Ik kijk eigenlijk ook bijna alleen maar rond deze dagen van het jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dit al kut vindt.. Kan stukken erger.
Waanzinnige wedstrijd, waanzinnig tempoquote:Op zondag 28 december 2014 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Het haalt het nog lang niet bij Gando - Jelle K. gisteren.
Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk ook bijna alleen maar rond deze dagen van het jaar.
Anderson heeft in de grootste topshows van 2014 gespeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waanzinnige wedstrijd, waanzinnig tempo
ja wtf zat al te kijken.quote:
Zullen we haxball doen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderson heeft inderdaad zo zijn pieken en dalen, moet wat constanter worden soms
wel voor bdoquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Monolith het volgende:
Lewis net boven de 100 met 50% checkout. Prima, maar zeker nog niet top.
Het waren met name zijn dubbels.quote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderson heeft inderdaad zo zijn pieken en dalen, moet wat constanter worden soms
In de volgende ronde kan hij het zich wel veroorloven om de gaskraan niet hevig open te gooienquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan voor 70 euro geen goede zijn vermoed ik zo, zeker als je kijkt wat je er nog meer bij krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |