quote:Op maandag 29 december 2014 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En vind seks voor het huwelijk goed.
dat doet niets af aan de liefde voor mijn club.quote:Op maandag 29 december 2014 03:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan nog kun je moeilijk zeggen dat je van je club houdt als je niet mad wordt als je verliest.
Zeker. Ik zou me eigenlijk ook moeten onthouden, maar lastig man.quote:
Bier drinken ookquote:Op maandag 29 december 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
seks voor de huwelijk is verboden in koran deadprez
Dat zeg ik niet, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat je een club support en dan niet mad bent als je verliest.quote:Op maandag 29 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat doet niets af aan de liefde voor mijn club.
Ik ben wel wat gewend.
jij gaat toch wel met haar trouwen vind ik toch anders al is het technisch zelfdequote:Op maandag 29 december 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou me eigenlijk ook moeten onthouden, maar lastig man.
Ik kan dat objectief bekijken.quote:Op maandag 29 december 2014 03:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat je een club support en dan niet mad bent als je verliest.
Mad worden als je verliest is iets anders dan minder van je club gaan houden.
quote:
Het is nog niet goed. Maar ik ben wel bewust van de zonde.quote:Op maandag 29 december 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
jij gaat toch wel met haar trouwen vind ik toch anders al is het technisch zelfde
Stoer.quote:Op maandag 29 december 2014 03:30 schreef Fylax het volgende:
Laatst ging ik Inso napraten toen een meisje tegen mij zei dat haar moeder uitkering heeft maar eigenlijk gewoon kan werken.
Dat was hartstikke mooi
wajo zieke respect gquote:Op maandag 29 december 2014 03:30 schreef Fylax het volgende:
Laatst ging ik Inso napraten toen een meisje tegen mij zei dat haar moeder uitkering heeft maar eigenlijk gewoon kan werken.
Dat was hartstikke mooi
Welke zonde Inso?quote:Op maandag 29 december 2014 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is nog niet goed. Maar ik ben wel bewust van de zonde.
Ik ben alles behalve populistisch, vrijwel iedereen haat mij met betrekking op politiek.quote:Op maandag 29 december 2014 03:31 schreef deadprez het volgende:
Ik snap het wel, ik vond het ook leuk om populistische praatjes uit te slaan toen ik 14 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |