Hoequote:
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.quote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is beter. Zolang je maar beseft dat ik nog een dartel in mijn pas heb.
quote:
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.quote:
quote:
Ruikt het ook naar anus?quote:Op zondag 28 december 2014 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik word al bijna gay als ik in dit topic mee lees. De atmosfeer is tastbaar. En vochtig.
Pretty fly for a wifiquote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe
[..]
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.
Het is dan ook geen uitdrukking, het betekent wat er staat. Ik huppel, als een lammetje in de weide.quote:Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben onbekend met deze uitdrukking.
quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.
[..]
[ link | afbeelding ]
Ah. Op die fiets.quote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is dan ook geen uitdrukking, het betekent wat er staat. Ik huppel, als een lammetje in de weide.
verwend nestquote:Op maandag 29 december 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Bijna bijna. Ik had al wat, maar dat was te pauper.
[..]
[ link | afbeelding ]
[..]
Ruikt het ook naar anus?
quote:
ik mot niksquote:
Laten we een twinkensemble vormen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hè, het twinktrio is nu compleet.
GVDquote:Op maandag 29 december 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn fout, ik heb gisteren Mexicaans gegeten. Sorry.
quote:
ik heb nu 5Ghzquote:Op maandag 29 december 2014 00:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
3 is beneden, 4 is boven, en 5 was voor het 5 Ghz-netwerk dat we hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |