quote:Op maandag 29 december 2014 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve populistisch, vrijwel iedereen haat mij met betrekking op politiek.
Mortaxx heeft mijn back dus sws niet.quote:
Gek.quote:Op maandag 29 december 2014 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve populistisch, vrijwel iedereen haat mij met betrekking op politiek.
Alleen God weet, maat.quote:Op maandag 29 december 2014 03:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
God vergeeft je dat wel als je om vergeving en reiniging vraagt toch?
Gwn aflaat kopen.quote:Op maandag 29 december 2014 03:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
God vergeeft je dat wel als je om vergeving en reiniging vraagt toch?
Maar als we de weg van het licht bewandelen, zoals hij staat in het licht, dan zijn we met elkaar verbonden en maakt het bloed van zijn Zoon Jezus Christus ons rein van elke zonde.quote:
Echt iets om trots op te zijn idd.quote:Op maandag 29 december 2014 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En trots op mijn rechts-conservatisme.
Geeft wel aan hoe je er voor staat bij de (ex) modjes van KLBquote:
Guus geniet onschendbaarheid hier.quote:Op maandag 29 december 2014 03:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe je er voor staat bij de (ex) modjes van KLB
En laatst had je ook al een ban in VBL
Dus vul zelf maar in
Beter om dood te gaan voor je idealen dan om voorop te lopen in het populisme van de progressiviteit.quote:Op maandag 29 december 2014 03:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Echt iets om trots op te zijn idd.
Tja, jij had hier net ook nogal fittie met een ex-mod in VBL, dus vul zelf maar in...quote:Op maandag 29 december 2014 03:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe je er voor staat bij de (ex) modjes van KLB
En laatst had je ook al een ban in VBL
Dus vul zelf maar in
Leuk weer.quote:Op maandag 29 december 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter om dood te gaan voor je idealen dan om voorop te lopen in het populisme van de progressiviteit.
Trots op cultuur en geloof. Trots op de vrijheid.
Hier wel idd.quote:Op maandag 29 december 2014 03:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus geniet onschendbaarheid hier.
De laatste die dat zei was ene Outpost en die kreeg daarna 2 weken ban Fylax weetquote:Op maandag 29 december 2014 03:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus geniet onschendbaarheid hier.
quote:Op maandag 29 december 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste die dat zei was ene Outpost en die kreeg daarna 2 weken ban Fylax weet
Libertarische partij op economisch/overheidsbeleid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |