Als ik een huishoudster inhuur bepaal ik toch wat ze doetquote:Op maandag 29 december 2014 06:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat volledige privatisering dat beter gaat maken?
Ik kan dat echt heel moeilijk handelen allemaal. Ben geneigd om iedere bedelaar/zwerver geld te geven, maar ik weet ook dat dat geen oplossing is aangezien dat geld grotendeels naar bendes zal gaan.quote:Op maandag 29 december 2014 06:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze bedelen hier ook gewoon in restaurants. Of verkopen sokkenook kinderen van 8 die s nachts nog bedelen
Hier in Mendoza gelukkig veel minder. Die mensen doen het niet uit luxe maar stoor me er extreem aan
Mijn oma is nu 92 en ik zou niet weten hoe ze het zonder al die verpleging en hulp zou moeten redden. Mijn moeder heeft ook niet alle tijd. Ze moeten alles behalve bezuinigen op ouderenzorg.quote:Op maandag 29 december 2014 06:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar daar gaat de gemeente zich nu mee bemoeien hè
Dan hoeven bij je oma of opa nog maar 2x per jaar de ramen gezeemd te worden en de koelkast kan best een keer per jaar.
Geen toekomst maar feit.
äls ze al hulp krijgen, als de 88 jarige nog kan staan kan ie ook best z'n eigen huishouding nog doen
Nee. Dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 29 december 2014 06:11 schreef Mortaxx het volgende:
Die oudjes zouden het trouwens best zelf kunnen betalen
Ewa chevyquote:
Pas op, hier maakt heel nederland nu ongeveer een denkfout mee. Er is een kleine groep welvarende oudjes die het zich kunnen veroorloven, ( ook niet lang meer want wat ze moeten betalen is absurd)quote:Op maandag 29 december 2014 06:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik een huishoudster inhuur bepaal ik toch wat ze doet
Die oudjes zouden het trouwens best zelf kunnen betalen
Jawel.hoor zijn vaak rijker dan je denkt. Zeker als je een generatie jonger neemt dan de alleroudstequote:
Ja joh.quote:Op maandag 29 december 2014 06:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel.hoor zijn vaak rijker dan je denkt. Zeker als je een generatie jonger neemt dan de alleroudste
Heb je de nieuwe reclamaspotjes van het rijk gezien?quote:Op maandag 29 december 2014 06:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Mijn oma is nu 92 en ik zou niet weten hoe ze het zonder al die verpleging en hulp zou moeten redden. Mijn moeder heeft ook niet alle tijd. Ze moeten alles behalve bezuinigen op ouderenzorg.
Niet doen want dan slaap je uit en kan je morgen avond weer niet slapenquote:
ja boeie toch vakantiequote:Op maandag 29 december 2014 06:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet doen want dan slaap je uit en kan je morgen avond weer niet slapen
niet zo stoer doen jijquote:
Ja, die bestaat geeneens.quote:
Ik ga maar slapenquote:
Zou je het topic waar gestemd moest worden misschien al op slot kunnen doen? dat is voor hoink miss wat makkelijker dan dat er nu nog mensen blijven posten.quote:
Ja same here, maar zo denkt iedereen die jong is denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 06:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen
Ik denk trouwens niet dat ik het erg zou vinden om op mn 80 dood te gaan. Wat voegen die jaren erna nu toe
Onze generatie gaat later 24/7 lan party's houden in het verzorgingstehuis. Consoles everywhere. Ik heb er al wel zin in.quote:Op maandag 29 december 2014 06:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen
Ik denk trouwens niet dat ik het erg zou vinden om op mn 80 dood te gaan. Wat voegen die jaren erna nu toe
Ik heb mijn lever en longen tegen die tijd toch al kapot gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 06:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Onze generatie gaat later 24/7 lan party's houden in het verzorgingstehuis. Consoles everywhere. Ik heb er al wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |