Ik werd toen ik klein was backstage gesleept bij Mental Theo, en ik moest huilen vanwege de herriequote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik mijn ouders niet durfde te vertellen dat ik van house hield, ik dacht dat ze dat heel erg zouden vinden. Ik was 10
quote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik ben niet gemaakt voor hitte
HitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Het is Belgie hoor, niet de hele wereld.quote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beste nummer ooit aller tijden ter wereld.
Nee ik was 11 zie ik toen Music for the jilted generation uitkwam, sindsdien vind ik het goedquote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij er op je 8e mee in aanraking kwam gok ik dat dat toch later geweest is
De rest van NL kende het nog niet nl.
Jaaaquote:Op zondag 28 december 2014 23:36 schreef Jovatov het volgende:
België
Met één van de mooiste Nederlandse teksten:
En wat Amerika betreft dat land bestaat niet echt
quote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef Ferdo het volgende:
Cars - Drive
Roxette - Crash Boom Bang
Elton John - Candle In The Wind '97
Dat zal in de Top 2000 nooit achter elkaar worden gezet.
Ik was al mijn hele leven into elektronische muziek, dus dat ik de house-kant op ging was logischquote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik mijn ouders niet durfde te vertellen dat ik van house hield, ik dacht dat ze dat heel erg zouden vinden. Ik was 10
En daarna Dirty Dianaquote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef Ferdo het volgende:
Cars - Drive
quote:Op zondag 28 december 2014 23:37 schreef Ferdo het volgende:
Cars - Drive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |