Gewoon geen mod proberen te worden ok je mist elke vorm van natuurlijk gezagquote:
Ze heeft Engeland uit een diepe crisis gehaald.quote:Op maandag 29 december 2014 03:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Thatcher een kkhoer, afgaande op haar optredens na Hillsborough. Je punt?
Je vindt jezelf wel heel wat maar kraamt alleen domme nietszeggende oneliners uit.quote:Op maandag 29 december 2014 03:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Om drie uur 's nachts ben ik wat makkelijker daarmee. Rechtsvolk hangt 24/7 op dat niveau.
Ik snap dat het heel makkelijk is om daar keer op keer over te beginnen, maar het is nogal een zwaktebod.quote:Op maandag 29 december 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon geen mod proberen te worden ok je mist elke vorm van natuurlijk gezag
Mortaxx is het met mij eens en die heeft kennis van zaken
Nou gr gr
Statistieken negeren die even niet uitkomen.quote:Op maandag 29 december 2014 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel makkelijk is om daar keer op keer over te beginnen, maar het is nogal een zwaktebod.
[ afbeelding ]
Bijna door haar eigen partij eruit geflikkerd, maar godverdomme wat een goed beleid.quote:Op maandag 29 december 2014 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze heeft Engeland uit een diepe crisis gehaald.
Hij haalt opeens een voetbaltragedie aan.quote:Op maandag 29 december 2014 04:00 schreef Fylax het volgende:
Waar is Guus opeens
rennen in je eigen topic?
Het is gewoon grappig een hoer zonder kennis en alleen maar flauwe oneliners die anderen dom noemt.quote:Op maandag 29 december 2014 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel makkelijk is om daar keer op keer over te beginnen, maar het is nogal een zwaktebod.
[ afbeelding ]
Geen bronnen, slechts wat grafiekjes. Zo werkt het niet hè.quote:Op maandag 29 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistieken negeren die even niet uitkomen.
Linksen en economie
Ik heb economische feiten gelinkt.quote:Op maandag 29 december 2014 04:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna door haar eigen partij eruit geflikkerd, maar godverdomme wat een goed beleid.
troll hopelijk ditquote:Op maandag 29 december 2014 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen bronnen, slechts wat grafiekjes. Zo werkt het niet hè.
BBC is een matige bron zeker.quote:Op maandag 29 december 2014 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen bronnen, slechts wat grafiekjes. Zo werkt het niet hè.
ja jezus man hoe dik moet ik het er nog bovenop leggenquote:
Ondanks dat ze van Engeland weer een 1e wereldsland heeft gemaakt.quote:
Omdat ze de halve onderklasse diep in de problemen heeft gebracht.quote:
wat is er zo erg aan mijnen sluitenquote:Op maandag 29 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze sloot de mijnen.
EN
Ze stopte met de schoolmelk.
Bronnen? Dit is simpelweg niet waar.quote:Op maandag 29 december 2014 04:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ze de halve onderklasse diep in de problemen heeft gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |