Omdat de overheid niet voor iedereen geluk kan maken, hoewel Linkse mensen dat wel graag zien. Dat is onmogelijk, dat zullen mensen zelf moeten doen.quote:Op maandag 29 december 2014 04:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ten koste van.., maar dat doet er in de ogen van veel mensen niet toe.
Ik zei net dat ik dat ging doen schat.quote:Op maandag 29 december 2014 04:24 schreef -supergirl- het volgende:
Ga gwn slapen stomme vakantiekutkinderen
De overheid is goed, mits de overheid uit linksen bestaat.quote:Op maandag 29 december 2014 04:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou op met de overheid van alles de schuld te geven
Dit. De overheid is pure aids.quote:Op maandag 29 december 2014 04:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 04:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De overheid is in de essentie slecht, daarom is een linkse overheid nog slechter dan een terughoudendere overheid.quote:Op maandag 29 december 2014 04:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
De overheid is goed, mits de overheid uit linksen bestaat.
Net als Rand zeker. Tot je de overheid nodig hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 04:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De overheid is in de essentie slecht, daarom is een linkse overheid nog slechter dan een terughoudendere overheid.
Nee hoor. Nooit nodig gehad en zal liever dood gaan dan de overheid nodig hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 04:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als Rand zeker. Tot je de overheid nodig hebt.
Wat zou ik moeten googlenquote:Op maandag 29 december 2014 04:27 schreef deadprez het volgende:
Even wachten tot inso gegoogled heeft natuurlijk
Houd die gedachte vast.quote:Op maandag 29 december 2014 04:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Nooit nodig gehad en zal liever dood gaan dan de overheid nodig hebben
Je hebt de overheid voor bijna niets nodig, enkel voor veiligheid bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 december 2014 04:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als Rand zeker. Tot je de overheid nodig hebt.
Van jou weet ik dat je beter weet.quote:Op maandag 29 december 2014 04:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt de overheid voor bijna niets nodig, enkel voor veiligheid bijvoorbeeld
topkek, schrijf je uit en ga in een hutje op de hei wonen pls.quote:
Een overheid die zelfbescherming verbiedquote:Op maandag 29 december 2014 04:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt de overheid voor bijna niets nodig, enkel voor veiligheid bijvoorbeeld
Noem drie dingen die enkel door de overheid kunnen worden geregeldquote:Op maandag 29 december 2014 04:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat je beter weet.
Waar heb ik overheids hulp gehad die niet opgedrongen werdquote:Op maandag 29 december 2014 04:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
topkek, schrijf je uit en ga in een hutje op de hei wonen pls.
Veiligheid, gezondheidszorg, onderwijs.quote:Op maandag 29 december 2014 04:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem drie dingen die enkel door de overheid kunnen worden geregeld
2x onzinquote:Op maandag 29 december 2014 04:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veiligheid, gezondheidszorg, onderwijs.
Onderbouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |