Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 29 december 2014 03:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij SGP stemt.
30 miljoen geld van gemeente naar een voetbalclub terwijl steeds meer mensen naar voedselbank moeten. Wat een stadquote:
Mortie weet vast wel hoeveel belasting PSV betaalt en hoeveel PSV de horecasector oplevert.quote:Op maandag 29 december 2014 03:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
30 miljoen geld van gemeente naar een voetbalclub terwijl steeds meer mensen naar voedselbank moeten. Wat een stad
Ik ken eerlijk gezegd niet alle details van die shit, maar het komt inderdaad een beetje raar over.quote:Op maandag 29 december 2014 03:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
30 miljoen geld van gemeente naar een voetbalclub terwijl steeds meer mensen naar voedselbank moeten. Wat een stad
horecasectorquote:Op maandag 29 december 2014 03:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mortie weet vast wel hoeveel belasting PSV betaalt en hoeveel PSV de horecasector oplevert.
Staat dat ook op teletekst?quote:Op maandag 29 december 2014 03:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mortie weet vast wel hoeveel belasting PSV betaalt en hoeveel PSV de horecasector oplevert.
Nou ja, dat is ook niet niks hè.quote:
wij van wc-eendquote:Op maandag 29 december 2014 03:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
mensen van de voedselbank hebben daar niks aan jatokquote:Op maandag 29 december 2014 03:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook niet niks hè.
Ik kijk kaoloslechte livestreams g, niets teletekst.quote:Op maandag 29 december 2014 03:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Staat dat ook op teletekst?
Als Stratumseind goed loopt heeft heel de gemeente daar profijt van.quote:Op maandag 29 december 2014 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
mensen van de voedselbank hebben daar niks aan jatok
quote:Op maandag 29 december 2014 03:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kijk kaoloslechte livestreams g, niets teletekst.
Dat rechtvaardigt het?quote:Op maandag 29 december 2014 03:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
staat al in feedbackquote:Op maandag 29 december 2014 03:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Deze post is door Elan opgeslagen en gaat hij ooit tegen je gebruiken.
Het zou me niets verbazen als hij te achterlijk is om de ondertoon te begrijpen idd.quote:Op maandag 29 december 2014 03:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Deze post is door Elan opgeslagen en gaat hij ooit tegen je gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |