Haha ben echt bang nu.quote:Op maandag 29 december 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste die dat zei was ene Outpost en die kreeg daarna 2 weken ban Fylax weet
Nee hoor René communiceert altijd zo je bent duidelijk niet op de hoogte van de etiketten.quote:Op maandag 29 december 2014 03:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, jij had hier net ook nogal fittie met een ex-mod in VBL, dus vul zelf maar in..._!!!
past er een nl partij bij die omschrijvingquote:Op maandag 29 december 2014 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Libertarische partij op economisch/overheidsbeleid.
Libertarische partijquote:Op maandag 29 december 2014 03:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
past er een nl partij bij die omschrijving
Haha, die zijn nog kleiner dan de PvdA op het momentquote:Op maandag 29 december 2014 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Libertarische partij op economisch/overheidsbeleid.
Etiketten iddquote:Op maandag 29 december 2014 03:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor René communiceert altijd zo je bent duidelijk niet op de hoogte van de etiketten.
Er is er maar een.quote:
Please man jij staat echt meer voor christelijk conservatieve idealen dan zo'n Libertarische partijquote:
Veel te weinig.quote:
Niet qua economische zaken. En die vind ik voor een overheid het belangrijkste.quote:Op maandag 29 december 2014 03:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Please man jij staat echt meer voor christelijk conservatieve idealen dan zo'n Libertarische partij
Ik vind het sowieso een beetje vreemd dat er een libertarische partij is, maar goed.quote:Op maandag 29 december 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel te weinig.
Helaas ook geen liberale partijen in west europa.
Wat een aids continent ook.
SGP verschilt nauwelijks met VVD qua economische standpunten.quote:Op maandag 29 december 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet qua economische zaken. En die vind ik voor een overheid het belangrijkste.
Op veel andere punten idd tussen SGP en CU.
God vergeeft me wel ja.quote:Op maandag 29 december 2014 03:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vergeven en vergeten toch
Te links qua economische standpunten.quote:Op maandag 29 december 2014 03:39 schreef Elan het volgende:
[..]
SGP verschilt nauwelijks met VVD qua economische standpunten.
Voel je jezelf dan niet compleet achterlijk?quote:Op maandag 29 december 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Op veel andere punten idd tussen SGP en CU.
In lolbertopia zou jij nu gewoon in een fabriek werken van een of andere big boi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |