Heb je wel op nieuw deel openen geklikt?quote:Op maandag 29 december 2014 11:08 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom is dit gelinkt en de andere niet?
jaquote:Op maandag 29 december 2014 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je wel op nieuw deel openen geklikt?
Een watte in mijn sigquote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef DrNick het volgende:
Bondagegod, heb je een emoji in je sig?
Jij hebt ook geen Emoji-extensie.quote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Vaag... Hier is het gewoon een klein grijs hartje.
Klopt. Ik heb gewoon de code: #10084 gebruikt... Raar dat ook alleen het eerste hartje anders is en de tweede niet.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef bondage het volgende:
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ★ Ro-ald ★ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Bondagequote:Op maandag 29 december 2014 14:53 schreef bondage het volgende:
[..]
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ★ LittleBrownie ★ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Ik nietquote:Op maandag 29 december 2014 14:54 schreef bondage het volgende:
Weten jullie nog? Vroegah in MSN had iedereen dat in zijn naam
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik nietik had het meestal wel simpel
Jatog allochtonenpridequote:Op maandag 29 december 2014 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Gewoon m'n voornaam.
Fuck the popo.
Ik ook. Schoot me ineens weer te binnen, van die breezahsletjes met hun popi jopi gedragquote:Op maandag 29 december 2014 14:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik nietik had het meestal wel simpel
als iemand taakstraf kreeg halve wijk allemaal #FREEDIEENDIEquote:
En dan tien keer offline online gaanquote:Op maandag 29 december 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als iemand taakstraf kreeg halve wijk allemaal #FREEDIEENDIE
Vrij chanant altijd.
Ja. Chanant.quote:Op maandag 29 december 2014 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan tien keer offline online gaan
Ah jaquote:Op maandag 29 december 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
en met cito ging iedereen citoscore in msn naam zetten
plaatsvervangende schaamde ook weer.
Hoe was je kerst?quote:
Niet zo leukquote:
ahh wollah wat een zemmelsquote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zo leuk![]()
Ik had eerste kerstdag met iemand afgesproken maar die gaf een paar dagen van tevoren aan dat ze niet meer wou. Ik kon toen niets anders meer regelen dus zat alleen thuis. Heb beide kerstdagen maar gewerkt.
Zo'n FOK!ster toch?quote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zo leuk![]()
Ik had eerste kerstdag met iemand afgesproken maar die gaf een paar dagen van tevoren aan dat ze niet meer wou. Ik kon toen niets anders meer regelen dus zat alleen thuis. Heb beide kerstdagen maar gewerkt.
Awhquote:Op maandag 29 december 2014 15:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Niet zo leuk![]()
Was met iemand van FOK! inderdaad. Familie had al andere dingen gepland, kerstmarkten enzo en daar had ik geen belang bij. Ben dit weekend nog wel bij ouders langs geweest maar vond het wel erg klote dat de kerst zo verlopen was. Had me er echt op verheugd.quote:Op maandag 29 december 2014 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo'n FOK!ster toch?
Hoezo niet met familie gedaan dan?
Nawhquote:Op maandag 29 december 2014 15:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Was met iemand van FOK! inderdaad. Familie had al andere dingen gepland, kerstmarkten enzo en daar had ik geen belang bij. Ben dit weekend nog wel bij ouders langs geweest maar vond het wel erg klote dat de kerst zo verlopen was. Had me er echt op verheugd.
Fipo op 0.00.00quote:Op maandag 29 december 2014 15:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nawh
Gewoon jaarwisseling heel leuk vieren dan
Neenquote:
Geen idee, ben ik waarschijnlijk ook alleen. Ouders gaan naar familie die ik niet mag en broertje heeft wat anders die dag.quote:Op maandag 29 december 2014 15:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nawh
Gewoon jaarwisseling heel leuk vieren dan
FOK! neemt je leven over, doe normaal.quote:
Vrienden dan?quote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee, ben ik waarschijnlijk ook alleen. Ouders gaan naar familie die ik niet mag en broertje heeft wat anders die dag.
Nonsens.quote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FOK! neemt je leven over, doe normaal.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga het vieren met DrNick, bondage
Goed puntquote:
Wonen me te ver weg, heb geen zin om die dag veel te gaan reizen en kost gewoon veel geld.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
Bondage ga met Dr.Nick 2cB doen op oud en nieuw
quote:
Preciesquote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
ew ewquote:
2cB? Wasda?quote:Op maandag 29 december 2014 15:08 schreef Ro-ald het volgende:
AD-Blockquote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Tegenwoordig zitten er meerdere ads in YouTube videos?
Op mobiel werkt dat nietquote:
dronk. Toen was ik nog een klein knulletje kquote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je dronk wel een tray Monster per dag
Maar verder wel matige browser.quote:Op maandag 29 december 2014 15:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dolphin heeft misschien wel plug-ins.
Mehhhh, ok, kan niet klagen I guess.quote:
Klinkt ook niet leukquote:Op maandag 29 december 2014 15:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mehhhh, ok, kan niet klagen I guess.
En die van u?
quote:
Beter Chrome ja.quote:Op maandag 29 december 2014 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar verder wel matige browser.
Inb4 Hork die nu binnenstormt
I've got stuff to doquote:
Meh meh, geen sneeuw en zo he.quote:Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt ook niet leuk
Ja was prima zoals gewoonlijk
Wij allemaal. Daarom klampen we ons hier vast.quote:
Sneeuwquote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh meh, geen sneeuw en zo he.
En dat is prima lijkt mij dan.
Hoe is het met de hossels?
Preciesquote:
quote:
Haten op sneeuwquote:
En ik moet ook nog een verslag afmaken en autotheorie leren.quote:
Wat is er leuk aan sneeuw?quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haten op sneeuwDas bijna net zo erg als haten op Surge.
En orly? Details pl0x.
Ah, je gaat eindelijk voor je rijbewijs?quote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik moet ook nog een verslag afmaken en autotheorie leren.
Autotheorie is easy johquote:Op maandag 29 december 2014 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik moet ook nog een verslag afmaken en autotheorie leren.
Gister tot 03:00 naar buiten zitten kijken met een kopje thee. Werd ik wakker..80% weg.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gister tot 03:00 naar buiten zitten kijken met een kopje thee. Werd ik wakker..80% weg.
Alles!quote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan sneeuw?![]()
Wat wil je weten?
Ohquote:Op maandag 29 december 2014 15:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gister tot 03:00 naar buiten zitten kijken met een kopje thee. Werd ik wakker..80% weg.
Gewoon parasol meenemen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Vakantie? Ik zit gewoon op kantoor te werken
Geo4kantquote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Alles!
Ehrm, wie/wat/waarom/hoe.
Laten we daar eens mee beginnen.
In de trein zeker? Grapjas.quote:Op maandag 29 december 2014 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon parasol meenemen.
Use your imagination!
quote:
Ja, weet ik. Vooral vergeleken met de shit die ik normaal moet leren. Maar goed, moet ik wel even een keertje lezen voor de zekerheid.quote:
99% kan autorijden dus zo moeilijk is het nou ook weer nietquote:
Truequote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Vooral vergeleken met de shit die ik normaal moet leren. Maar goed, moet ik wel even een keertje lezen voor de zekerheid.
quote:
Moet nog een afspraak maken als het me uitkomt.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Tenzij je achter twee goed gevormde fietsende dames aan het rijden bent.
Juist als je dan faalt hè...quote:Op maandag 29 december 2014 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
99% kan autorijden dus zo moeilijk is het nou ook weer niet
Dat moet wel echt 3 weken van tevoren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet nog een afspraak maken als het me uitkomt.
Ohquote:Op maandag 29 december 2014 15:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet nog een afspraak maken als het me uitkomt.
Omdat nietquote:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan iets wel drie weken onthouden hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat moet wel echt 3 weken van tevoren.
Ik heb hem ook niet in 1 keer gehaaldquote:
Ik heb wel eens gezien dat iemand er van tevoren heel makkelijk over dacht...quote:
Kijk dat is dan weer tof.quote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat niet![]()
Hier in Amersfoort zijn wel wat hoogteverschillen. Beetje sneeuw erbij en lijkt net een skipiste.
Meet dat het lang duurt voor je een keer examen kan doen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan iets wel drie weken onthouden hoor.
Geen haast, heb nog 15 lessen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Meet dat het lang duurt voor je een keer examen kan doen.
quote:
Misschien ook een idee voor Braddiequote:Op maandag 29 december 2014 15:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat deed nadat ze 10 keer gezakt was
en geslaagd natuurlijk!quote:Op maandag 29 december 2014 15:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat deed nadat ze 10 keer gezakt was
Niet 15quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien ook een idee voor Braddie
Dan wil ik 100 euro voor die 100 eisen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef Rezania het volgende:
Moet wel in het Engels en aan 100 eisen voldoen.
500 cent kan je krijgen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan wil ik 100 euro voor die 100 eisen.
Aaaahquote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef bondage het volgende:
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ★ Amarantha ★ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Walmart zekerquote:
:Squote:
Wat is dat? Een slang die zich achter twee paaltjes verstopt?quote:
Watquote:
Oh, dit is blijkbaar 10x platina, over 50 delen hebben we 10x rhodium.quote:
Feest.quote:Op maandag 29 december 2014 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dit is blijkbaar 10x platina, over 50 delen hebben we 10x rhodium.
katten hebben ook gevoelensquote:
Planten ook, maar daar hebben vegetariers ook schijt aanquote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
katten hebben ook gevoelens
vegetariersquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Planten ook, maar daar hebben vegetariers ook schijt aanhypocriet wel
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook lief en mega fijn om mee te knuffelen
ik had het eerder over dat je een downiehoofd hebtquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook lief en mega fijn om mee te knuffelen
quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik had het eerder over dat je een downiehoofd hebt
quote:
Planten ookquote:
Dubbel genaaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ho ho ho niet fucken met geoquote:
Bijna even slecht als Police Academy.quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond home alone 5..ik dacht dat er maar 4 waren, waarvan 3 en 4 om te janken zijn
quote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dubbel genaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bemoei je er niet mee ja.quote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ho ho ho niet fucken met geo
Kom danquote:
quote:
plsquote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha ik gooi je zo in een container joh
hoi heppiequote:
Ruben Nicolaiquote:
Hey el-beequote:
Hoe kan ze vreemd gaan als we niets hebben?quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geo ze gaat vreemd. LB heeft Nicolai vast al een keer geneukt.
Ohjee paniekquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geo ze gaat vreemd. LB heeft Nicolai vast al een keer geneukt.
WoWquote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hey el-bee
Wat zijn iedereens plannen met o&n? Ook vuurwerk in WoW bekijken?
Nog steeds geen relatie met LB?quote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kan ze vreemd gaan als we niets hebben?
quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog steeds geen relatie met LB?
Als ik een date had met haar vroeg ik haar meteen de volgende dag en natuurlijk zei ze dan ja
Niet gespeeldquote:Op maandag 29 december 2014 19:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
WoW, vuurwerk in Animal Crossing
En toen werd je wakker.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog steeds geen relatie met LB?
Als ik een date had met haar vroeg ik haar meteen de volgende dag en natuurlijk zei ze dan ja
quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet gespeeldwel sinds kort 3DS
kan ik ook onderweg gamen
DDDD
In welk wereld zit jij nou weerquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je me emogiffen maar is gewoon zo
Weet ik nietquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In welk wereld zit jij nou weer
Ben je met DrNick?quote:
Tot nu toe enkel Pokemon. Maar ik heb mijn oog op Luigi's Mansion 2. Jij nog aanraders?quote:
Family Guyquote:
Kirby, Zelda, Super Smashquote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tot nu toe enkel Pokemon. Maar ik heb mijn oog op Luigi's Mansion 2. Jij nog aanraders?
Super Mario 3D Land.quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tot nu toe enkel Pokemon. Maar ik heb mijn oog op Luigi's Mansion 2. Jij nog aanraders?
Vond hem tegenvallenquote:Op maandag 29 december 2014 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Super Mario 3D Land.
VVVVVV
Ocarina of Time
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een Kirby game voor de 3DS?
Op verlanglijstje.quote:
Ik vond hem wel geinig. Het is wat je er van kan verwachten, en het is in feite Super Mario waarbij je ineens de diepte in kan.quote:
Dat zeg ik niet. Wel is het tijdloos.quote:Op maandag 29 december 2014 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee duidelijk is Home Alone de crème de la crème.
quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga misschien kijken voor een tweede kat/poes.
Leukquote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga misschien kijken voor een tweede kat/poes.
Ja cutequote:
Sowieso.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook als ze naar de dierenarts moeten?
Kromme redenatie, maar oké. Ja de referentie is grappig, maar wie maakt hem? Een scrollende lijst met titels van oude meuk is niet grappig, dus kennelijk is er toch wel een bepaalde kunst aan. Alsof er geen waarde is in een parodie. Plus dat er best wel leuke afleveringen waren die niet geheel hingen op referenties aan ander werk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Wel is het tijdloos.Family Guy moet het enkel hebben van referenties naar dingen die wel leuk zijn. Dat is de reden waarom je lacht. Niet omdat Family Guy zelf zo leuk is.
Dat zei ik gisteravond ookquote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, eens even een videootje zoeken.
Eens, afwassenquote:Op maandag 29 december 2014 19:20 schreef Ro-ald het volgende:
Maar eerst wil ik een mini vaatwasser aanschaffen.
Ik haat afwassen.
Prijzig welquote:Op maandag 29 december 2014 19:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt me echt chill een mini vaatwasser kan ook gewoon op mijn aanrecht.
Nonsens.quote:Op maandag 29 december 2014 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee joh anders gaat hij 2cB doen en dan gaat ie van mijn balkon afspringen.
Heb je geen plaats voor zo'n grote dan?quote:Op maandag 29 december 2014 19:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat wel. maar heb ik er wel voor over.
Nooit meer afwassen
Zou wel kunnen, maar ik weet niet of ik een aansluiting daarvoor heb.quote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je geen plaats voor zo'n grote dan?
Kan op het keukenblok aangesloten wordenquote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar ik weet niet of ik een aansluiting daarvoor heb.
Oh oke, dan ga ik misschien wel voor een grote.quote:Op maandag 29 december 2014 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan op het keukenblok aangesloten worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |