SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Over gitaarsolo gesproken. De gitaarsolo van Hotel California werd door De Rolling Stone in 2000 gekozen tot solo van de eeuw.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Een pluspunt van de nachtelijke uitzendingen is het tempo. Geen gedoe tussendoor, met publiek in het café. Weinig reclame., Geen gewauwel tussen de platen door, want er moeten gewoon veel platen worden gedraaid per uur.![]()
Van de 18e eeuw dan zeker ?quote:Op maandag 29 december 2014 02:48 schreef tong80 het volgende:
Over gitaarsolo gesproken. De gitaarsolo van Hotel California werd door De Rolling Stone in 2000 gekozen tot solo van de eeuw.![]()
Ik ben serieus.quote:
En wat is de playlist van dit uur ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik geloof jequote:Op maandag 29 december 2014 02:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben serieus.
En wat is de playlist van dit uur ?en daar ben ik ook benieuwd naar, hoewel ik na de dijk maar de biezen pak denk ik
![]()
03.00 - 04.00 | 29 decemberquote:
849 Guus Meeuwis - De Weg
848 Janis Joplin - Mercedes Benz
847 Chuck Berry - Johnny B. Goode
846 Bob Marley & The Wailers - Could You Be Loved
845 Supertramp - Breakfast In America
844 Ilse Delange - Blue Bittersweet
843 Radiohead - Fake Plastic Trees
842 The Moody Blues - Tuesday Afternoon
841 Meat Loaf - Two Out Of Three Ain't Bad
840 Madness - Nightboat To Cairo
839 Bruce Springsteen - Glory Days
838 Fools Garden - Lemon Tree
837 Elton John - Nikita
836 Fleetwood Mac - Little Lies
835 The Rolling Stones - Ruby Tuesday![]()
Trusten. De Dijk was al geweest.
Oowja tuurlijk shit, toen was ik net op mijn weg naar bed vrees ik, geniet van het moois wat komen gaat![]()
Een cover van Herbert Grönemeier dus... - weer wat geleerd.quote:Op maandag 29 december 2014 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken dit nummer van Guus Meeuwis niet, maar het zit goed in elkaar.![]()
Guus is een toffe gozer, en nouja... deze klonk heel oprecht.quote:Op maandag 29 december 2014 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken dit nummer van Guus Meeuwis niet, maar het zit goed in elkaar.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik vond het een verrassend goed nummer. Ik begrijp nu wat beter waarom. Het origineel staat op 313, dus wie weet hoor ik dat later nog.quote:Op maandag 29 december 2014 03:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Guus is een toffe gozer, en nouja... deze klonk heel oprecht.![]()
Muzikaal verantwoord wel. Janisquote:Op maandag 29 december 2014 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
Zo, dat was het kortste nummer uit de lijst (neem ik aan). Mercedes Benz.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Je mag nu overschakelen op reggae...quote:Op maandag 29 december 2014 03:12 schreef richolio het volgende:
Bazennummer. Ik ben aan het twisten nu.![]()
Nu een moment waarop veel mensen hebben gewacht, maar het is verrekte stil hier.![]()
Radiohead met Fake Plastic Trees![]()
Madness is ook primaquote:Op maandag 29 december 2014 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag nu overschakelen op reggae...'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |