Abo's en het gedoe eromheen=Dannyquote:Op maandag 29 december 2014 05:33 schreef Fylax het volgende:
Maar eh Yvonne je zegt wij gaan daar niet over. Van welke afdeling ben jij dan?
Wat ben je toch ook een topvrouw dat je de rest doet..quote:Op maandag 29 december 2014 05:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Abo's en het gedoe eromheen=Danny
De rest doe ik
quote:Op maandag 29 december 2014 05:37 schreef deadprez het volgende:
Daarom moet 'ie ook gewoon openblijven.
Lach maar, ik kan enorm lekker kokenquote:
Loop je tegen je echte moeder ook zo te slijmen de godganse dag¿quote:Op maandag 29 december 2014 05:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een topvrouw dat je de rest doet..
Mendozaquote:Op maandag 29 december 2014 05:36 schreef deadprez het volgende:
Waar zit je nu ergens trouwens, mortie?
Ik wil wel een keer komen eten anders.quote:Op maandag 29 december 2014 05:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lach maar, ik kan enorm lekker koken
Dit dus. Elke dag wacht ik op het avondeten,nieuwsgierig wat je gekookt hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 05:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lach maar, ik kan enorm lekker koken
Dat is Yvonne.quote:Op maandag 29 december 2014 05:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Loop je tegen je echte moeder ook zo te slijmen de godganse dag¿
Alsof Argentinië een goed voorbeeld is van een links land.quote:Op maandag 29 december 2014 05:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mendoza
Will help trouwens zien waar links beleid in de praktijk toe leidt?
ey davidquote:
Afdeling gezeligheidquote:Op maandag 29 december 2014 05:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Abo's en het gedoe eromheen=Danny
De rest doe ik
Je hebt toch wel facebookquote:Op maandag 29 december 2014 05:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat niet op m'n tel, misschien dat Yv nog een foto van ons heeft.
Srs, ik vind dit vrij raar.quote:Op maandag 29 december 2014 05:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's met mama op FB. En Yv ook niet.
Godverdomme zeker een uitkering1!1 ga werken kut buitenlanderquote:Op maandag 29 december 2014 05:41 schreef deadprez het volgende:
oké mensen staan al op enzo nog een peuk en dan ga ik echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |