Dat had beter gekund, dat verdiende geen schoonheidsprijs. Maar was wel nodig.quote:Op maandag 29 december 2014 04:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan mijnen sluiten
Die werden er financieel alleen maar beter van hoorquote:Op maandag 29 december 2014 04:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze de halve onderklasse diep in de problemen heeft gebracht.
Ja, als je rechts bent snap ik dat het je niks boeit hoe het met de buren gaat. Etto kan altijd mooi uitleggen wat daaruit voortkomt.quote:Op maandag 29 december 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
wrm zo druk maken om wat er in engeland gebeurd deadprez
inso mag dat hij woont er
maar lekker boeiend wat er gebeurd met de onderklasse in n ander land
heb je vuurwerk gekochtquote:Op maandag 29 december 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
wrm zo druk maken om wat er in engeland gebeurd deadprez
inso mag dat hij woont er
maar lekker boeiend wat er gebeurd met de onderklasse in n ander land
Hoezo moet je caren om wat er in engeland gebeurdquote:Op maandag 29 december 2014 04:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, als je rechts bent snap ik dat het je niks boeit hoe het met de buren gaat. Etto kan altijd mooi uitleggen wat daaruit voortkomt.
Dat heb ik net gedaan.quote:Op maandag 29 december 2014 04:05 schreef deadprez het volgende:
Kom maar met statistieken waaruit blijkt dat het Thatcher regime het beter gemaakt heeft.
Waarom moet je stoppen met "caren" omdat het buiten de zogenaamde landsgrenzen gebeurt?quote:Op maandag 29 december 2014 04:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo moet je caren om wat er in engeland gebeurd
Sorry, maar dit kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 29 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan.
Inflatie omlaag, die was namelijk 25%.
GDP groei!
Huizenprijs omhoog.
Minder mensen in sociale huur.
Dit zijn feiten, harde feiten.quote:Op maandag 29 december 2014 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kan ik niet serieus nemen.
Omdat het geen fuck boeit wat een ander land doet. Zat problemen hier.quote:Op maandag 29 december 2014 04:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom moet je stoppen met "caren" omdat het buiten de zogenaamde landsgrenzen gebeurt?
Feiten op het niveau van Martin Vrijland jaquote:Op maandag 29 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zijn feiten, harde feiten.
Die heb ik jou nog niet zien posten.
Beslissingen in de rest van wereld hebben invloed op Nederland...quote:Op maandag 29 december 2014 04:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo moet je caren om wat er in engeland gebeurd
http://www.bbc.com/news/uk-politics-22070491quote:Op maandag 29 december 2014 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Feiten op het niveau van Martin Vrijland ja
Egocentrisch gedachtegoed leidt zelden tot iets goeds. Je was toch christelijk?quote:Op maandag 29 december 2014 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het geen fuck boeit wat een ander land doet. Zat problemen hier.
Tenzij een ander land slechte dingen doet zoals oorlog ofzo dan wel caren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |