Studentenpartijquote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
D'66... dat is echt zo'n yuppenpartij voor studentjes die een zelfverwerkelijkingsreis door de oerwouden van Borneo hebben gemaakt... witte wijn... Audi...
Hans Kraay jr nog gespeeld mot wel een mooie club zijn dusquote:Op maandag 29 december 2014 01:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh en Helmond Sport boven alles.
quote:Op maandag 29 december 2014 01:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Het is allemaal trucage, vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat staat er dan ook.quote:Op maandag 29 december 2014 01:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee "het" is in die zin het aanzetselig persoonspredikaat. Dus het is "houd".
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.quote:Op maandag 29 december 2014 02:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zitten hier op een nederlands sprekend forum
je bent pippi langkous?quote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.
Moeten we dan allemaal naar ABBA luisteren en meubels bij de IKEA halen?quote:Op maandag 29 december 2014 02:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als ik in een Zweedse driftbui zit dan is dit forum aan mijn wil onderworpen.
Volvo rijden en wasa eten was je ook vergetenquote:Op maandag 29 december 2014 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moeten we dan allemaal naar ABBA luisteren en meubels bij de IKEA halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |