Nou ja, wat mij betreft zou de enige reden om recht op meer te hebben een handicap of ziekte moeten zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 05:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel dat je ook echt van bijstand tot hra, alle toeslagen moet afschaffen om het betaalbaar te krijgen . Maar politici kennende gaan ze toch weer ermee rommelen. Cadeautjes links en recht willen waardoor het niet in te voeren is
Dag kind, morgen je kamer opruimen.quote:
Eigenlijk best vreemd dat ik hier wel een voorstander van benquote:Op maandag 29 december 2014 05:52 schreef Mortaxx het volgende:
Sowieso zou het een grote inkrimping van de overheid betekenen en dat gebeurt nooit
Is goed mam.quote:Op maandag 29 december 2014 05:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag kind, morgen je kamer opruimen.
Kan je zelf aanvullende verzekering voor nemenquote:Op maandag 29 december 2014 05:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, wat mij betreft zou de enige reden om recht op meer te hebben een handicap of ziekte moeten zijn.
Nah, dat wordt mij te libertarisch.quote:Op maandag 29 december 2014 05:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je zelf aanvullende verzekering voor nemen
Al die werkloze ambtenarenquote:Op maandag 29 december 2014 05:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eigenlijk best vreemd dat ik hier wel een voorstander van ben
godverquote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 339
Ja, dat is dus ook waar ik een beetje mee zit.quote:
13:00 sta ik voor je deur.quote:Op maandag 29 december 2014 05:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hallo kijk hoe laat het is
Ik moet nu echt gaan slapen van mama..
Die wil je niet los hebben lopen hoorquote:
Zeg dan dat je niet kan verzekeren voor aangeboren handicap a zemmelquote:Op maandag 29 december 2014 05:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, dat wordt mij te libertarisch.
Die was beter geweest iddquote:Op maandag 29 december 2014 05:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg dan dat je niet kan verzekeren voor aangeboren handicap a zemmel
Je gaat gewoon meequote:Op maandag 29 december 2014 05:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je ff aan Yv vragen of we niet ergens heen gaan ofzo.
Ze krijgen wel een basisinkomenquote:Op maandag 29 december 2014 05:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat is dus ook waar ik een beetje mee zit.
Hmz is veel te moeilijk allemaal dit man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |