erg grappig die mishandelde aligatorquote:
Wat een deskundig volk!quote:
Quaid! Start the reactor!quote:Op maandag 29 december 2014 01:33 schreef DeHovenier het volgende:
If you see it you'll shit bricks....
[ afbeelding ]
Haha echt geniaal dat al die pijpen mislukkenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:54 schreef longinus het volgende:
[..]
erg grappig die mishandelde aligator
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:54 schreef longinus het volgende:
[..]
erg grappig die mishandelde aligator
Ik schaam me. Ik wist niet eens dat daar een verschil tussen zat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is toch echt een krokodil. Je kan namelijk alle tanden zien terwijl de bek gesloten is.
Dan zou ik zeggen dat het een alligator is. Snuit is nu redelijk rond.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:46 schreef longinus het volgende:
Alligator = ronde snuit
krokodil = spitse snuit
Dat is dan weer niet waar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:57 schreef Catch22- het volgende:
En alligators leven in zoet en kroks in zout water, waardoor alligator aannemelijker is
Dat zijn wel heel veel niet grappige plaatjes op een rij.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:55 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Pssst page up and page down op je toetsenbord*quote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef Geralt het volgende:
DIE PIZZA HEEFT ERVOOR GEZORGD DAT IK RSI IN MN SCROLLVINGER HEB GEKREGEN EN BEDANKT GODVERDOMME
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:49 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nog een paar maanden wachten!
[ afbeelding ]
En danquote:Op woensdag 31 december 2014 16:49 schreef TheStranger1158 het volgende:
Nog een paar maanden wachten!
[ afbeelding ]
Degene die die film gemaakt heeft moeten ze een nekshot geven met zn VVSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me daar niet druk meer over... gezonder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Degene die die film gemaakt heeft moeten ze een nekshot geven met zn VVS![]()
![]()
!!!
Nee, bij de AA.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:23 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is dat om de hoek bij de Jelinek ofzo
Mijn hemel!quote:
Ja, mensen denken niet echt na, als ze wat willen weggooien, ook bij vuilbakken, dan gaan ze het er bovenop stapelen, ipv het er naast te zetten.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:32 schreef elkravo het volgende:
[..]
Mijn hemel!
En dan komt die glasbakwagen... moet ie eerst alle flessen op de metalen delen verwijderen alvorens hij de bak kan hijsen.
House muziek is inderdaad het beste voor die gast. en dan thuis singeltjes maken, geen live voorstellingenquote:
Tja je betaalt er toch voor, dan is het de taak van de gemeente dat het werkt. Ik snap het wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, mensen denken niet echt na, als ze wat willen weggooien, ook bij vuilbakken, dan gaan ze het er bovenop stapelen, ipv het er naast te zetten.
als je het er naast zet dan legen ze alleen de bak en laten ze de rest staanquote:Op zondag 4 januari 2015 17:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, mensen denken niet echt na, als ze wat willen weggooien, ook bij vuilbakken, dan gaan ze het er bovenop stapelen, ipv het er naast te zetten.
Niet opmerkelijk. Gewoon makkelijkste point of entrance.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:17 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat vind ik wel, op zijn minst opmerkelijk.
Evert en Evelienquote:
ieuwwwwquote:
die vent met zijn tong naar buiten broek op half 7 laat even zijn pose zien, de tering wat een figurenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:33 schreef Pulzzar het volgende:
Een heleboel domme mensen bij elkaar. Inclusief de interviewer die denkt dat Melbourne de hoofdstad van Austria is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Volgens mij ben je zelf een beetje dom. Ten eerste heeft die het niet over de hoofdstad van een land. Ten tweede zegt hij expres Melbourne, want hij doet alsof die denkt dat die jongen uit Australië komt, dat is de grap. Ten derde is dit filmpje nog van voor het bombardement.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:33 schreef Pulzzar het volgende:
Een heleboel domme mensen bij elkaar. Inclusief de interviewer die denkt dat Melbourne de hoofdstad van Austria is.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:51 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is een lange, daarom in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is inderdaad een sterke en indrukwekkende cartoon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zozeer funny, als wel ijzersterk!
Ik ook. Raar dat andere mensen dat niet van hun tandarts geleerd hebben! En ze schuimen ook nooit en lopen door het huis met de tandenborstel, WEIRD.quote:
Ik vind dit zo mooi. Al die flippende huismoeders erbij ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:38 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jongeren-huismoeders
die reactie van de huishoudbeurs zelf vind ik wel klassequote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi. Al die flippende huismoeders erbij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik eens gehad met m'n telefoonquote:
Die mensen zijn dus de reden dat Jihadisten graag een bus of een trein opblazenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef boempa het volgende:
Iemand hier die een 2de hands koran voor een habbekrats wilt verpatsen?
Ik begrijp het ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die mensen zijn dus de reden dat Jihadisten graag een bus of een trein opblazen
ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #53. Alle shoppers verzamelen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:25 schreef boempa het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel.
Als iemand het Vliegende Spaghettimonster beledigt, word ik ook pislink
Noooooooooooooo!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #53. Alle shoppers verzamelen!
Je vreet je eigen god op?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:40 schreef boempa het volgende:
[..]
Noooooooooooooo!
I call jihad on you, chamala chamala chamala
* eet ondertussen zijn bordje spaghetti leeg.
Eeh nee. Want hetzelfde kunnen ze met een bijbel doen en dan verwacht ik minder snel bussen boem boemquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Eeh nee. Want hetzelfde kunnen ze met een bijbel doen en dan verwacht ik minder snel bussen boem boemquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Genoeg plekken in 'Murica waar je de dag ook niet overleeft als je dat met een bijbel doet. Een probleem aankaarten, is iets anders dan als een klein kind jennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 09:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Eeh nee. Want hetzelfde kunnen ze met een bijbel doen en dan verwacht ik minder snel bussen boem boem![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:21 schreef Holy_Goat het volgende:
tering![]()
Was bezig met wat gitaar muziekjes browsen op youtube via de 'related' videos... maar man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is jouw smaak dan? Wat is hier zo oog en oor aids aan?
When all else fails, you always have delusion.
quote:
quote:
Meeste wel eigenlijk. Maar dit Is zo slecht dat het weer goed Is gewoon :pquote:Op zondag 11 januari 2015 13:56 schreef Mirel het volgende:
[..]Wat is jouw smaak dan? Wat is hier zo oog en oor aids aan?
Zeepquote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Deze met iets meer veiligheidsmaatregelen
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:03 schreef smegmanus het volgende:
http://www.2dehands.be/au(...)-full-217483370.html
Ik versta het niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |