jaarquote:
Ik ook. Koffie en wijn en chocolaquote:Op maandag 29 december 2014 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook wel het eea gebruikt hoor.
Wat braaf.quote:
quote:
Halloquote:Op maandag 29 december 2014 12:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook. Koffie en wijn en chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |